Fitness Seller

Beatrix treedt in 2013 af

Wist je trouwens dat die hele 'een beetje dom' affaire destijds in scene is gezet en verzonnen door Alexander?

Nee, maar het is toch opvallend dat Bea en Elizabeth kost wat het kost aan de troon willen vasthouden. Maar goed in Thailand is het nog erger, ook al moet je daar geloof dood gaan voordat je de troon kwijtraakt. Bea is overigens pas 13de op de lijst van langst regerende monarchen, alleen is het in Nederland sinds Wilhelmina wel normaal dat je de troon opgeeft als de troonopvolger op middelbare leeftijd is.

Het kan me eigenlijk weinig boeien wanneer Beatrix stopt en wie haar opvolgt.

-

Laatst bewerkt:
Ach, het mag van mij gerust een ceremonieel koningschap zijn, als daar een boel mensen blij van worden.

-

Laatst bewerkt:
Je lult weer selectief en vanuit je eigen ideologische overtuiging "HardcoreNL".

Wat vind je van de JSF speelgoedjes en de hypotheekrente aftrek?

-

Laatst bewerkt:
Omdat zij niet hier niet geboren is heeft zij dat niet, net als Klaaswitz een beetje. Je krijgt het dan ook niet meer. Juichen voor bijvoorbeeld het Nederlands elftal is dan meer ik-doe-maar-mee activiteit dan iets wat uit je hart komt.

Chauvinisme is ook echt iets om naar te streven. :rolleyes:

En zoals ik. Iedereen vormt zijn of haar identiteit uit verschillende discoursen. Zoals iedereen die DBB bezoekt gedeeltelijk in de identiteit zich een DBB-er voelt. Bij iedereen bestaat de identiteit uit verschillende gecombineerde aspecten, wat unieke identiteiten oplevert. Er is dus niet 1 soort Nederlandse (of wat dan ook) identiteit. Dat betekent niet dat er geen Nederlandse identiteit bestaat; het betekent dat iedereen de Nederlandse identiteit in een andere mate bezit en op een andere mate ervaart.

Ik geloof alleen niet dat het veel zin heeft om dit aan HardcoreNL uit te leggen. Hij heeft me in een ander topic duidelijk gemaakt dat zijn mening bijna altijd klopt en dat hij daarom niet voor de volle 100% valt te overtuigen. Dus er bestaat 1 type Nederlander, omdat HardcoreNL dat denkt. Jaja.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
De Hard Werkende Nederlander wil nou eenmaal het koningshuis, niets aan te doen dus.
Ik vraag me trouwens af waarom christenen zo vaak koningshuis gezindt zijn.

De Hard Werkende Nederlander wil nou eenmaal het koningshuis, niets aan te doen dus.
Ik vraag me trouwens af waarom christenen zo vaak koningshuis gezindt zijn.

Traditie, conservatisme, 'natuurlijke hiërarchie', de koning als vertegenwoordiger van god (al zullen de meesten dat niet meer zo zien mag ik aannemen).

1e 2 idd. Volgens mij speelt het ook mee dat ze graag naar autoriteit luisteren. (zodat ze zelf niet hoeven na te denken)

Maar zoals je al zei: Het boeit mij idd ook niet echt wanneer ze aftreedt, of de een of de ander er nou zit boeit niet.

Edit: Ben trouwens ook wel benieuwd of hier iemand is die wel eens langs de kant heeft gestaan bij prinsjesdag. Dat je zo de hele tijd wacht tot mevr.Bea in de koets voorbij komt en dan helemaal blij bent als ze naar je zwaait.

Laatst bewerkt:
1e 2 idd. Volgens mij speelt het ook mee dat ze graag naar autoriteit luisteren. (zodat ze zelf niet hoeven na te denken)

Maar zoals je al zei: Het boeit mij idd ook niet echt wanneer ze aftreedt, of de een of de ander er nou zit boeit niet.

Edit: Ben trouwens ook wel benieuwd of hier iemand is die wel eens langs de kant heeft gestaan bij prinsjesdag. Dat je zo de hele tijd wacht tot mevr.Bea in de koets voorbij komt en dan helemaal blij bent als ze naar je zwaait
.

Vroeger ging ik met mijn Oma altijd mee, en dan zwaaide we als ze langs kwam. Nu doe ik dat eigenlijk niet meer, maar me Oma gaat wel elk jaar naar de koningin zwaaien.

Vroeger ging ik met mijn Oma altijd mee, en dan zwaaide we als ze langs kwam. Nu doe ik dat eigenlijk niet meer, maar me Oma gaat wel elk jaar naar de koningin zwaaien.
Mijn oma was slecht ter been en die deed dat dan achter haar HD-tvtje van 102 centimeter.
Dan gingen we vaak gezellig samen van 12 tot 6 de koningin in hoge resolutie bezichtigen.

Terug
Naar boven