MuscleMeat

Beeldmateriaal voor handleiding HGH

Rizzla

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Weet er iemand waar ik plaatjes kan vinden over het GEBRUIK van HGH. Met dat bedoel ik vanaf het moment dat je de HGH uit verpakking haalt tot het injecteren zelf. Ik denk dat er veel mensen daarbij baat zullen hebben, in de faq staat het wel allemal netjes uitgelegd hoor, maar ik denk dat beeldmateriaal veel duidelijker is.

mvg

Rizzla

Ik kan wel pics maken....zal van de week wel opgooien

Pak je HGH vial. In mijn geval Hygentropin 8 iu.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haal het toppie eraf

Doe de oplossing in een injectie naald.
Ik doe het lekker met B12 inject, heb je die ook gelijk binnen. (normaal BW)
Verder doe ik 1ML oplossing in de naald. Zo weet ik dus dat ik voor 4 iu (ochtend shot) 0.5 ml moet hebben

Doe de oplossing bij de vial. RUSTIG!!

Resultaat:

Haal 0.5 ML op in je insuline naald

Injecteer in je buikvet of ergens anders subq of IM na trainen

en weer een goede van ikke.,..wel grappige kleur die b12

Stink enorm dat spul, had die luft letterlijk 20 uur later nog in mn studentenkamertje hangen:D

Dus jij injecteerd iedere dag B12 in je? Heeft dat geen gevolgen een 'overdose' aan b12?

1000 mcg per dag.
Valt wel mee.

Kan wel overdosis zijn, maar je krijgt er lekker honger van..is wel makkelijk met bulken straks en kost haast niks.

Verder is bw voor oplossen net zo goed.

Intressant om te weten, ben ook eens b12 gaan halen, ik heb problemen met eetlust hopelijk dat dit zal helpen :)

Fijne is dat je in principe zoveel kan nemen als je wilt, want al het overbodige pis je gewoon uit.. Ik spoot zondag 3 ml en donderdag 3 ml van Merck.
Per 3ml:
b1: 100 mg
b6: 100mg
b12: 1mg

Kreeg er indd meer honger van en het deed "iets" met mn fysiek.. Ik zag er imo wat harder/voller uit maar was minimaal.

lache pics IKKE...haha..lijkt wel ranja..

Dit wilde ik dus ook al eens doen met die B12 , maar dacht dat de HGH zou verprutst worden . niet dus .... :D

Terug
Naar boven