AndroidHealthClinic

Beetje progressie?

Buletinn

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Van :
5vzztt.jpg

33nhtmw.jpg

Naar :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips altijd welkom, ben zeker ooit van plan om mee toe doen met wedstrijd (hopelijk :) )

Zeker niet slecht, ook after pic van rug/benen? Hoe lang is hier overheen gegaan?

Brahliefde?

Prima progressie, maar echt enorme k*tfoto's..

Voor zover te zien zeker netjes hoor :thumbs:
Goed onderweg, keep it up!
Wellicht wel een optie om wat betere pics te maken :o deze zijn wel erg wazig hier en daar :D :D

Progressie is duidelijk zichtbaar, hoelang zat er tussen die foto's?

Waarom is je deadlift en squat zo zwak ten opzichte van je bench? Je squat moet al op het dubbele zitten ongeveer. Zeker als je ooit mee wilt doen aan wedstrijden lijkt me zo...

Je progressie is overigens duidelijk zichtbaar. Maar als ik jou was zou ik veel meer aandacht aan je lowerbody besteden. Je hebt er ook geen foto's van gepost.

Waarom is je deadlift en squat zo zwak ten opzichte van je bench? Je squat moet al op het dubbele zitten ongeveer. Zeker als je ooit mee wilt doen aan wedstrijden lijkt me zo...

Je progressie is overigens duidelijk zichtbaar. Maar als ik jou was zou ik veel meer aandacht aan je lowerbody besteden. Je hebt er ook geen foto's van gepost.

Internet weights are stronk :roflol:

Misschien doet hij wel squats zoals ze imo horen,.. onder par ;) Dan zakt je gewichtje toch wel ff flink tov tot of boven par ;)

• Topic Starter Topic Starter

Ik zou het niet weten heb nog nooit tot het maximum gedaan met squat en deadlift, als ik het zo nog een paar maanden kan houden zodat ik zeker de goeie houding en uitvoering heb dan gaat het vanzelf omhoog ;)

En foto's van mijn benen heb ik zeker, enekl vergeten te posten :p

Dat broekje is gay, hebben waarschijnlijk een zyzz fanboy hier?

OT: Goede progressie

Dat broekje is gay, hebben waarschijnlijk een zyzz fanboy hier?

OT: Goede progressie

Kwam ook bij mij als eerste op :o
Je mag wel flinke poten hebben om nog enigszins weg te komen met zo'n broekje. Je trainings "outfit" is wel een beetje "kijk mij nou".

Verder ziet je progressie er goed uit ;) Alleen hoeveel tijd zit er tussen deze foto's?

6 maanden was dit.

Wat vind je van mn zeeeezzzzzzzz short? ^_^

17 jaar? heel goed

Goede vooruitgang, alleen wel schijtcamera vent..
En de verhoudingen van je lifts zijn wel wat krom, helemaal die BP. op 120..?

Terug
Naar boven