Ik ben 1 jaar geleden begonnen met intensief trainen, herrinner me goed de eerste dag, waarbij ik 1 week lang spierpijn had, en duidelijk kon voelen dat ik elke spier in mijn lichaam aan het werk had gezet. ik trainde toen met ups/downs, een maand wel, dan 1 niet, tot 8 maanden geleden ik het volledig opgepakt heb.
ik woog 49/50 KG
BEFORE:
AFTER:
1 jaar later ( 8 maanden intensief )
gewicht: 61 KG ( +11 KG)
heb in de eerste maanden veel weigh gain naar binnen gewerkt (inmidels mee gestopt)
ik train 3 keer per week, en 2 keer in de week thuis ( voor extra overige spiergroepen.
Zoals duidelijk te zien op de before foto was mijn structuur 0, geen borst lijnen geen arm niets. en nu after, ben ik blij met de result, maar nog een lange weg te gaan naar mijn doel
P.s.
Ik ga (nog) niet voor de sixpack, heb een hekel aan buikspier oefeningen, maar dat komt later.
ik woog 49/50 KG
BEFORE:
AFTER:
1 jaar later ( 8 maanden intensief )
gewicht: 61 KG ( +11 KG)
heb in de eerste maanden veel weigh gain naar binnen gewerkt (inmidels mee gestopt)
ik train 3 keer per week, en 2 keer in de week thuis ( voor extra overige spiergroepen.
Zoals duidelijk te zien op de before foto was mijn structuur 0, geen borst lijnen geen arm niets. en nu after, ben ik blij met de result, maar nog een lange weg te gaan naar mijn doel

P.s.
Ik ga (nog) niet voor de sixpack, heb een hekel aan buikspier oefeningen, maar dat komt later.
Laatst bewerkt:

? Ik zie hier bijna alleen maar positieve reacties...