MuscleMeat

Before & After (1 Jaar)

kpn

Novice
Waardering
3
Lengte
1m65
Massa
62kg
Ik ben 1 jaar geleden begonnen met intensief trainen, herrinner me goed de eerste dag, waarbij ik 1 week lang spierpijn had, en duidelijk kon voelen dat ik elke spier in mijn lichaam aan het werk had gezet. ik trainde toen met ups/downs, een maand wel, dan 1 niet, tot 8 maanden geleden ik het volledig opgepakt heb.

ik woog 49/50 KG

BEFORE:

zmeich.jpg

AFTER:

1z57ul1.jpg

1 jaar later ( 8 maanden intensief )

gewicht: 61 KG ( +11 KG)

heb in de eerste maanden veel weigh gain naar binnen gewerkt (inmidels mee gestopt)

ik train 3 keer per week, en 2 keer in de week thuis ( voor extra overige spiergroepen.

Zoals duidelijk te zien op de before foto was mijn structuur 0, geen borst lijnen geen arm niets. en nu after, ben ik blij met de result, maar nog een lange weg te gaan naar mijn doel :)

P.s.

Ik ga (nog) niet voor de sixpack, heb een hekel aan buikspier oefeningen, maar dat komt later.

Befora mnths ago.JPG

after mnths.JPG

Laatst bewerkt:
2 fotos waar je niet veel op kunt zien, en waarom hou je je ballen vast op die tweede foto :P

volgens mij heb je geen voedings-schema en moet je er dringend in verdiepen,
11kg in de eerste trainings-jaar is niet erg veel

aan de andere kant ben je wel genetisch bevoordeeld en kom je makkelijk spiermassa aan.

dus succes met je doelen

Netjes.
2e foto ziet er veel beter uit.
lijkt wel meer dan 11kg verschil, maar mss heb je geen poten?

• Topic Starter Topic Starter
2 fotos waar je niet veel op kunt zien, en waarom hou je je ballen vast op die tweede foto :P

aan de andere kant ben je wel genetisch bevoordeeld en kom je makkelijk spiermassa aan.

dus succes met je doelen

----

Lol, was mijn niet eens opgevallen, yah 11 KG, voor mij is opzich veel, ik heb hypersnelle spijsvertering, ik eet heel erg veel, heb een nette schema, maar aankomen is bij mij 1 kilo voor een ander wel 5, erg moeilijk. ben super droog van natuur, zoals bij eerste foto was ik erg mager, overgens 1m 65

goed bezig voor een eerste jaartje vriend! iig beach ready, en na de zomer eten als een beest!

Goed bezig

Toch zeker niet slecht, als je ziet vanwaar je komt :).11kg is aardig veel als het echt spiermassa is.

goede groei! ga vooral zo door!

Wow zeker netjes!

borsthaar scheren kan toch wonderen doen..
niet slecht, maar progressie kon beter als je er echt zo intensief mee bezig bent..
maar zo te horen ben je gemotiveerd, dus blijven knallen!

Hele nette progressie! Knallen met die zooi

Lekker bezig.

Ik vind het netjes hoor:thumbup:
Zie zeker een groot verschil al.

Wat een onzin reactie's. 11 kilo in 1 jaar is gewoon echt netjes. Mensen verwachten altijd 20 kilo extra in 1 jaar terwijl dat gewoon onmogelijk is als je niet in je vetpercentage wilt stijgen. Jij bent 11 kilo bijgekomen zonder dat je vetpercentage flink is gestegen dus echt een prima vooruitgang!
Succes verder

Ik vind het netjes, hoor.

je woog 50kg, nu 61kg...

dat wel zeggen dat je gewicht met ruim 20% is gestegen in een jaar..

iemand die 80 weegt, en ook 20% aankomt in 1 jaar, zou dus een jaar later 96 wegen.

:thumb:

zeker te weten nette progressie!! keep it up :cool:

Wat een onzin reactie's. 11 kilo in 1 jaar is gewoon echt netjes. Mensen verwachten altijd 20 kilo extra in 1 jaar terwijl dat gewoon onmogelijk is als je niet in je vetpercentage wilt stijgen. Jij bent 11 kilo bijgekomen zonder dat je vetpercentage flink is gestegen dus echt een prima vooruitgang!
Succes verder

Huh lees je wel de goede reacties???? Ik zie hier bijna alleen maar positieve reacties...

lijkt me wel een aardige progressie.
kan je misschien je trainingsschema posten? ik vraag me af hoe je je borst zo groot hebt gekregen.
hoe train je btw, kwa sets enzo?

• Topic Starter Topic Starter
Succes verder

Hey Thanks, all zie vooral positieve reacties, en thanks voor de positieve feed.

ik ben vergeten bij te zeggen, ik zie dat 11 kilo inderdaad voor velen een aardige prestatie is, ik moet bekennen dat ik gefocust ben op bovenlichaam, en benen eigenlijk nauwelijks train, weet dat dit super belangrijk is, en dat je daarmee zeker in KG vooruit schiet, de verhouding klopt op zich wel, het word nu zeker wel tijd om benen te gaan doen, ik heb mijn hele leven gevoetbald, dus nooit echt skinny benen gehad, vandaar het later beginnen van benen trainen. xD

dus succes met je doelen

jezus dit was echt 1 van de meest onzinnigst post die ik in een goede tijd heb gelezen hier op dbb.

dit is gewoon goeie progressie, beetje begin stadium je lijkt nu op een beachboy. :hornyna:

Terug
Naar boven