lijkt me wel een aardige progressie.
kan je misschien je trainingsschema posten? ik vraag me af hoe je je borst zo groot hebt gekregen.
hoe train je btw, kwa sets enzo?
weetje, als ik vertel hoe ik train zullen veel reacties negatief zijn, en vele gaan zeggen dat het teveel is, maar ik train 3 keer per week mijn borst arm en triceps, borst doe ik 3 sets van 3/4 verschillende oefeningen.
maandag: bankdruk 3 sets (zo zwaar mogelijk) momenteel 80 KG
3 sets : liggend, op de bankdruk (machine) handen gecentreerd (binnenborst)
3 sets met de cables, toetrekken. ken op dit moment niet de exacte namen, zal dit dan even updaten.
op woensdag en vrijdag , doe ik hetzelfde, alleen ipv Cables, doe ik soms, FLyen, en overige Dougle borst oefeningen.
dagelijks waar ik de mogelijkheid vind, druk ik even op, kan op het station zijn, op me werk, lol.
Gun wel zoveel mogelijk rust aan mijn spieren, ik slaap elke dag voor trainen, en na trainen. combineer dit allemaal met eten en vertering.
maar over algemeen zeggen mensen MAX 2 keer in de week borst, maar ik voel dat ik zoals ik nu al in 8 maanden doe, 3 keer in de week, goed voelt. en op de manier waar ik mijn voorbeelden van neem in de gym. gewoon zo zwaar mogelijk. liep enige tijd wel met schemaatjes, maar uiteindelijk voelt dit ook in progressie het beste aan voormij. en ya mijn borst valt wel op, dit omdat ik me daar ook het meest op focus.
train ook zeker overige spiergroepen, rug etc. maar borst vind k het mooist en geef ik ook het meeste om, ook mijn lievelings opdrachten.

Volgens mij zit die massa vooral op je bovenlichaam? Vind het qua looks goeie progressie, ben benieuwd naar je wheels en stats op de grote 3.
Hoe wil je ooit bijkomen op 2500kcal
En nee, dat is niet veel eten...