Fitness Seller

Before & After (1 Jaar)

• Topic Starter Topic Starter
lijkt me wel een aardige progressie.
kan je misschien je trainingsschema posten? ik vraag me af hoe je je borst zo groot hebt gekregen.
hoe train je btw, kwa sets enzo?

weetje, als ik vertel hoe ik train zullen veel reacties negatief zijn, en vele gaan zeggen dat het teveel is, maar ik train 3 keer per week mijn borst arm en triceps, borst doe ik 3 sets van 3/4 verschillende oefeningen.

maandag: bankdruk 3 sets (zo zwaar mogelijk) momenteel 80 KG
3 sets : liggend, op de bankdruk (machine) handen gecentreerd (binnenborst)
3 sets met de cables, toetrekken. ken op dit moment niet de exacte namen, zal dit dan even updaten.

op woensdag en vrijdag , doe ik hetzelfde, alleen ipv Cables, doe ik soms, FLyen, en overige Dougle borst oefeningen.

dagelijks waar ik de mogelijkheid vind, druk ik even op, kan op het station zijn, op me werk, lol.

Gun wel zoveel mogelijk rust aan mijn spieren, ik slaap elke dag voor trainen, en na trainen. combineer dit allemaal met eten en vertering.

maar over algemeen zeggen mensen MAX 2 keer in de week borst, maar ik voel dat ik zoals ik nu al in 8 maanden doe, 3 keer in de week, goed voelt. en op de manier waar ik mijn voorbeelden van neem in de gym. gewoon zo zwaar mogelijk. liep enige tijd wel met schemaatjes, maar uiteindelijk voelt dit ook in progressie het beste aan voormij. en ya mijn borst valt wel op, dit omdat ik me daar ook het meest op focus.
train ook zeker overige spiergroepen, rug etc. maar borst vind k het mooist en geef ik ook het meeste om, ook mijn lievelings opdrachten.

hey,
ik ken dat gevoel van niet aankomen en een supersnelle vertering te hebben. ik heb namelijk juist hetzelfde, ik train ondertussen een 6maand en ben 5kg bijgekomen en dat puur door te trainen, want ik mag zoveel eten dat ik wil, maar kom daar niet in bij. ondertussen heb ik het veel eten opgegeten en eet ik wat ik nodig heb, genoeg eiwitten en calorieen (ongeveer een 2500). maar het voordeel is dat je een snelle aflijning van de spieren krijget, waar de andere massa krijgen.

maar blijf wel de gainer nemen, dat is voor u recuperatie van uw spieren, want zonder dat gaje u spieren kwijt spelen. maar je hebt een goede progressie!

grtz

hey,
ik ken dat gevoel van niet aankomen en een supersnelle vertering te hebben. ik heb namelijk juist hetzelfde, ik train ondertussen een 6maand en ben 5kg bijgekomen en dat puur door te trainen, want ik mag zoveel eten dat ik wil, maar kom daar niet in bij. ondertussen heb ik het veel eten opgegeten en eet ik wat ik nodig heb, genoeg eiwitten en calorieen (ongeveer een 2500). maar het voordeel is dat je een snelle aflijning van de spieren krijget, waar de andere massa krijgen.

maar blijf wel de gainer nemen, dat is voor u recuperatie van uw spieren, want zonder dat gaje u spieren kwijt spelen. maar je hebt een goede progressie!

grtz

yeah..

klopt helemaal, dat zijn inderdaad de voor en nadelen, positief is dat je erg snel lijnen krijgt, en structuur snel naar voren komt, nadeel is dat je langere tijd een mager postuur houd, en heel erg langzaam in kg vooruitschiet, ik eet erg veel had in begin veel moeite, ik ben nooit een eetliefhebber geweest, voel noiot de drang, bijna noiot honger gevoel, honger soms wel, maar trek, zeer zeldzaam, vandaar om mezelf erover heen te werken ging wel moeilijk, maar inmidels al 8 maanden positief.
gaat geen dag voorbij, dat ik dus goed eet, en ondanks dit alemaal is aankomen nog steeds erg lastig. sinds ik gestop ben met weightgainers, lukt het al helemaal niet, hang al 2 maanden ongeveer op 61 KG. maar denk er dus aan, weer even wat potten aan te schaffen, om naar de 65 te kunnen, waar mijn doel ligt momenteel :)

Goeie progressie gozer !

Zeker goed bezig..

Jij ecto? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

----

Lol, was mijn niet eens opgevallen, yah 11 KG, voor mij is opzich veel, ik heb hypersnelle spijsvertering, ik eet heel erg veel, heb een nette schema, maar aankomen is bij mij 1 kilo voor een ander wel 5, erg moeilijk. ben super droog van natuur, zoals bij eerste foto was ik erg mager, overgens 1m 65

Als je 1.65m bent ziet een extra pak massa van 11kg er bruter uit dan bij iemand die langer is. Dat werkt in je voordeel op foto´s, maar in real life blijf je klein :P Volgens mij zit die massa vooral op je bovenlichaam? Vind het qua looks goeie progressie, ben benieuwd naar je wheels en stats op de grote 3.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

hey,

2500cal is niks gast...

Goed bezig jongen.
Flink wat progressie gemaakt.
Nu lekker door blijven knallen, goed eten en de benen niet vergeten ;)

Succes

Als je 1.65m bent ziet een extra pak massa van 11kg er bruter uit dan bij iemand die langer is. Dat werkt in je voordeel op foto´s, maar in real life blijf je klein :P Volgens mij zit die massa vooral op je bovenlichaam? Vind het qua looks goeie progressie, ben benieuwd naar je wheels en stats op de grote 3.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

2500cal is niks gast...

2500cal voor imd dat 60kg weegt, is goed se (3000 is wel beter), maar ik krijg niet meer binnen xs.

nette progressie....maar zou ook mezelf op andere spiergroepen gaan toeleggen. anders krijg je daar later toch spijt van, en je BW zal sneller toenemen....:)

succes verder!

yeah..

klopt helemaal, dat zijn inderdaad de voor en nadelen, positief is dat je erg snel lijnen krijgt, en structuur snel naar voren komt, nadeel is dat je langere tijd een mager postuur houd, en heel erg langzaam in kg vooruitschiet, ik eet erg veel had in begin veel moeite, ik ben nooit een eetliefhebber geweest, voel noiot de drang, bijna noiot honger gevoel, honger soms wel, maar trek, zeer zeldzaam, vandaar om mezelf erover heen te werken ging wel moeilijk, maar inmidels al 8 maanden positief.
gaat geen dag voorbij, dat ik dus goed eet, en ondanks dit alemaal is aankomen nog steeds erg lastig. sinds ik gestop ben met weightgainers, lukt het al helemaal niet, hang al 2 maanden ongeveer op 61 KG. maar denk er dus aan, weer even wat potten aan te schaffen, om naar de 65 te kunnen, waar mijn doel ligt momenteel :)

ik heb idd dat honger gevoel ook nooit, maar sinds ik gainer neem krijg ik regelmatig wel een honger gevoel en ik heb al ewa gewonnen, dus gainer blijven nemen.

1m65 en 61kg is al goed se, ik ben 1m72 en zit juist op 60kg (en puur droog geen gram vet)

grtz

94038592.jpg

Laatst bewerkt:
hey,

grtz

2500cal voor imd dat 60kg weegt, is goed se (3000 is wel beter), maar ik krijg niet meer binnen xs.
:rolleyes: Hoe wil je ooit bijkomen op 2500kcal??? En nee, dat is niet veel eten...

ik heb idd dat honger gevoel ook nooit, maar sinds ik gainer neem krijg ik regelmatig wel een honger gevoel en ik heb al ewa gewonnen, dus gainer blijven nemen.

1m65 en 61kg is al goed se, ik ben 1m72 en zit juist op 60kg (en puur droog geen gram vet)

grtz

Dan ben je dood.

Laatst bewerkt:
2 fotos waar je niet veel op kunt zien, en waarom hou je je ballen vast op die tweede foto :P

volgens mij heb je geen voedings-schema en moet je er dringend in verdiepen,
11kg in de eerste trainings-jaar is niet erg veel

aan de andere kant ben je wel genetisch bevoordeeld en kom je makkelijk spiermassa aan.

dus succes met je doelen

Wat lul je nou raar man, deze gast is 20% zwaarder geworden. Kunnen niet veel mensen zeggen.

Nette progressie!

zeer netjes! keep it up

Netjes, wou dat het zo snel bij mij ging! (En ja... Ik let goed op mijn voeding).

Heyy , Thanks all,
over algemeen positieve feedback !
ga zeker door, begin morgen voor eerst sinds positieve progressie met 4 weken creatine, nu net even voor de summer dat extra te geven. :)

Ik vind het een goede progressie voor een jaartje trainen!

ziet er netjes uit hoor je heb zkr een beachbody en de buik spier oefeningen zijn wel leuk van P90X als je interesse hebt PM me maar even dan stuur ik je hem op

Ben benieuwd wat ik doe in 1 jaar :P

Terug
Naar boven