pharao
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Goeiedag mensen, ik ben nieuw op fit forum, heb namelijk een paar vragen waar ik zelf geen antwoord op krijg want ben redelijk nieuw in dit wereldje.
hoop dat jullie me kunne helpen.
mijn stats:
21jaar
179cm
70kg
12%
4/5 jaar aant traine. 3 jaar serieus nu en merk echt dat ik op mijn toppunt zit.
training altijd goed, eetschema ook in orde, en bovenal altijd naar het traine en eten. 1 of 2 uurtje middag slaapje voor optimale rust.
heb voorheen al eens een d-bol only kuurtje gedaan. dit beviel op zich goed sloeg goed aan enz. maar op een gegeven moment merkte ik dat het toch weer minder werd inverband met het veel vocht van d-bol.
nu ben ik serieus aant nadenken over een 2de kuurtje en deze keer injects te kiezen. heb al wat afgelezen op dit forum.
ben bij de keuze tot nu uitgekomen van testo-e, ik hoor dat je het beste deze kan stacke met iets anders.wat zou volgens jullie met jullie ervaring het beste product daar voor zijn.
mijn doel is weer wat voller te worden "groter"
om over het dooie punt heen te komen
maar vooral zo min mogelijk vocht vast te houden
en wat lijkt volgens jullie de beste hoeveelheid om te nemen.
en hoeveek per week.
ik ben nieuw op dit gebied heb het al aan verschillende mensen gevraagd maar iedereen zegt weer iets anders.
dus daarom kom ik hier met me vragen.
mijn stats:
21jaar
179cm
70kg
12%
4/5 jaar aant traine. 3 jaar serieus nu en merk echt dat ik op mijn toppunt zit.
training altijd goed, eetschema ook in orde, en bovenal altijd naar het traine en eten. 1 of 2 uurtje middag slaapje voor optimale rust.
heb voorheen al eens een d-bol only kuurtje gedaan. dit beviel op zich goed sloeg goed aan enz. maar op een gegeven moment merkte ik dat het toch weer minder werd inverband met het veel vocht van d-bol.
nu ben ik serieus aant nadenken over een 2de kuurtje en deze keer injects te kiezen. heb al wat afgelezen op dit forum.
ben bij de keuze tot nu uitgekomen van testo-e, ik hoor dat je het beste deze kan stacke met iets anders.wat zou volgens jullie met jullie ervaring het beste product daar voor zijn.
mijn doel is weer wat voller te worden "groter"
om over het dooie punt heen te komen
maar vooral zo min mogelijk vocht vast te houden
en wat lijkt volgens jullie de beste hoeveelheid om te nemen.
en hoeveek per week.
ik ben nieuw op dit gebied heb het al aan verschillende mensen gevraagd maar iedereen zegt weer iets anders.
dus daarom kom ik hier met me vragen.