MuscleMeat

begin training

sven139

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
hey iedereen ik ben nieuw op deze site en ook nieuw in het trainen
ik ben nu +- maand aan het trainen en reslultaten beginnen lichtjes te komen maar wou vragen hoe ik effectiever kan trainen
ik overdrijf ook niet ik wil gewoon strak gebouwd zijn en niet overdreven
ik train nu om de dag met gewichten van 9kg (gewoon handgewichten) en set ups +- 300 per dag en pompen +- 50 per dag ik train gewoon door tot ik het gevoel heb ik sta bijna op het punt men spieren te overbelasten en dan effe andere training opniew hetzelfde en ik ga weer door met andere training zo +- 45min om de dag ik neem ook mass XXL 100 gram op niet training en 150 op trainingsdagen aanbevolen hoeveelheid is 150 tot 250 gr per dag maar wil ook niet enkel alleen afhankelijk zijn van product

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 13:18 ----------

blijkbaar verkeerd geplaatst srry daarvoor XD ik post het opnieuw bij tieners en beginners ;)

- Wat is je doel? Afvallen of spieropbouw?
- Heb je een trainingsschema?
- Hoeveel en wat eet je op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
men doel is vooral spieropbouw ik ben slank genoeg ik eet normaal overdag maar kan eten wat ik wil verdikken doe ik nie dus das wel al een voordeel denk ik ik ben die mass XXL ook beginnen nemen omdat ik ook graag eet en lekker eet dus denk een strak voedingsschemadat da niks voor mij ga zijn ik heb wel nogal zwaar werk werk aan kabels van belgacom dus ook putjes graven XD en een trainingschema wa houd dit juist in ik train al men spieren tot ik niet meer kan ik train om de dag da heb ik al door spieren moeten rusten xd

Leer is schrijven met interpunctie en lees de stickies over training en voeding. Stel een schema op voor je voeding en training en stel dan je vragen.

Terug
Naar boven