Fitness Seller

begin training

sven139

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
hey iedereen ik ben nieuw op deze site en ook nieuw in het trainen
ik ben nu +- maand aan het trainen en reslultaten beginnen lichtjes te komen maar wou vragen hoe ik effectiever kan trainen
ik overdrijf ook niet ik wil gewoon strak gebouwd zijn en niet overdreven
ik train nu om de dag met gewichten van 9kg (gewoon handgewichten) en set ups +- 300 per dag en pompen +- 50 per dag ik train gewoon door tot ik het gevoel heb ik sta bijna op het punt men spieren te overbelasten en dan effe andere training opniew hetzelfde en ik ga weer door met andere training zo +- 45min om de dag ik neem ook mass XXL 100 gram op niet training en 150 op trainingsdagen aanbevolen hoeveelheid is 150 tot 250 gr per dag maar wil ook niet enkel alleen afhankelijk zijn van product

Je hebt nog heeeeeel veel leeswerk te doen. Wat situps en 9kg dumbbells gaan je helemaal nergens brengen en die massXL is niks anders dan gewone voeding in poedervorm en dat gaat dus ook geen wonderen verrichten. Ga eerst maar een weekje hier rondlezen dan lach je waarschijnlijk om dit topic;)

Als ik jou was niet 300 maar 1000 push-up's doen. Sit-up's hoeft niet, gewoon 's avonds pindakaas op je buik smeren voor je gaat slapen. Even laten intrekken.

hey iedereen ik ben nieuw op deze site en ook nieuw in het trainen
ik ben nu +- maand aan het trainen en reslultaten beginnen lichtjes te komen maar wou vragen hoe ik effectiever kan trainen
ik overdrijf ook niet ik wil gewoon strak gebouwd zijn en niet overdreven
ik train nu om de dag met gewichten van 9kg (gewoon handgewichten) en set ups +- 300 per dag en pompen +- 50 per dag ik train gewoon door tot ik het gevoel heb ik sta bijna op het punt men spieren te overbelasten en dan effe andere training opniew hetzelfde en ik ga weer door met andere training zo +- 45min om de dag ik neem ook mass XXL 100 gram op niet training en 150 op trainingsdagen aanbevolen hoeveelheid is 150 tot 250 gr per dag maar wil ook niet enkel alleen afhankelijk zijn van product

Pas maar op als je zwaar gaat trainen in de gym. Voor je het weet ben je veel te gespierd.

Dream on.

Je moet je oefeningen veel zwaarder maken, zorg dat je tussen de 6-12 reps doet. Doe ook meer oefeningen en verdeel je trainingen in spiergroepen.

Je moet dus meer materiaal aanschaffen of naar de sportschool gaan.
Dat supplement dat je hebt voegt niks toe, stel eerst je voeding is op orde. Je moet veel eten (wel clean) zodat je aankomt. Lees de voedingssticky maar even.

Conclusie is dus dat je je training moet aanpassen, veel meer materiaalgewicht moet aanschaffen of naar de sportschool moet gaan en tenslotte je voeding aan moet passen. En oja lees de sticky's/lees je in.

Als je dit bovenstaande niet doet ga je niet ver komen, dan bereik je jou "kleine" doel niet eens. Het is veel moeilijker als het lijkt.

Ik denk dat je best eventjes rondkijkt hier :) met pompe en sit ups kom je er allesbehalve. elke training de intensiteit omhoog doen is de boodschap. met pompe ... neen sorry

Pompen moet je in je vriendin doen. Ga je even inlezen op dit forum plz ;) Lees de stickies.

Terug
Naar boven