thebegin
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo,
ik ben sinds 2 weken begonnen met fitnessen (wel van te vooren wat met dumbnells gekloot
)
nu heb ik wat vraagjes de trainer daar heeft een 'log' samengestelt kan iemand dat controleren en aanpassen? zal mijn log onderaan zetten
sinds die 2 weken dat ik ben gaan trainen voel ik zodra ik mijn rug inspan dat over me heele lichaam tintelingen komen en vooral in me buik soms zo erg dat ik niet eens een pen meer kan vast houden de trainer denk aan een beknelde zenuw heeft hier iemand dat gehad en gaat dat weer over of moet ik gewoon extreem veel rust hebben bij elke oefening (lees gaan staan na de oefeing dan zakt het af)
logje:
chess press 3x20 met 3kg
triceps pull down 3x20 met 15kg
abdominal machine 3x20 met 5kg
biceps machine 3x20 met 3kg
shoulder press 3x20 met 2kg
seated row 3x20 met 4kg
lower back 3x20 met 5kg
rotary torso machine 3x20 met 3kg
pec-deck 3x20 met 5kg
latt pull down 3x20 met 5kg
triceps met sumbnells 3x20 met 2kg
dit alles 2x per week
mijn doel is spiermassa
ik ben 19 jaar weeg 73,5Kg ben *1.85 vet weet ik niet
b.v.d martijn.
pd: mijn benen kan ik niet trainen omdat ik met een gygantisch dikke knie heb (vocht in me knie) wel doe ik 10 minuten cardio aan het begin dat wil meestal net wel
ik ben sinds 2 weken begonnen met fitnessen (wel van te vooren wat met dumbnells gekloot
)nu heb ik wat vraagjes de trainer daar heeft een 'log' samengestelt kan iemand dat controleren en aanpassen? zal mijn log onderaan zetten
sinds die 2 weken dat ik ben gaan trainen voel ik zodra ik mijn rug inspan dat over me heele lichaam tintelingen komen en vooral in me buik soms zo erg dat ik niet eens een pen meer kan vast houden de trainer denk aan een beknelde zenuw heeft hier iemand dat gehad en gaat dat weer over of moet ik gewoon extreem veel rust hebben bij elke oefening (lees gaan staan na de oefeing dan zakt het af)
logje:
chess press 3x20 met 3kg
triceps pull down 3x20 met 15kg
abdominal machine 3x20 met 5kg
biceps machine 3x20 met 3kg
shoulder press 3x20 met 2kg
seated row 3x20 met 4kg
lower back 3x20 met 5kg
rotary torso machine 3x20 met 3kg
pec-deck 3x20 met 5kg
latt pull down 3x20 met 5kg
triceps met sumbnells 3x20 met 2kg
dit alles 2x per week
mijn doel is spiermassa
ik ben 19 jaar weeg 73,5Kg ben *1.85 vet weet ik niet
b.v.d martijn.
pd: mijn benen kan ik niet trainen omdat ik met een gygantisch dikke knie heb (vocht in me knie) wel doe ik 10 minuten cardio aan het begin dat wil meestal net wel
Laatst bewerkt:

in het schema van je trainer kan je het misschien toch enkele weken volgen tot je lichaam een beetje gewend is aan het trainen, maar daarna zou ik stilaan andere oefeningen doen. Meer compounds (bankdrukken ipv die chest machine, wat squats, rustige deadlifts, rows enz...) Probeer in het begin de goede techniek onder de knie te krijgen vooraleer je zwaarder gaat trainen....