Fitness Seller

Beginnen hoe ?

Waardering
0
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het Forum..

Gewicht: 70KG

Lengte: 1,75

Leeftijd: 17 Jaar

Geslacht: Man

Ik zou graag wat minder lichaamsvet willen, en wat meer gewicht in de vorm van spieren.. met name Arm, En buikspieren zou ik graag trainen
Ik heb niet de beschikking over een sportschool of fitnessapparaten, Dus zou ik mijn doel thuis moeten behalen..
Verder doe ik niet aan een sport ( ik fiets wel 100 tot 150km per week. 20/25 km/u)
Dus; Hoe zouden jullie het aanpakken met voeding om wat vet te verbranden, en oefeningen om spiermassa aan te maken?

Is het verder nog handig als ik een foto ofzo plaats van de huidige ''toestand'' waar in ik verkeer? :rolleyes:

Alvast bedankt hoor. ;)

Arjan.

Veel vragen in een keer.

Lees de sticky's eens, zou ik zeggen.

Om vet te verbranden, is antwoord simpel. Verbuik meer energie dan je opneemt. Reken aan de hand van je stats je verbruik uit en maak aan de hand hiervan een voedingschema.

Oefeningn die je thuis kan doen zijn bowyweight exercises. Zoek eens via search functie.

zorg dat je een barbell plus losse schijven bemachtigd en dan doe je thuis 3 x per week de compound oefeningen

Of je gaat gewoon naar de sportschool, en train nou aub niet alleen je arm en buikspieren :(

met name Arm, En buikspieren zou ik graag trainen

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ las ik het nou goed stond daar benen borst en rug? :P zoek maar even rond zat te vinden hier en ajb als je traint doe het dan meteen goed dan zul je zien dat je armen ook veel sneller groeien.

suc6! en niet vergeten, voeding is belangrijker misschien nog wel dan training als je vet wilt verliezen dus ik zou daar ook even rondkijke

Toen ik vijf maanden geleden wilde beginnen met fitnessen d8 ik ook dan schaf ik wat gewichten aan zoek wat oefeningen uit en doe het gewoon thuis. Dat kan wel maar dan moet je wel iets meer aanschaffen dan wat halters. En ze leren je daar ook, als je krachttraining wilt gaan doen hoe je de oefeningen moet uitvoeren. Vond ik ook wel handig.

Gewoon lid worden van de sportschool, iedereen die daar komt is bezig met z'n lichaam: cardio of krachttraining. En het is heel relaxed. Plus thuistrainen is moeilijk omdat je allemaal afleidingen hebt.

Toen ik vijf maanden geleden wilde beginnen met fitnessen d8 ik ook dan schaf ik wat gewichten aan zoek wat oefeningen uit en doe het gewoon thuis. Dat kan wel maar dan moet je wel iets meer aanschaffen dan wat halters. En ze leren je daar ook, als je krachttraining wilt gaan doen hoe je de oefeningen moet uitvoeren. Vond ik ook wel handig.

Gewoon lid worden van de sportschool, iedereen die daar komt is bezig met z'n lichaam: cardio of krachttraining. En het is heel relaxed. Plus thuistrainen is moeilijk omdat je allemaal afleidingen hebt.

Bwa afledinig valt wel mee. Soms is het juist handig om thuis te trainen. Ben je de tijd van vervoer van en naar sportschool niet kwijt. Moet je nooit aanschuiven aan apperaten en je hoeft niet te kijken naar openingsuren.

Voor de rest ben i het met je eens, op sportschool meestal goede basis om oefeningen an te leren en tips te krijgen, als je een goede coach hebt teminste.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor jullie tips.. maar sportschool is echt geen optie..
welke apparaten zou ik dan nog meer moeten aanschaffen om een goed resultaat te behalen ?

Gr..

Losse barbell
verstelbare dumbbells
zo'n 200 kg aan schijven is wel erg handig.
powerrack/press rack
bankje
pull-upstang
evt Dipbar

Hier heb ik wat aan =) !

Bedankt man:lifter:

No problemo ;) Als beginnend schema zou ik een fullbody schema, zoals starting strength van rippetoe, of 5x5 billstar schema. google er ff op of gebruik de zoekfunctie ;) daarbij kan je cardio gaan doen. een goed voedingsschema samenstellen is eigenlijk ook noodzakelijk.

Terug
Naar boven