MuscleMeat

Beginnen met fitness

srwolters24

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
geachte medeleden,

Ben een jongen van 24 jaar, 183 72 kg 15% vent.
Echter heb ik een smal bovenlichaam en een (africanenbuikje).
Voor mijn hobby.. heb ik een betere uitstraling nodig, ik heb een wat krommere stand van me elleboogen en schouders. zou dit graag ook willen verstevigen en rerchter krijgen ( foto's volgen)

Ik wil dat doormiddel van fitnesse en kracht weg hebben, zodat ik over 1.5 jaar netjes in mijn trouwpak kan staan.
Mochten me andere spieren er ook door versterken, das dan mooi meegenomen.

Wie komt uit rotterdam, en kan mij advies meegeven, heb zelf fitvak gedaan dus wet wel het een en ander, echter bodybuilding of snel lichaam verandering is iets anders.

Heb voordat ik dit gepost heb eerst veel info vanaf gehaald.

gr sander

Je moet gewoon gaan groeien en een goed voeding en trainings schema volgen, dmv de stickies moet je daar wel genoeg informatie over kunnen krijgen. Ik adviseer je om niet op allerlei details van je lichaam te gaan focussen nu, als jij zorgt dat je je volledige lichaam goed gaat trainen ga je vanzelf een mooiere houding krijgen. Vooral de compounds als deadlift en squat helpen daarbij. Succes

Lees de sticky's over voeding eens goed door. Beginnen met 4 daagse split of fullbody. Hierna kun je wat meer gaan focussen op wat jouw lichaam het beste bevalt.

Terug
Naar boven