XXL Nutrition

Beginnen met IGF-1

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu de vierde dag bezig. Elke dag na de training direct carbo shake genomen en na 20 min. gezet in de getrainde spiergroep, daarna een wheyshake, gaat prima nergens last van gehad.
dinsdag, shouder en tricep gezet
woensdag, rug en onderarm
donderdag, borst en bicep
vrijdag, quad en kuit.

Merk nu wat meer hardheid en een vrij stevige pomp :D ik zet 25mcg per spiergroep, dus 50mcg per dag

Haha gaat je goed af dus.. opsoute met die kneus achter de toog hehe..

Succes bro ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja man schijt aan de mensheid, gewoon buiten voor de sportschool, hij wil het niet IN. Dan maar zo! haha gaat echt lekker hoor! Mazzel!!

Hmmm nee niet echt. De gym ligt in een hele drukke wijk, vlak naast bushaltes, kruispunt en... Het politie bureau! Dus auto is niet echt een optie haha!

Gewoon subq in je buik zetten niemand die het ziet, ik zette me hgh gewoon ook op het kantoor met mensen om me heen niemand die ooit wat durfde te zeggen hehehe.

Beste DBBers

Heb mn IGF-1 LR3 binnen. Hoe kan ik het nu het beste zetten als k na mn training nog 30 min cardio doe. Toch meteen na de krachttraining, maar hoe doe ik dat dan met de carbs. Als k dan meteen carbs neem is de cardio ook redelijk zinloos toch. Deze is puur bedoeld voor de vetverbranding. Iemand een antwoord? Alvast bedankt!

Beste DBBers

Heb mn IGF-1 LR3 binnen. Hoe kan ik het nu het beste zetten als k na mn training nog 30 min cardio doe. Toch meteen na de krachttraining, maar hoe doe ik dat dan met de carbs. Als k dan meteen carbs neem is de cardio ook redelijk zinloos toch. Deze is puur bedoeld voor de vetverbranding. Iemand een antwoord? Alvast bedankt!

Geen idee of je cardio nutteloos is nadat je carbs hebt genomen, maar je moet meteen na KT die zooi zetten en dan je shake nemen.
Je zou kunnen overwegen om op een ander tijdstip cardio te doen of voor je KT te doen.

Voor je KT? Niet zo een goed idee als je nog behoorlijk wilt kunnen trainen...

Terug
Naar boven