Fitness Seller

beginnen met naposim

het is klaarblijkelijk de laatste tijd weer een trend om zo jong mogelijk te beginnen met kuren, er komen de laatste tijd veel threads voorbij van te jonge gasten.

vriend, doe jezelf en je lichaam een lol en begin er nog niet aan. je test productie is hoog zat om naturel nog goed te groeien. als je op dit moment stil staat voor je gevoel kijk dan kritisch naar je training, voeding en rust en probeer het niet meteen met AAS op te lossen.

je moet je realiseren dat als je nu begint met kuren dit gevolgen voor de rest van je leven zou kunnen hebben.

onze grote vriend Mr. J zal je zo vast wel wat nuttig links geven :D

Nieuw jaar, nieuwe ronden... dat moet de gedachte zijn denk ik?! Men wil zich nu al klaar stomen voor de zomer omdat ze de vorige x (mei of zo) te horen kregen dat dat niet ging lukken voor de zomer.

Gebruik de tijd die je hebt tot je 21ste (liever nog ouder) om eens goed research te doen naar AAS en om je voeding- en trainingsschema optimaal te krijgen.

Als je die 2 goed voor elkaar hebt, zal je ook meer rendement uit je kuur halen.

Voel ik me toch een ouwe lul met me 21 jaar :D

volgens hebben we hier weer te maken met een grappenmaker.

nog geen 18 en dan al kuren??? :eek: Ik heb mijn eerste kuur ( ook te vroeg gedaan) gedaan toen ik 22 was. Helaas toen nog helemaal niet goed voorbereid enzo... Wacht gewoon nog een paar jaar en laat je niet gek maken door die gasten op de sportschool. Ik ben nu inmiddels 40 en ben nu pas verantwoord aan het kuren( goed advies, eetschema, training etc, etc. ) Ben nu met mijn tweede echte goede kuur bezig. Ik weet dat het langzaam gaat, maar je heb t een voordeel... je bent jong en hebt de mogelijkheid te beschikken over goede forums zoals deze. Maak daar gebruik van en je zult zien :D :D Geduld is wederom een schone zaak. Bovendien wil je misschien later nog kinderen? verdiep je maar goed in wat aas nou werkelijk is en wat het met je doet, buiten het feit van groeien en dikke armen en kracht en zo....Succes man(jongen).... ;)

Ben pas met 24 jr begonnen met kuren.

Ik zou het ook nog ff een paar jr laten staan, tenzij je de aanleg en ambities hebt om wedstrijden te gaan draaien.

• Topic Starter Topic Starter
builder zei:
volgens hebben we hier weer te maken met een grappenmaker.

Hee Builder denk je dat ik dan een vraag zou stellen op dit forum?

en ja groei nog steeds wel maar gaat gewoon langzaam zodat je aan jezelf went en nooit tevreden bent..
doe het niet voor op het strand maar voor mezelf.. anders zou ik niet in de winter gaan kuren..

Maar waarschijnlijk ook tevroeg om nu te beginnen ivm met groei enz..
dan maar eff doen met het spreekwoord geduld is een schone zaak

arnold17 zei:

en ja groei nog steeds wel maar gaat gewoon langzaam zodat je aan jezelf went en nooit tevreden bent..
doe het niet voor op het strand maar voor mezelf.. anders zou ik niet in de winter gaan kuren..

heel goed kerel!

verdiep je nog eens in de stickies voeding en training, misschien kan je daar nog wat uit halen wat net ervoor zorgt dat je weer ff groeit!

veel succes

arnold17 zei:

:thumbs: Dat is nou eens een volwassen reactie. Kunnen velen op dit forum nog wat van leren. Gewoon lekker blijven trainen, goed en gezond eten, genoeg rusten en je komt er echt wel! :D Je zult zien, als je je geduld traint, dat je er alleen maar je voordeel uit zult halen! ;)

Verstandig, je hebt maar 1 lichaam.

arnold17 zei:

dacht dat je een faker was omdat je gelijk je eerste post in de steroiden sectie zet en om kuur advies vraagt. gezien je jonge leeftijd gaan mensen hier dus op in en dat is precies wat die persoon dan wil. de boel opstoken.
maar als je gewoon wel een serieus iemand bent heb ik niks gezegd.
no hard feelings

Allemaal nog bedankt voor jullie advies.. lijkt mij een vrij duidelijke zaak: Niet doen.. tenminste zeker nog niet de aankomende jaren..

dan investeer ik me geld maar in nieuwe trainingspparatuur thuis :)

arnold17 zei:
Allemaal nog bedankt voor jullie advies.. lijkt mij een vrij duidelijke zaak: Niet doen.. tenminste zeker nog niet de aankomende jaren..

dan investeer ik me geld maar in nieuwe trainingspparatuur thuis :)

Ga naar de sportschool! Ik geloof niet dat je thuis een complete gym hebt staan. Misschien groei je daarom niet zo goed.

maxell zei:
Ga naar de sportschool! Ik geloof niet dat je thuis een complete gym hebt staan. Misschien groei je daarom niet zo goed.

Jeps...no way dat je thuis de faciliteiten kunt aanleggen om optimaal te trainen. Tenzij je een zeer grote garage hebt en 5000-10000 euro om te investeren.

Gewoon naar de gym gaan, hang vast aan een goed dieet en kijk over 2 jr maar s opnieuw of je niet hard genoeg bent gegroeid.

Ook met AS gebruik is bovenstaande een vereiste, anders groei je ook niet.

maxell zei:

maxwell Ja is ook goed idee ja.. sportschool bij mij in de buurt wel is uitgeprobeert maar vond ik dus een klote sportschool, allemaal zwangere wijfen die het al gek vinden als je rood aanloopt of gewoon iets 6 keer doet..

thuis hebbik lat pully met 2 bevestigingspunten staan halterbankie en wat buik dingen stangen en dumbbells tricepsraam en140 kg aan gewichten ofso..

benen besteed ik niet genoeg aandacht aan wil 1 dag in de week in andere sportschool benen doen

jullie denken niet dat ik met 1 dag in de week benen op sportschool een volledige training kan hebben??

sorry als dit misschien een beetje het verkeerde onderwerp is voor dit gedeelte van de site..

arnold17 zei:
maxwell Ja is ook goed idee ja.. sportschool bij mij in de buurt wel is uitgeprobeert maar vond ik dus een klote sportschool, allemaal zwangere wijfen die het al gek vinden als je rood aanloopt of gewoon iets 6 keer doet..

thuis hebbik lat pully met 2 bevestigingspunten staan halterbankie en wat buik dingen stangen en dumbbells tricepsraam en140 kg aan gewichten ofso..

benen besteed ik niet genoeg aandacht aan wil 1 dag in de week in andere sportschool benen doen

jullie denken niet dat ik met 1 dag in de week benen op sportschool een volledige training kan hebben??

sorry als dit misschien een beetje het verkeerde onderwerp is voor dit gedeelte van de site..

Je bent dan beperkt tot een gering aantal oefeningen. Op een sportschool heb je wel de faciliteiten om een goede variatie in je trainingsprogramma aan te kunnen brengen.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijk: Ik train nu ongeveer een maand of 10 thuis. Heb thuis enkel een bankdrukbank, 2 dumbbells en 100kg aan gewichten.
En ik vind dat ik best goede progressie maak eigenlijk.
De oefeningen zijn inderdaad beperkt. Maar er zijn toch best een hoop oefeningen die je kunt doen met deze middelen.

Ik ben in elk geval tevreden thuis, mij lijkt het ook maar niets om in een sportschool te trainen. Maarja wie ben ik :P

Chris20 zei:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijk: Ik train nu ongeveer een maand of 10 thuis. Heb thuis enkel een bankdrukbank, 2 dumbbells en 100kg aan gewichten.
En ik vind dat ik best goede progressie maak eigenlijk.
De oefeningen zijn inderdaad beperkt. Maar er zijn toch best een hoop oefeningen die je kunt doen met deze middelen.

Ik ben in elk geval tevreden thuis, mij lijkt het ook maar niets om in een sportschool te trainen. Maarja wie ben ik :P

Voor beginners is het ok. Maar voor iemand die AS wil gebruiken is het not done.

Wat ik veel lees in deze sectie is dam men zegt "ik ben pas begonnen op mijn 22ste" "Ik ben pas begonnen op mijn 24ste" ??? IK vindt dat niet pas. Ik had bijna dezelfde fout gemaakt maar toch maar ervan afgezien.

Ik vindt dat veel mensen er veelste vroeg aan beginnen zeker als je in de 20 zit kun je er nog veel uithalen.

Wou ik even zeggen :D.

Terug
Naar boven