XXL Nutrition

beginnen met naposim

lol op je 18 kuren, goed bezig. Mensen die zo jong al beginnen hebben heel weinig geduld precies

• Topic Starter Topic Starter
kijk hierom wou ik meer massa erbij dmv naposim..

maar w8 wel eff opaar jaar

[Link niet meer beschikbaar]

CBX zei:
nog geen 18 en dan al kuren??? :eek: Ik heb mijn eerste kuur ( ook te vroeg gedaan) gedaan toen ik 22 was. Helaas toen nog helemaal niet goed voorbereid enzo... Wacht gewoon nog een paar jaar en laat je niet gek maken door die gasten op de sportschool. Ik ben nu inmiddels 40 en ben nu pas verantwoord aan het kuren( goed advies, eetschema, training etc, etc. ) Ben nu met mijn tweede echte goede kuur bezig. Ik weet dat het langzaam gaat, maar je heb t een voordeel... je bent jong en hebt de mogelijkheid te beschikken over goede forums zoals deze. Maak daar gebruik van en je zult zien :D :D Geduld is wederom een schone zaak. Bovendien wil je misschien later nog kinderen? verdiep je maar goed in wat aas nou werkelijk is en wat het met je doet, buiten het feit van groeien en dikke armen en kracht en zo....Succes man(jongen).... ;)

Het blijft je goed doen als mensen verstandige dingen zeggen!! :thumbup:

*

maxell zei:
Ga naar de sportschool! Ik geloof niet dat je thuis een complete gym hebt staan. Misschien groei je daarom niet zo goed.

nee, waarom zou dat wel niet kunnen? en nee je hebt daar geen 10000 € voor nodig , ik heb ALLES bij me thuis en ik zou niet wqeten waarom het in de sportschool beter is! ! !

ok dat het zonde is op je 17de te kuren kan ik best begrijpen
maar dat over "gevolgen voor je hele verdere leven" en dat je best zelfs 30 bent,begrijp ik niet goed. als je nu doordacht en niet te zwaar kuurt op pakweg je 20ste, doe je toch weinig kwaad?

Als je op je 20e al 5 jaar training achter de rug hebt en je voeding helemaal top is en je weet waar je mee bezig bent zal het niet zo'n groot probleem zijn.....als je net pas komt kijken en nog niet echt weet wat BB inhoud is het niet bijster slim om al met hormonen te gaan lopen klooien.

Ik ken nochtans redelijk wat 17 jarigen die met hun ouders naar de kuur-oorden aan de moesel gaan :D Schijnt daar heel goed te zijn om te kuren :)

damm kerel bijna18 jaar en kuren :eek:

Kerel ga eerst ff op je voeding letten en probeer daar eerst eens wat kilo's( massa) uit te winnen, en als je dan begint met kuren.over een jaartje of 4 oke.

as is geen speelgoed. :rolleyes:

gezien zijn foto's let hij wel behoorlijk op zijn voeding!
ik ben het wel met je eens dat 17 zowiezo vrij jong is (voor as ;))

Terug
Naar boven