acidreign
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CBX zei:nog geen 18 en dan al kuren![]()
Ik heb mijn eerste kuur ( ook te vroeg gedaan) gedaan toen ik 22 was. Helaas toen nog helemaal niet goed voorbereid enzo... Wacht gewoon nog een paar jaar en laat je niet gek maken door die gasten op de sportschool. Ik ben nu inmiddels 40 en ben nu pas verantwoord aan het kuren( goed advies, eetschema, training etc, etc. ) Ben nu met mijn tweede echte goede kuur bezig. Ik weet dat het langzaam gaat, maar je heb t een voordeel... je bent jong en hebt de mogelijkheid te beschikken over goede forums zoals deze. Maak daar gebruik van en je zult zien
![]()
Geduld is wederom een schone zaak. Bovendien wil je misschien later nog kinderen? verdiep je maar goed in wat aas nou werkelijk is en wat het met je doet, buiten het feit van groeien en dikke armen en kracht en zo....Succes man(jongen)....
![]()
maxell zei:Ga naar de sportschool! Ik geloof niet dat je thuis een complete gym hebt staan. Misschien groei je daarom niet zo goed.
zeikerdNPC zei:Ik ken nochtans redelijk wat 17 jarigen die met hun ouders naar de kuur-oorden aan de moesel gaanSchijnt daar heel goed te zijn om te kuren
![]()

Hope zei:
NPC zei:Pisser![]()
Dat ernstig antwoord moest allang begrepen zijn!