XXL Nutrition

beginnen met supplementen voor vetbranding

m070

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
geachten
Vanaf volgende week wil ik gaan beginnen met het verlagen van mijn vetpercentage.
Voeding is natuurlijk 70% van het begin daar ga ik ook op letten, mijn vetpercentage is nu 18.2 die zou ik graag een eind omlaag gaan brengen. nu zijn mij de volgende supplementen aangeraden.
Verder heb ik thuis nog genoeg isolaat eiwitt.
166kwy.jpg

ben benieuwd naar jullie advies!

mitch

Laatst bewerkt:
Eerst beginnen met een goed trainingsschema, juiste voeding en voldoende rust daarmee kom je al heel ver!

• Topic Starter Topic Starter
met de trainingsschema en voeding ben ik al op de juiste weg maar om het proces toch wat te versnellen ;)

Ik zou het zeker eerst zonder supps doen, het begin gaat erg snel.
Pas als je op een plateau komt kun je aan fatburners denken etc. Bovendien zit het snelle proces zich in kcals etc. Glutamine is zwaar overrated, BCAA zit genoeg in whey etc, omega caps is altijd goed voor de gezondheid, daily vits lijkt me niet dat je die met gevarieerde voeding nodig zult hebben

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu al een maand bezig met 2x per week cardio van 1,5 uur op een rustdag qua gewichten, Daarnaast doe ik na een workout vaak nog 12 minuten lopen op hartslag 135. Merk idd dat het vet rond me middel al een beetje wegtrekt. ja is glutamine niet nodig ?

1,5u cardio?oh god

1,5 uur cardio... sweet lord.

Doe gewoon een uur KT, waarna je nog een half uurtje cardio doet ofzo en dat 4x per week. Daarnaast kun je op rustdagen nog wel cardio doen, maar je kunt ook iets minder eten.

Ik zou het zeker eerst zonder supps doen, het begin gaat erg snel.
Pas als je op een plateau komt kun je aan fatburners denken etc. Bovendien zit het snelle proces zich in kcals etc. Glutamine is zwaar overrated, BCAA zit genoeg in whey etc, omega caps is altijd goed voor de gezondheid, daily vits lijkt me niet dat je die met gevarieerde voeding nodig zult hebben

+ 1

Helemaal mee eens, met goed perfecte voeding bereik je veel. laat al die supps appart is zonde van je geld.

met de trainingsschema en voeding ben ik al op de juiste weg maar om het proces toch wat te versnellen ;)

snel is niet beter.. of wil je een hoop vvm inleveren?
op 18% zak je al vrij snel met slechts alleen je voeding aanpassen en kt
anderhalf uur cardio en supps zijn echt niet nodig. Of je eet veels te veel..

Imo als je dit al voor elkaar hebt hem je al die sups niet nodig! die heb je "slechts" nodig om de laatste randje's eraf te knallen (lees ruim onder de 12% BF zit, dit is slecht mijn persoonelijke mening)

Terug
Naar boven