AndroidHealthClinic

beginnen met tamoxifen 4de week?

Colucci

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
zit nu in mijn 4de week. elke week 2 x 250 sustanon en 2x 200 deca.

de gyno komt er nu al in kicken. zal k al beginnen met het innemen?

jup, 20 mg ED tot het eind van de kuur

Ik zou met 10mg beginnen, als het echte gyno is.

+1, beginnen op 10mg als het helpt niet verhogen.

Hangt er maar helemaal vanaf wat zijn ervaring ermee is.. Ikzelf krijg altijd gyno, 10mg doet niet genoeg.. Meteen 20 mg, als het daar niet binnen een week minder door is ga ik over op letro.

Probeer op 10mg als het 10 lukt is dat een voordeel want het houdt deels je gains tegen.

wat is die bullshit over gains tegen houden.Nolva is een selectief anti A en provi of AI houd aromatisatie dus vet en vocht opslagtegen....kg is geen gains. billshit altijd over gains tegen houden. Aromatisatie moet je mijden als kiespijn.

Onderdrukking vd hypofise,vet en vocht.....wat nu gains? Oh iemand roept dat oestrogeen ook anabol is......duuuuh

Ja? Dus jij beweert dat dbol en arimidex geen gains tegenhouden

Ja? Dus jij beweert dat dbol en arimidex geen gains tegenhouden

Op veel US boards is het gebruikelijk om bijv. arimidex preventief mee te laten lopen om zo schone gains te maken en vet en vocht tegen te gaan..

Je zal minder kilo's pakken, maar in hoeverre waren dat 'gains' geweest als je het over dbol hebt? Allemaal loze kilo's die je naderhand toch weer verliest.

Op veel US boards is het gebruikelijk om bijv. arimidex preventief mee te laten lopen om zo schone gains te maken en vet en vocht tegen te gaan..

Je zal minder kilo's pakken, maar in hoeverre waren dat 'gains' geweest als je het over dbol hebt? Allemaal loze kilo's die je naderhand toch weer verliest.
Ik ben van mening dat sommige aas juist aromatisatie nodig is voor gains.
Bv van oxy als je ari laat meelopen heb je minder kracht.

Gast ga eerst eens na wat aromatiseren is, en ga dan ff verder denken en je "wetenschap" spuien.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 12:11 ----------

Exact

Inderdaad, ik ben sterker als ik keihard en droog van de winny en tren sta, dan een volle vochtballon van de dbol en deca ;)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 13:11 ----------

Bv van oxy als je ari laat meelopen heb je minder kracht.

Van oxy is ook al bewezen dat het een van de meest nutteloze middelen is, aangezien je zo goed als alles weer verliest, en je er nog gratis kans op kanker bij krijgt ook, maargoed, dat is weer een andere discussie..

Oxy vind ik persoonlijk beter dan Dbol.
MT is natuurlijk de beste KS:D

Heb ik nog niet mogen gebruiken :)

Van wie niet?

Bedoel in de zin van, heb het helaas nog niet geprobeerd haha :)

Niemand die mij verteld wat ik wel of niet ga doen ;)

W8 maar tot je een vriendin hebt:p

Terug
Naar boven