XXL Nutrition

beginnen met tamoxifen 4de week?

Laatst bewerkt:
Ik zeg toch niet dat je van winny meer kracht hebt ik heb het over ;

Dianabol 60 mg voor 6 weken gewoon zo.
Dianabol 60 mg met arimidex er meteen bij.

Met de ari ben ik van mening dat je gains/kracht tegenhoudt.
Als er wetenschappelijke onderzoeken zijn wil ik die graag zien.

als jij wetenschappelijk bewijs hebt over verlies van gains,na of bij gebruik van AI wil ik ze ook wel ff zien.

oxy en dibol is welbekend dat het enige anabole werking de ontzettende vocht retentie is,waardoor je meer massa hebt,om weer hoger gewicht te kunnen pakken,maar dat scheelt helemaal niets tov betere middelen zoals tren wat niet aromatiseert. Die winst lever je met kiloos tegelijk weer in,als je de medicatie staakt......spreekwoordelijke sneeuw voor de zon,.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben nu 2 dagen aan het slikken ( tamoxifen) hoelang moet ik ermee doorgaan ? einde van me kuur ? nog erna?

Zou er mee stoppen als het niet noodzakelijk is.

• Topic Starter Topic Starter
had nogal wat gyno ( rechter tepel ) doorgaan totdat het verdwenen is? komt tog wel terug als k ermee stop in de kuur.

maar vinden jullie niet dat je je spieren dan wat zwaarder kan belasten door de vochtretentie? kan me echt niet voorstellen dat je op winny sterker bent dan op dbol

Winny nooit langer dan een week genomen omdat ik me er k*t op voel, maar wat ik van anderen hun ervaring lees is dat ze wel meer kracht met winny pakken dan met dianabol.
Wat ik wel kan stellen is dat ik echt veel meer kracht met tren (droog) dan deca (vochtbal) pak.

Je zal misschien wat meer leverage hebben wanneer je meer vocht/vet op je lichaam hebt hangen, maar daar zit natuurlijk 0,0 kracht in.
Vocht in je spieren is een ander verhaal. Doordat je tijdens een kuur meer glycogeen vasthoudt in de spier zelf wordt je automatisch sterk, maar dit heb je met een vochtig middel niet meer dan een droog middel.

had nogal wat gyno ( rechter tepel ) doorgaan totdat het verdwenen is? komt tog wel terug als k ermee stop in de kuur.

Uiteraard mee doorgaan, want zoals je zelf al zegt komt het tijdens de kuur net zo hard, al dan niet harder, terug.

Terug
Naar boven