PimHendriks
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
eyy allemaal, ik ben pas aangemeld hier op het forum. als eerste heb ik wat informatie en advies nodig. ik ben aan het denken om een kuur te pakken.
ik ben 26 jaar en train nu 1jaar, weeg 90 kilo. vet percentage heb ik nooit laten meten. dit is een voorbeeld van een dag uit mijn eetschema:
Ontbijt: (ca 08.00 u)
100 g muesli (ongezoet) met 250 cc magere yoghurt en 150 g fruit
of
6 sneeën bruinbrood (180 g)
met mager, hartig beleg (90 g) en iets van groenten zoals komkommer, courgette, paprika, koolrabi, tomaat, slasoorten, rettich e.d.
Lunch: (ca 13.30 u)
7 sneeën bruinbrood (210 g)
met mager, hartig beleg (105 g) en iets groenten
Warme maaltijd: (ca 18.30 u)
350 g aardappelen (ca 7 st.) of ca 270 g gekookte pasta's of rijst (ca 100 g ongekookt)
Groenten, warm, bereid volgens advies
rauw, als salade met een olievrije dressing (evt. als voorgerecht)
mager vlees of vis (100 g rauw gewogen) bereid volgens de 'olietechniek'
ik heb een hele tijd 1MR gebruikt van BPI sports, en tussen door 1 cyclus A50 van BPI maar daar merkte ik niet echt iets van. sinds kort (2de keer) pak k Hyper fx van BSN.
ik wil graag met een kuur beginnen om een extra boost. graag zou ik in omvang willen groeien maar niet dramatisch en droger natuurlijk.
ik ben op zoek naar een kuur waarbij zeg ongeveer 5kilo bij kom en een kuur die na afloop een geringe terugval kent.
ik ben 26 jaar en train nu 1jaar, weeg 90 kilo. vet percentage heb ik nooit laten meten. dit is een voorbeeld van een dag uit mijn eetschema:
Ontbijt: (ca 08.00 u)
100 g muesli (ongezoet) met 250 cc magere yoghurt en 150 g fruit
of
6 sneeën bruinbrood (180 g)
met mager, hartig beleg (90 g) en iets van groenten zoals komkommer, courgette, paprika, koolrabi, tomaat, slasoorten, rettich e.d.
Lunch: (ca 13.30 u)
7 sneeën bruinbrood (210 g)
met mager, hartig beleg (105 g) en iets groenten
Warme maaltijd: (ca 18.30 u)
350 g aardappelen (ca 7 st.) of ca 270 g gekookte pasta's of rijst (ca 100 g ongekookt)
Groenten, warm, bereid volgens advies
rauw, als salade met een olievrije dressing (evt. als voorgerecht)
mager vlees of vis (100 g rauw gewogen) bereid volgens de 'olietechniek'
ik heb een hele tijd 1MR gebruikt van BPI sports, en tussen door 1 cyclus A50 van BPI maar daar merkte ik niet echt iets van. sinds kort (2de keer) pak k Hyper fx van BSN.
ik wil graag met een kuur beginnen om een extra boost. graag zou ik in omvang willen groeien maar niet dramatisch en droger natuurlijk.
ik ben op zoek naar een kuur waarbij zeg ongeveer 5kilo bij kom en een kuur die na afloop een geringe terugval kent.
)