MuscleMeat

beginnen met winstrol

PimHendriks

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
eyy allemaal, ik ben pas aangemeld hier op het forum. als eerste heb ik wat informatie en advies nodig. ik ben aan het denken om een kuur te pakken.
ik ben 26 jaar en train nu 1jaar, weeg 90 kilo. vet percentage heb ik nooit laten meten. dit is een voorbeeld van een dag uit mijn eetschema:

Ontbijt: (ca 08.00 u)

100 g muesli (ongezoet) met 250 cc magere yoghurt en 150 g fruit
of
6 sneeën bruinbrood (180 g)
met mager, hartig beleg (90 g) en iets van groenten zoals komkommer, courgette, paprika, koolrabi, tomaat, slasoorten, rettich e.d.

Lunch: (ca 13.30 u)
7 sneeën bruinbrood (210 g)
met mager, hartig beleg (105 g) en iets groenten

Warme maaltijd: (ca 18.30 u)
350 g aardappelen (ca 7 st.) of ca 270 g gekookte pasta's of rijst (ca 100 g ongekookt)
Groenten, warm, bereid volgens advies
rauw, als salade met een olievrije dressing (evt. als voorgerecht)
mager vlees of vis (100 g rauw gewogen) bereid volgens de 'olietechniek'

ik heb een hele tijd 1MR gebruikt van BPI sports, en tussen door 1 cyclus A50 van BPI maar daar merkte ik niet echt iets van. sinds kort (2de keer) pak k Hyper fx van BSN.
ik wil graag met een kuur beginnen om een extra boost. graag zou ik in omvang willen groeien maar niet dramatisch en droger natuurlijk.
ik ben op zoek naar een kuur waarbij zeg ongeveer 5kilo bij kom en een kuur die na afloop een geringe terugval kent.

je eet maar 3 keer op een dag? wat is je doel? groter worden? dan moet je uiteraard meer gaan eten, wat zijn je kcal aan onderhoud per dag? hoeveel haal je nu>?

Ga 6-7 meals a day eten, kom dan terug

Je eet op zich best redelijk.. ik heb ergere gezien. Je eet vrij schoon, echter je hoeveelheid aardappelen geloof ik niet en je hebt helemaal geen eiwitten voor de nacht. Er ontbreekt echt nog teveel in je voedingsschema om aan aas te gaan denken. Paar kleine tips al: sochtends havermout nemen, savonda eindigen met 500 ml kwark en meer eten. Dit is niet eens 3000 kcal. verder verwijs k je door naar de stickies van voeding. Als je hiermee gaat kuren met een oral zal je niets tot vrijwel niets aankomen.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben bij een dietist geweest en heb uitgelegd wat ik wilde, daarop is dat schema gemaakt.
dat is dus niet goed voor wat mijn doelen zijn merk ik.

het is wel belangrijk dat je je vetpercentage weet
als ij op 20 procent zit zou ik geen kuur pakken

Uberhaubt als je doel is om een beetje massa aan te zetten ga je zeker vaker moeten eten als 3 keer per dag.

met welk doel ging je naar de dietist dan?

Je eet op zich best redelijk.. ik heb ergere gezien. Je eet vrij schoon, echter je hoeveelheid aardappelen geloof ik niet en je hebt helemaal geen eiwitten voor de nacht. Er ontbreekt echt nog teveel in je voedingsschema om aan aas te gaan denken. Paar kleine tips al: sochtends havermout nemen, savonda eindigen met 500 ml kwark en meer eten. Dit is niet eens 3000 kcal. verder verwijs k je door naar de stickies van voeding. Als je hiermee gaat kuren met een oral zal je niets tot vrijwel niets aankomen.

Is kwark eigenlijk yoghurt?? want ik vind hier nergens kwark in de supermarkt...

da is platte kaas idd, magere kaas, potten van 500 gr meestal, staat bij de yoghurt maar is ongesuikerd

en winstrol maakt gene bal uit hoe droog je staat, winstrol kom je droger van, maar ik zou toch eerst eens beginnen met regelmatiger te eten, je moet daarom niet perse meer gaan eten, maar meer verspreid over de dag.
6 maaltijden per dag is goed haalbaar als je om de 3 uur eet
ik denk dat je zonder die kuur nog veel gaat groeien als je zo gaat eten. Zie ook dat er per maaltijd zo een 30 gr eiwitten inzit, mag altijd meer als je het opkrijgt

da is platte kaas idd, magere kaas, potten van 500 gr meestal, staat bij de yoghurt maar is ongesuikerd

en winstrol maakt gene bal uit hoe droog je staat, winstrol kom je droger van, maar ik zou toch eerst eens beginnen met regelmatiger te eten, je moet daarom niet perse meer gaan eten, maar meer verspreid over de dag.
6 maaltijden per dag is goed haalbaar als je om de 3 uur eet
ik denk dat je zonder die kuur nog veel gaat groeien als je zo gaat eten. Zie ook dat er per maaltijd zo een 30 gr eiwitten inzit, mag altijd meer als je het opkrijgt

Ik ben idd belg :D
verdorie heb ik voor niks yoghurt liggen eten elke avond

Ik ben idd belg :D
verdorie heb ik voor niks yoghurt liggen eten elke avond

Jezus :)
Zoek het dan toch even op als je het niet weet.

Btw, de magere kwark van den Aldi is de beste en goedkoopste. 11% eiwitten. Meer heb ik nog niet gevonden in België.

Ik mijn vetpercentage laten meten, k zit nu op 15,5% maar t meeste zit natuurlijk op mijn buik. Heb nu ook nieuw schema van 6x per eten.

sjonge waar zijn sommige mensen mee bezig ,ze weten van toeten nog blazen en hebben het gelijk over kuren,terwijl ze het plafond van het trainen nog niet eens bereikt hebben
ga eerst is ff een paar jaar trainen met goede voeding en eventuele supplementen voor dat je aan kuren gaat denken

Je hoeft niet meteen stomme l*l te roepen. Daarom ben k hier, om te kijken en vragen wat goed is en wat niet, qua trainen oefeningen en supplement etc

Let niet op die opa, hij trollt mijn topic ook.

Hoelang en hoeveel winny ga je nemen?

iedereen trolt jou topic stefanamsterdam

Terug
Naar boven