- Waardering
- 33.528
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb trouwens geen autistisch syndroom. IK HEB ME LATEN TESTEN JA.
Leuk om te horen hoe je ooit begonnen bent en welke weg je hebt afgelegd.
Wat ik veel merk is dat mensen die echt al jaren trainen hun eigen weg zoeken en datgene doen wat het beste bij ze past om tot een resultaat te komen waar ze tevreden mee zijn.
Ik vind je reacties altijd erg waardevol en goede inbreng hebben. Je leert er veel van en je kan veel van elkaar leren.
Het mooiste vind ik altijd weer om et zien hoe mensen echt oprecht hun mening geven en die ook onderbouwen. Dat is het fijne in jouw reacties.
In ieder geval een leuk interview en ook weer genoeg leerzame toevoegingen die eruit gehaald kunnen worden door velen... Ze moeten het alleen wel willen zien en doen. Ik hoop dat je nog lang je waardevolle inbreng hier zal brengen
en thanks... voor je vernoeming.stiekem wel leuk om te lezen.
![]()
Haha mooi interview. Er is weinig mis met je geheugen, leuk om te lezen. Ook de uitleg qua training. Denken nog steeds over een (flink) aantal zaken hetzelfde. Als ik iets zou moeten noemen dat ik mis zijn het roomboter stroopwafels.
Zo, dat was flink doorlezen, maar wat een mooi interview! Ik voel me maar een kleine jongen met mijn amper 4 serieuze trainingsjaren, maar goed, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Topper, thanks voor alle informatieve posts door de jaren heen en eigenlijk wil ik gewoon weten wanneer je naar RPB komt voor een gezamenlijke sessie.
Uitgelezen, mooi interview. Veel geleerd ook, wist niet dat je dik was meneer 120+ kg![]()
mooi interview ,duidelijk iemand met veel kennis van zaken ,opgedaan uit de literatuur en praktijk met ontelbare trainingsuren![]()
Heel erg leuk interview, met plezier gelezen. Je zou misschien toch eens moeten overwegen om een boek te schrijven, volgens mij gaat het je gemakkelijk af
Mijn dag kan natuurlijk niet meer stuk, nu ik de eer heb gehad genoemd te worden door de grote Harpep![]()
Mooi interview met een markant persoon. Harpep was me idd al meerdere malen opgevallen door zijn uitgebalanceerde en deskundige reacties in discussies al hier. Alleen doseert hij zijn aanwezigheid wel behoorlijk![]()
Harpep delivers again.
Een bescheiden man die altijd bereid is te helpen, met een bibliotheek aan kennis!
Enige wat nog ontbreekt is mss een plaatje van zijn popeye onderarmen en zijn kerstboom
Mooi interview, jonge man!
Met name het gedeelte waar je op kritische wijze het gebruik van PED's bespreekt trok mijn aandacht. Deze oneerlijke concurrentie heeft al eerder voor mij de lol in onze sport volledig vergald, alleen om er achter te komen dat in de volgende sport die ik fanatiek ging beoefenen, wielrennen en mountainbiken, het van hetzelfde laken een pak was... Het is toch een schande dat men Kevin Levrone (mijn favoriete bodybuilder) roemt om zijn genetische aanleg, en dan serieus bedoelen dat hij het beste van iedereen op drugs reageert.
Interessant interview maar diepe teleurstelling dat AKFIT wel vernoemd wordt en ik niet
AKFIT dan nog wel!!
Goed interview! Hoop kennis in pacht en erg behulpzaam..
Nu ik er over nadenk heb ik volgens mij ook nog een flinke PM met een schema van @harpep . Maar stijfkop als ik ben..heb er nog nooit wat mee gedaan![]()
Nee, ik bedoel dat je maar af en toe in een discussie springt, en dat het dan vaak een zeer relevante reactie is, maar als je je in iedere discussie zou mengen zou het minder sterk zijn (en pedant overkomen). Dus goed gedoseerd.Die laatste zin ben ik niet zeker van of ik hem goed snap. Bedoel je dat ik niet al té dominant en pedant aanwezig ben? (of juist wel?)
Nee, ik bedoel dat je maar af en toe in een discussie springt, en dat het dan vaak een zeer relevante reactie is, maar als je je in iedere discussie zou mengen zou het minder sterk zijn (en pedant overkomen). Dus goed gedoseerd.
Ben je al wel eens op de bbq geweest Harpep? Vergeef me mijn vergeetachtigheid. En juist nu is het het mooist met deze temperaturen.
Boeiend intervieuw en zeer educatief. Bedankt hiervoor
je bent rijp voor College Tour![]()
Sorry voor de late reactie, moet je maar niet zo'n lang stuk er van maken
Ik heb nu eindelijk alles kunnen lezen. Prachtig interview en dank voor de eervolle vermelding.
Veel dank ook voor je jarenlange inzet bij het helpen van anderen en voor je vele informatieve posts hier. Ik denk niet dat men altijd inziet hoeveel werk er soms in zit om je altijd goed uit te drukken om anderen daadwerkelijk van de juiste informatie te kunnen voorzien. Het is makkelijk zat om een voorgefabriceerd antwoord te geven maar jij zet altijd heel duidelijk uiteen waaróm iemand richting een bepaalde keuze geleid zou moeten worden, of diegene nu een nieuwe lifter is of een zeer ervaren persoon. Zelf heb ik er lang niet altijd zin meer in / tijd voor.
Dat jij dat wel elke keer weer doet verdient de nodige dankbaarheid.
Wat een leuk interview om te lezen. Zeker met de schrijfstijl die jij gebruikt erg genieten. Toevallig zat mijn vriendin naast me toen ik dit aan het lezen was en na het lezen van slechts één regel was zij ook al fan van jouw manier van schrijven.
Ja, belachelijk. Sommige mensen hebben je naam waarschijnlijk zomaar een aantal keren laten vallen als suggestie.Bedenk ook dat het al 14 jaar heeft geduurd totdat ik me heb laten interviewen.
Het is omdat @RFFNCK maandenlang heeft lopen drammen bij me, dat ik uiteindelijk maar heb toe gegeven.
Anders was het nooit wat geworden.![]()
zijn profiel staat op private, zodat je niet kan zien waar en wat hij recent gepost heeft (althans... ik kan het niet achterhalen)