vondelll
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 6%
goede dag mensen.
ik ben mike en ik ben al een paar weken aan het trainen.
ik heb maar 6% bodyfat en eet me helemaal vol.
sochtens brinta savonds brinta 10 boterhammen per dag met pindakaas, kwark noem het maar op.
ik heb geen vast schema maar ik eet wel genoeg denk ik, want ik eet vaak tot ik echt helemaal vol zit. en meestal 5/6 maaltijden.
ik ben dus in de afgelopen paar weken 6/7 kilo aangekomen en weeg nu ongeveer 64 kilo (ik bedoel ja gaat goed!) maar ik heb vroeger ook getrained en de motivatie was totaal weggegaan.
ik train nu weer bij een andere sportschool waarbij ik me motivatie niet zo snel verlies (ivm mensen die ik er ken)
maar ik ben nooit boven de 68 kilo gekomen.
ik heb een spijsvertering daar zeg je u tegen, is daar wat tegen te doen?
ik gebruik ook complex carb gainer. sochtens en savonds of na het trainen.
mijn stats zijn 1,79 64 kilo en 6% bodyfat en ik ben 22 jaar
ik ben onlangs gestopt met roken en heb een blow verslaving van 9 jaar gehad.
ik hoef niet persee mister musle te zijn, maar is het moeilijk aankomen met weinig bodyfat? want gaat er mij meer om om gewoon wat voller bovenlichaam te creeeren.
bedankt voor het luisteren.
greetz mike
ik ben mike en ik ben al een paar weken aan het trainen.
ik heb maar 6% bodyfat en eet me helemaal vol.
sochtens brinta savonds brinta 10 boterhammen per dag met pindakaas, kwark noem het maar op.
ik heb geen vast schema maar ik eet wel genoeg denk ik, want ik eet vaak tot ik echt helemaal vol zit. en meestal 5/6 maaltijden.
ik ben dus in de afgelopen paar weken 6/7 kilo aangekomen en weeg nu ongeveer 64 kilo (ik bedoel ja gaat goed!) maar ik heb vroeger ook getrained en de motivatie was totaal weggegaan.
ik train nu weer bij een andere sportschool waarbij ik me motivatie niet zo snel verlies (ivm mensen die ik er ken)
maar ik ben nooit boven de 68 kilo gekomen.
ik heb een spijsvertering daar zeg je u tegen, is daar wat tegen te doen?
ik gebruik ook complex carb gainer. sochtens en savonds of na het trainen.
mijn stats zijn 1,79 64 kilo en 6% bodyfat en ik ben 22 jaar
ik ben onlangs gestopt met roken en heb een blow verslaving van 9 jaar gehad.
ik hoef niet persee mister musle te zijn, maar is het moeilijk aankomen met weinig bodyfat? want gaat er mij meer om om gewoon wat voller bovenlichaam te creeeren.
bedankt voor het luisteren.
greetz mike