MuscleMeat

beginner en vraagie!

vondelll

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
64kg
Vetpercentage
6%
goede dag mensen.

ik ben mike en ik ben al een paar weken aan het trainen.
ik heb maar 6% bodyfat en eet me helemaal vol.
sochtens brinta savonds brinta 10 boterhammen per dag met pindakaas, kwark noem het maar op.
ik heb geen vast schema maar ik eet wel genoeg denk ik, want ik eet vaak tot ik echt helemaal vol zit. en meestal 5/6 maaltijden.
ik ben dus in de afgelopen paar weken 6/7 kilo aangekomen en weeg nu ongeveer 64 kilo (ik bedoel ja gaat goed!) maar ik heb vroeger ook getrained en de motivatie was totaal weggegaan.
ik train nu weer bij een andere sportschool waarbij ik me motivatie niet zo snel verlies (ivm mensen die ik er ken)
maar ik ben nooit boven de 68 kilo gekomen.
ik heb een spijsvertering daar zeg je u tegen, is daar wat tegen te doen?
ik gebruik ook complex carb gainer. sochtens en savonds of na het trainen.
mijn stats zijn 1,79 64 kilo en 6% bodyfat en ik ben 22 jaar

ik ben onlangs gestopt met roken en heb een blow verslaving van 9 jaar gehad.

ik hoef niet persee mister musle te zijn, maar is het moeilijk aankomen met weinig bodyfat? want gaat er mij meer om om gewoon wat voller bovenlichaam te creeeren.

bedankt voor het luisteren.
greetz mike

--

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zijn wel meer mensen met dat gewicht hoor doe toch ff normaal misschien niet op dit forum maar er is niks mis met mij hoor :S

Sorry hoor, ik vind het persoonlijk een beetje weinig niet meteen zo reageren bedoelde het niet slecht.

Damn kerel dat zijn wel rare stats man 64 kilo op je 22e is ziek weinig over je bf maar niet te spreken. Ik zou eens contact opnemen met een personal trainer ed. kijken wat hij voor je kan doen want dit klinkt niet al te gezond.

Dat hij maar 64 kg weegt komt waarschijnlijk doordat geblow, ik spreek uit eigen ervaring.

@TS
Gewoon blijven vreten en trainen en dan komt het vanzelf wel goed. Wel blijven stoppen met blowen.

neej zo komt het wel over je kent me verleden niet eens en me genen niet ik ben niet zo gebouwt me broertje is ook precies hetzelfde bouw en heb een blowverslaving van 9 jaar gehad en dronk 2 kratten bier in het weekend oke nou blij? geef me nou maar is wat informatie waar ik wat aan heb of iets wat me motivatie geeft dan met je klinkt niet gezond etc

ik hoef niet persee mister musle te zijn, maar is het moeilijk aankomen met weinig bodyfat? want gaat er mij meer om om gewoon wat voller bovenlichaam te creeeren.

hoezo zou dat moeilijk zijn met weinig vet?

Je hebt geen vet nodig om spieren te krijgen. Het is toch juist ideaal als je weinig vet hebt, want dan kun je superveel eten zonder echt op je vetpercentage te letten..

ik ben wel is eerder gestopt geweest met blowen en je zag het gelijk daarom wil ik ook motivatie houden door met vrienden te sporten en bijv aan te melden op dit forum en dingen te lezen en te horen die motivatie geven.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 22:01 ----------

en een snelle spijsvertering dan ? ik ben echt me leven aan het beteren want ik hoorde dat roken zorgt voor een nog snellere spijsvertering dus daar ben ik ook maar mee gestopt. gaat hartstikke goed! maar ik heb al van mezelf een snelle spijsvertering is dat een groot probleem met aankomen ?

Sorry daarvoor dan heb het berichtje maar aangepast ;)
Dan maar een tip: Idd veel eten en gezonde voeding natuurlijk.

zelfde probleem, maar ik denk dat consequent veel moet blijven eten, dat is echt de enige mogelijkheid
schrijf anders voor jezelf op wat je eet op een dag en kijk waar er mischien nog een extra maaltijd tussen kan
succes anyway

dankje komt al stuk aangenamer over!

Terug
Naar boven