Fitness Seller

Beginner, heeft een wat hulp nodig!

TheProphet

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
98kg
Goedenavond allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en gebruik deze post dus om mijzelf gelijk even voor te stellen!

Mijn echte naam is Wouter, ik ben 19 jaar.
Ik ben van plan om actief te gaan trainen, en wil hierbij wat middeltjes gaan gebruiken.

Nu heb ik al aardig wat tijd doorgebracht op het forum en allerlei topics doorgelezen. Maar ik kan voornamelijk veel dingen vinden voor mensen die willen gaan trainen met creatine, maar die daarbij ook eiwit shakes nemen om meer massa te krijgen.

Mijn probleem is echter dat ik de massa al wel heb! Ik ga binnenkort langs bij een dieetiste dan weet ik mijn vetpercentage (zal wel te hoog zijn).

Mijn vraag is dus, als ik wil gaan trainen, heb ik dan alleen de creatine nodig om mijn spieren een boost te geven, of moet ik er ook nog meer middeltjes bij gebruiken?

Wie zou mij een kleine zet in de goede richting willen geven. Heb dus al massa, nu moet het alleen nog omgezet worden naar spier:D

Alvast bedankt!

Zucht, vergeet alles wat je nu wilt doen en wat je weet.

1. Ga je inlezen in de stickys
2. Post foto's wil je je VP weten.
3. Maak voedingsschema
4. Maak trainingsschema
5. Post het hier.
6. Anticipeer op commentaar.
7. Pas schema's aan.
8. Herhaal stap 5 t/m 7 net zolang het goed is.
9. Trainen!

Zucht, vergeet alles wat je nu wilt doen en wat je weet.

1. Ga je inlezen in de stickys
2. Post foto's wil je je VP weten.
3. Maak voedingsschema
4. Maak trainingsschema
5. Post het hier.
6. Anticipeer op commentaar.
7. Pas schema's aan.
8. Herhaal stap 5 t/m 7 net zolang het goed is.
9. Trainen!

Dit dus ... Vet kan je niet omzetten in spier. Creatine is geen wondermiddel, ga het pas gebruiken als je op een plateau geraakt. Als je pas begint met trainen zal je vanzelf genoeg in kracht stijgen. Shakes heb je in principe niet nodig mits je een deftig voedingsschema hebt. Ze zijn alleen handig wil je extra eiwitten binnenkrijgen of je kan om omstandigheden geen maaltijd eten.

Gebruik in je eerste periode geen supplementen, vreet gewoon als een beest en train hard.
Hierbij bedoel ik natuurlijk niet dat je mcdonalds moet gaan eten, maar gezonde eiwitrijke producten zoals kipfilet. Als je gewicht wilt verliezen zou ik lager in koolhydraten gaan.

Je hebt al massa, maar je zegt zelf dat je VP te hoog is dus zoals EddyWally hierboven zegt vet != omzetten in spieren.. Gewoon gezond eten en trainen tot je neervalt

Supps zijn geen wondermiddel, zonder goede voeding is het weg gegooit geld. Dat geld had je beter aan eten kunnen uitgeven dan.

Je bent nog een beginnenling op gebied van trainen, dan stel ik voor dat je eerst eens een jaartje gaat trainen om te kijken of het wel iets voor jou is. Voedingschema + Trainingschema maken en daar een jaartje aan houden.

Kortom:
- Sticky's lezen
- Voedingschema maken
- Trainingschema maken
- TRAINEN !!
- Discipline opbrengen om het vol te houden

even een vergelijking van niveau :p

Je hebt een plant, die moet water hebben om te groeien. Wil je dat
hij sneller groeit doe je er mest op, maar zonder voldoende water
werkt dat ook niet.

Je wilt groeien, dan moet je zorgen dat je eten helemaal op orde
is zodat je niks te kort komt. Als je dan sups wilt gaan gebruiken
moet je dus je eten op orde hebben anders werkt het niet naar behoren.

:D

Terug
Naar boven