xDeadlyTerr0r
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 7%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je bent 15j ik heb amper verandering gezien tot ik bijna 17 was en toen ging het snel maar in het begin bijna een jaar zonder verandering zat natuurlijk ook wat aan te kloten met voeding,zorg vooral dat je je compounds gebruiktIk kom er dus net achter hoe weinig ik er eigenlijk over weet terwijl ik dacht wel iets te weten. Ik wil me graag eerst focussen om gewichtsverlies. Maar niet zo erg dat mn spieren er onder gaan lijden. Heb je/Heeft u misschien een voorbeeld van een schema om extreem te focussen op gewichtsverlies?
Dit trainingsschema:
Oké, dan dacht ik wel erg positief. Ik probeer van 86kg naar ongeveer 70kg te komen in 6 maanden en natuurlijk ook wat gespierder worden. Is hier dan een schema van? Het liefst dan in het Nederlands. En ik wil graag weten of iemand hetzelfde al heeft gedaan wat ik nu ga proberen om wat informatie uit te wisselen!
Pin me er vooral niet op vast, maar wat mij verteld is, is dat je pas echt resultaat gaat zien na 3 maanden. En dat je vooral de eerste maanden sterker wordt ipv optische groei. Maar nogmaals, ik ben zelf ook een beginner that's all I know
Ikzelf hoop eerlijk gezegd dat ik ook sneller optisch resultaat zal zien.
Is afhankelijk van zoveel verschillende factoren zoals training, eten, vp, gewicht, lengte, lichaamstype/bouw, etc.. Je kunt het beter per 6 maanden bekijken of een foto log bij houden per jaar o.i.d.
Bedankt voor alle informatie. Ik wil me dan eerst gaan focussen op het verliezen van vet. Ik heb echter geen flauw idee hoe je een trainings/voedingsschema moet maken wat gebaseerd is op vet verliezen. Is er iemand die dat voor mij kan doen/voorbeeld geven?