XXL Nutrition

Beginner met moeite

Pin me er vooral niet op vast, maar wat mij verteld is, is dat je pas echt resultaat gaat zien na 3 maanden. En dat je vooral de eerste maanden sterker wordt ipv optische groei. Maar nogmaals, ik ben zelf ook een beginner that's all I know :)

Ikzelf hoop eerlijk gezegd dat ik ook sneller optisch resultaat zal zien.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Je bent op 2 maanden 7 kg kwijtgeraakt, wat eigenlijk een beetje vlug is...

Dus hoe wil je dan in spiermassa een resultaat zien en tegelijkertijd afvallen?

Ofwel eet je op onderhoud, waardoor je véél trager zult afvallen, maar ook iets van spiermassa bij krijgt.
Ofwel focus je eerst op gewichtsverlies, droger worden, je vet kwijtspelen, en als je daar genoeg van hebt, dan kiezen om spiermassa bij te kweken.

-

Laatst bewerkt:
Ik kom er dus net achter hoe weinig ik er eigenlijk over weet terwijl ik dacht wel iets te weten. Ik wil me graag eerst focussen om gewichtsverlies. Maar niet zo erg dat mn spieren er onder gaan lijden. Heb je/Heeft u misschien een voorbeeld van een schema om extreem te focussen op gewichtsverlies?
je bent 15j ik heb amper verandering gezien tot ik bijna 17 was en toen ging het snel maar in het begin bijna een jaar zonder verandering zat natuurlijk ook wat aan te kloten met voeding,zorg vooral dat je je compounds gebruikt

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Volg idd dat 5x5 schema een tijdje tot je het zat bent! Dit is in principe de basis.. Als je je interesse in fitness weet vast re houden zul je vanzelf lezen, kennis vergaren en zodoende steeds verder komen qua voeding en training... :)

-

Laatst bewerkt: