AndroidHealthClinic

...beginner...

Waardering
0
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. En ik moet ook toegeven dat ik nieuw ben in de wereld van fitness/ bodybuilding.
Mijn enige doel is om fitter te worden en om wat breder, gespierder en zwaarder te worden.

Ik ben 24 jaar, 1,92 lang en 89 kilo.
Ik heb nog niet veel gedaan, maar mijn doel is om zeker 4 á 5 keer in de week te gaan trainen met gewichten. En dan voornamelijk m'n bovenlichaam.

Wat kan ik als leidraad gebruiken wat betreft voeding? Waar moet ik beginnen? Ik moet toegeven dat ik nu totaal niet let op wat ik eet. :(

Ik hoop dat jullie mij überhaupt kunnen helpen wat betreft advies geven.

Welkom,

ALs eerste zou ik even goed rondkijken hier op het forum en een aantal sticky's lezen. Dan een training en voedingscheme maken wat je eventueel ook hier kan posten zodat wij er mischien wat aan kunnen verbeteren.
Je kan ook alvast in het foto topic wat foto's posten om nog wat extra advies te krijgen ivm je voedings schema.

Voorderest zou ik gewoon vaak een beetje rondsurfen hier op de site, dan leer je binnen no time vrij veel.:cool:

Welkom.

Op het forum kun je genoeg informatie vinden over trainings en voedings schemas. Ook is het belangrijk om je onderlichaam ook te trainen dus train dat net zo hard mee.

Wil je aankomen in spiermassa, eet dan minstens 150 gram eiwitten op een dag, lijkt me een goed begin. Veel eten, maar gezond.

Terug
Naar boven