AndroidHealthClinic

Beginner

BaySan

Novice
Waardering
0
Hey
Zoals je ziet ben ik nieuw hier en ben al 3 maand aan het trainen.
Ik hoop via dit forum heel veel te leren kwa sups. training conditie enz...
Ik heb in iedergeval el toffe review gelezen en vooruitgangen gezien.
Alle tips zijn steeds welkon :D
en zeker reactie op producten die jullie overbodig vinden of aanraden ( Hoe meer kennis hoe beter )

Ik heb jaren aan wielrennen gedaan maar door omstandigheden ben ik daar mee gestopt en nu 3 maandjes aan het zwoegen in de gym
Mijn eerste maand was wel afzien door middel van ongekende spieren te trainen.
Een vriend had me aan geraden om een goede basis te leggen en dan opte bouwen en heeft me enkele sups. aangeraden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
-1ste maand (Mei)
Bcaa complex 2200 (Dymatize)
Animal pack (Universal)

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

-2de maand (Juni)
Creatine ee-mx (Sci-mx)
Whey-Shake (Revolutions) 70gr/dag

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

-3de maand (Juli)
Whey-Shake (Revolutions) 140gr/dag
Ceo (Nutrabolics)
Hmbolic (Revolutions)
No-Xplode (Bsn) 35gr a 40gr (Op trainings dagen enkel)

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Momenteel ben ik tevreden van hoe ik vooruitga
en als ik begin te trainen ben ik hard opgeladen om er stevig intevliegen
>=Baysan=<
Advies steeds welcom en zal met open armen ontvangen worden

Ik zou in het begin alleen eiwitshakes gebruiken, dat is een supplement dat nodig is. De rest zijn allemaal kleine extraatjes die je in het begin totaal niet nodig hebt. Ga eerst eens zorgen voor een goed voedingsschema en een goed trainingschema. Deze supps kosten nogal wat geld bij elkaar, geld wat je in het begin veel beter uit kunt geven aan goede voeding.

-1ste maand (Mei)
Bcaa complex 2200 (Dymatize)
Animal pack (Universal)

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

-2de maand (Juni)
Creatine ee-mx (Sci-mx)
Whey-Shake (Revolutions) 70gr/dag

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

-3de maand (Juli)
Whey-Shake (Revolutions) 140gr/dag
Ceo (Nutrabolics)
Hmbolic (Revolutions)
No-Xplode (Bsn) 35gr a 40gr (Op trainings dagen enkel)

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Momenteel ben ik tevreden van hoe ik vooruitga
en als ik begin te trainen ben ik hard opgeladen om er stevig intevliegen
>=Baysan=<
Advies steeds welcom en zal met open armen ontvangen worden

ik zal die supplementen pas gebruiken over een halfjaartje , je kan beter eerst je voeding en je training schema in orde brengen is veel beter dan die suplementen die je nu allemaal wil gaan gebruiken het zijn maar extra`s
net wat mark al zei
meschien een simpele creatine in het begin kan ook geen kwaat bijvoorbeeld size on kan je lekker opdrinken terwijl je aan het traine ben en mij gaf het veel energie om te trainen

Terug
Naar boven