MuscleMeat

beginner

BVH

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
56kg
Ik ben juist begonnen met fitness (vooral trainen van de armspieren) en het probleem is dat ik niet erg veel vetten heb. Aan men voeding ligt het niet, want ik eet zeker voldoende. Ik ben 19 jaar en weeg 55 - 60 kg, dat is dus niet erg veel.
Enkele vrienden van me hebben me aangeraden om proteine shakes te nemen, maar ik weet niet echt goed wat dit inhoud, heb al enkele forums bezocht, maar geraak er nog steeds niet wijzer uit.
Alle info is welkom ;)

Alvast bedankt

topic nr 99.333..
als je een goeie fysiek wilt, moet je je volledige lichaam trainen en niet enkel je armen
lees hier op dit forum alles over goeie voedingsschema's + trainingsschema's..
post es wat je zo allemaal eet op een dag en hoe laat..
zullen we al heel wat wijzer zijn

Shakes is gewoon veel makkelijk weg te drinken om eiwitten binnen te krijgen.
Ik ben ook pas begonnen en met kwark, eieren en tonijn kun je ook al aardig ver komen.
Maar kijk idd maar eens op het forum voor goede shema's

• Topic Starter Topic Starter
Smorgens zijn de tijdstippen altijd zeer varieerend wanneer ik eet, aangezien ik niet elke dag om hetzelfde uur opsta. Ik eet direkt na ik wakker ben, meestal zijn dit 2 boterhammen met choco of kaas.
Smiddags eet ik er 4 of 6 met salami, hesp, kaas, hagelslag meestal rond 1u
Savonds eet ik meestal rond 7u dit is dan meestal aardappelen met een goed stuk vlees en groenten, er zijn dagen waar ik meer eet, en dagen waar ik minder eet.

En ik zal dat zeker eens bekijken ;)

Smorgens zijn de tijdstippen altijd zeer varieerend wanneer ik eet, aangezien ik niet elke dag om hetzelfde uur opsta. Ik eet direkt na ik wakker ben, meestal zijn dit 2 boterhammen met choco of kaas.
Smiddags eet ik er 4 of 6 met salami, hesp, kaas, hagelslag meestal rond 1u
Savonds eet ik meestal rond 7u dit is dan meestal aardappelen met een goed stuk vlees en groenten, er zijn dagen waar ik meer eet, en dagen waar ik minder eet.

En ik zal dat zeker eens bekijken ;)

je zei toch dat je zeker wist dat je genoeg at... :roflol:

Eet eens 3x zoveel (no joke) en gezond.

Terug
Naar boven