AndroidHealthClinic

Beginners kuur of zwaardere kuur?

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
221
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Beste mensen,

Tijdens het afgelopen jaar heb ik niet zo fanatiek meer getraind iig 2 keer per week soms 3 keer. Als ik train train ik nog wel als een beest dus dit is niet afgenomen maar vanwege tijd gebrek heb ik niet volgas kunnen trainen.

Nu ben ik sinds een paar weken weer serieus bezig, en wil daarom voor over 3 maanden een kuur inplannen. De reden dat dit pas over 3 maanden betreft is vanwege het feit dat ik altijd eerst even de spieren en gewrichten etc wil laten wennen en uiteraard ook mijn eet gedrag moet ver omhoog met mijn bouw.

Ik ben op dit moment dik een jaar off en alle bloedwaarde zijn weer in orde.

Nu was mijn volgende vraag aanwezig, ik heb in het verleden al heel wat kuurtjes gedaan (vrijwel allemaal relatief laag gedoseerd).

Hoe zouden jullie mijn kuur opzetten?
Gewoon simple bread kuurtje?

Ik wil geen tren, of primo of HGH, en ben benieuwd naar jullie meningen.

thnxs

Laatst bewerkt:
Je hebt nooit hoog gedoseert bro. En je bent lang offf geweest. Dus het is zeker niet nodig nu wel hoog te doseren.

Je kan nu een simpel kuurtje zetten. Bvb 500test met 600bold. En na 14weken overscchakelen en je dosering flink omhoog gooien.

Ik zou gewoon weer 500mg test e doen voor 10 weken bro... makkelijkste herstel daarna want je wil niet meer on blijven toch?

Ik dacht trouwens dat je op trt zat toch maar niet?

• Topic Starter Topic Starter
@ henk ik denk dat je wel gelijk hebt en misschien wat curtis zegt gewoon lekker 500 mg pw

@curtis Ik heb een tijdje op trt gezeten en vervolgens een lange nakuur.
Dus een soort van af-bouwing vele zullen zeggen heeft geen nut, maar aan de andere kant je cholesterol is op 500 mg pw een stuk hoger dan op bv op 60mg bv, dus je cholesterol zakt tijdens trt.
Zo zijn er uiteraard nog meer dingen die belangrijk zijn die een stuk beter kunnen worden op trt. En ik denk persoonlijk dat dit een voordeel oplevert tijdens en na je nakuur.

Of dit zo werkelijk is geen idee maar was het proberen waard :D

Even nog een ding, ik zat een lange tijd op 60 mg pw met de trt dus eigenlijk is dat HRT.

grts

Ik zou 750mg test e + 400 mast e doen.
Ik heb gemerkt dat ik met flinke doseringen ook echt flink meer massa ben aangekomen, zoals je zelf maandag hebt gezien.
Ik zou dan niet meteen 2 gram zetten, maar 500mg test e is wel een beetje mieterig he :D

Neem trouwens altijd 10 gram visolie per dag.
Zelfs met de doseringen die ik neem is mijn cholesterol na 10 weken nog perfect.
(alleen met tren gaat ie altijd snel verrot)

Terug
Naar boven