- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 8%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan als je daarvoor minder woog he,
Ander advies? Met dbol only verlies je weer heel veel kg's..
Ik stel hier vragen omdat het me onduidelijk is en ik in de search (voor mij) niet veel verder kom, niet om alleen maar commentaar te krijgen..
Met noobs gains kun je makkelijk 1 kg per maand pakken. Dus dan zou je al zo een 36 kg gegained hebben?Dan kan als je daarvoor minder woog he,
Ander advies? Met dbol only verlies je weer heel veel kg's..
Ik stel hier vragen omdat het me onduidelijk is en ik in de search (voor mij) niet veel verder kom, niet om alleen maar commentaar te krijgen..

Zit niet constant aan de gainers natuurlijk maar heb al veel verschillende geprobeerd. Ben ook wel kilo's aangekomen maar wil dat beetje extra wat me met gewoon trainen niet lukt. Ben nu helemaal droog en wil dus gewoon wat extra spiermassa.
Welke kuur zou je dan aanraden?
's Ochtends om 8:00 een bord brinta. 10:00 banaan 11:00 eiwit shake 12:30 6 bruine boterhammen met tonijn of kipfilet 16:00 eiwit shake 18:00 groente rijst en kip. Dan trainen en 22:30 500g magere kwark voor het slapen gaan..
Trainingsschema zal ik binnenkort posten
Hehe bedankt voor alle tips over voeding, zal eetschema gaan wijzigen!
Kuurtje kan ik evt. weer terug geven dus dat is het probleem niet.. Toch wil ik over een paar maandjes gaan beginnen met kuren (als ik nieuwe voedingsschema op orde heb). Ik lees zo veel verschillende meningen hier op het forum dat het moeilijk is er een peil op te trekken. Van welke eenmalige (oral) kuur zal ik dan wel 5 a 6 gaan gainen en deze behouden? Anavar only 40mg 4-6 wkn?
Wil eerst volkomen duidelijkheid voor mezelf voordat ik begin volgend jaar ga starten..