AndroidHealthClinic

Beginners kuur

Een goed eetschema en niet aankomen als je zo weinig weegt bij die lengte...is geen goed eetschema kerel,met alle respect (excuses dat ik niet inhoudelijk reageer op je vraag maar wilde dit toch even zeggen)

Hoe kun je nou 3jaar serieus trainen en nog geen 80kg wegen? En hoezo ga je dan al kuren?

Tevens wil je dbol en winny tegelijk gaan nemen? Dbol is voor massa kweken en winny voor cutten...

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Dan kan als je daarvoor minder woog he,

Ander advies? Met dbol only verlies je weer heel veel kg's..

Ik stel hier vragen omdat het me onduidelijk is en ik in de search (voor mij) niet veel verder kom, niet om alleen maar commentaar te krijgen..

Ik zat op mijn begin op 6% fat, ben nu 4 maanden bezig en weeg al meer dan jij. met nog 7% fat. Dus ik denk weldegelijk dat het aan je eetschema ligt.

En ik kwam ook van ver met mijn gewicht..

Dan kan als je daarvoor minder woog he,

Ander advies? Met dbol only verlies je weer heel veel kg's..

Ik stel hier vragen omdat het me onduidelijk is en ik in de search (voor mij) niet veel verder kom, niet om alleen maar commentaar te krijgen..
Met noobs gains kun je makkelijk 1 kg per maand pakken. Dus dan zou je al zo een 36 kg gegained hebben?

Maar goed anyways; ik neem aan dat je dit topic heb geopend omdat je commentaar wilt?
Met jou lengte denk ik dat je nog minimaal zo een 15 kilo moet/kunt gainen.

Als je alleen dbol orals neemt, zul je wel kilo's gainen maar dan zit er ook veel vocht bij e.d. Als je alleen winny orals neemt wordt je droger en pak je realtief minder massa.
Als je ze beide tegelijk neemt, gaat je lever denk ik vrij snel naar de klote.

Post eens je voedingsschema, trainingsschema en stats. Mssn kunnen users heir dan een beter advies geven. Want ik denk als ze zien dat je met zo een OP en zulke kennis van AAS komt aanzetten dat dit topic je weinig nuttigs gaat opleveren :)

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Je eet te weinigg.., lees de stickies over bulken enzo inde voedingssectie..,

Zit niet constant aan de gainers natuurlijk maar heb al veel verschillende geprobeerd. Ben ook wel kilo's aangekomen maar wil dat beetje extra wat me met gewoon trainen niet lukt. Ben nu helemaal droog en wil dus gewoon wat extra spiermassa.

Welke kuur zou je dan aanraden?

's Ochtends om 8:00 een bord brinta. 10:00 banaan 11:00 eiwit shake 12:30 6 bruine boterhammen met tonijn of kipfilet 16:00 eiwit shake 18:00 groente rijst en kip. Dan trainen en 22:30 500g magere kwark voor het slapen gaan..

Trainingsschema zal ik binnenkort posten

Dat is een "cutschema" geen bulkschema bro,logisch dat je zo klein blijft..qua spiermassan dan,maak een schema met 6 gram carbs,3 gram eiwit en 1,4 gram vet per kg lichaamsgewicht en je zult harder gainen zonder kuurtje dan met kuurtje en wat je nu eet..

Ik zou winny only doen 50 mg e/d 6 weken lang maar je gaat er echt geen 6kg van gainen.
Zou echt niet 2 oral kuurtjes bij elkaar doen is super toxic voor je lever man zou zeggen lees je goed in en kom met beter voorstel.
En lees je eerst goed in voordat je het weer al gaat aanschaffen!
En eerlijk gezegd zou ik als ik jou was een kuurtje kipfilet,groente en veel rijst nemen!!!

..

Laatst bewerkt:
Haha nee man. Als je toch die orals wil pakken doe dan de winstrol 6 weken op 50 mg/dag en geef die dbol terug. Dbol is leuk in een stack met test ofzo maar niet op zichzelf. Anavar op 40 mg zal weinig doen. Ga bij oral only trouwens niet uit van 6 kg winst..

Hehe bedankt voor alle tips over voeding, zal eetschema gaan wijzigen!

Kuurtje kan ik evt. weer terug geven dus dat is het probleem niet.. Toch wil ik over een paar maandjes gaan beginnen met kuren (als ik nieuwe voedingsschema op orde heb). Ik lees zo veel verschillende meningen hier op het forum dat het moeilijk is er een peil op te trekken. Van welke eenmalige (oral) kuur zal ik dan wel 5 a 6 gaan gainen en deze behouden? Anavar only 40mg 4-6 wkn?

Wil eerst volkomen duidelijkheid voor mezelf voordat ik begin volgend jaar ga starten..

Goeie keus,eerste voeding op orde en dan eventueel 6 weken 50mg winny ed.

..

Laatst bewerkt:
Veel gasten vinden nakuren al niet nodig na een kuurtje winny andere weer wel ik zou het bij nolva houden voor 2 weken 20 mg e/d.
Verder kan ik je aanraden om glucosamine erbij te nemen das tegen gewrichtspijn,is een side van winny.

..

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen lees!!! Als je dat had gedaan,zelfs in je eigen topic,dan had je deze vraag niet gesteld!
Suc6

Terug
Naar boven