XXL Nutrition

beginnerskuur

Frank123

Cool Novice
Waardering
1
Dag mensen,

ik zit al een tijdje op deze site om te lezen/informatie in te winnen.

Ik train nu 3 jaar en heb besloten om een eerste (korte) kuurtje te nemen. Ik wil niet te hoog gaan zitten in de dosering om rustig te beginnen en om te kijken hoe ik er op reageer.

Mijn stats: 1.74 79 kg 10% (ecto, kom van 61 kg)

Ik wil de volgende kuur gaan doen:

week 1-6: test prop 125 ml EOD
week 3-6/7: winny tabs 30-40 mg per dag

Nakuur: 2 amps HCG van 2500 IU en Nolva.

HCG: week 6-7 om 3-4 dagen 1250IU
Nolva: week 8: 40 mg/dag week 9: 30 mg/dag

Mijn doel met deze kuur is: 4-5kg droge spiermassa en geen vocht/vet.

Nu de vraag: Schort er iets aan dit schema volgens jullie en zo ja, wat dan? Denken jullie dat mijn doel realistisch is? (uiteraard heb ik mijn training en voeding in orde)

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Het lijkt er netjes uit te zien, kort kuurtje, neem aan dat je dus weet dat je test prop meermaals per week injecteerd, nu ben ik geen super ervaren goeroe maar zover ik kan zien is er weinig op aan te merken :)

Let wel op dat die winstrol oral niet echt gezellig is voor je lever, qua effect lijkt me dit wel het handigst, qua gezondheid zou je misschien beter winstrol inject nemen maar ook die drukt op de lever.

Iig goed je lever beschermen dan moet het hiermee wel goed komen.

lijkt mij er ook prima uitzien.

Ik zie EOD bij de test prop dus dat heeft ie goed gezien Duckie ;)

Nakuren met clomid gaat prima....

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Het lijkt er netjes uit te zien, kort kuurtje, neem aan dat je dus weet dat je test prop meermaals per week injecteerd, nu ben ik geen super ervaren goeroe maar zover ik kan zien is er weinig op aan te merken :)

Let wel op dat die winstrol oral niet echt gezellig is voor je lever, qua effect lijkt me dit wel het handigst, qua gezondheid zou je misschien beter winstrol inject nemen maar ook die drukt op de lever.

Iig goed je lever beschermen dan moet het hiermee wel goed komen.

Ja, test prop om de dag, zoals vermeld.

Klopt dat ik beter winstrol kan injecteren, maar met de test prop moet ik al zo veel prikken dat de tabs mij iets makkelijker lijken (ook aangezien ik de test prop in mijn schouder wil zetten en dan wordt het wel erg druk samen met de winny depots in mijn schouder erbij). Door de winny tabs op 3-4 weken te houden hoop ik dat de belasting voor mijn lever aan de lage kan blijft.

Leverbescherming...? Heeft iemand daar een tip voor?

Navy zei:
Ziet er idd goed uit deze kuur.
Zeker als je de orals vervangt door winstrol depot.
En de nolva vervangen door clomid.
Nolva is toch vooral anti-oestrogeen

Dus dan neem je clomid week 8 100mg en week 9 50mg

En je doel is zeker te realiseren.

succes

Waarom clomid ipv Nolva??

ok thanks.

Heeft iemand anders nog opmerkingen op mijn nakuur of kuur? Alles info van harte welkom ;)

ik zal ze opmeten van te voren met een schuifmaatje ;)

Edit

Die clomid zou je er idd beter bij doen, HCG of nolva maakt niet zoveel uit, bij elkaar is overbodig. Nolva bezet de oestrogeen receptoren en HCG stimuleert test aanmaak in de ballen idd, lijkt me beter bij een deca kuur passen idd maar tis nooit weg voor de zekerheid. Clomid na de kuur nemen eventueel nolva tijdens de laatste weken tegen aromatisering van de test.

Laatst bewerkt:
EOD = every other day = elke andere dag / om de dag etc. get it? ;)

ok guys, die zoals ik begrijp zit de kuur opzich goed in elkaar, alleen misshcien de nolva vervangen door Clomid.

Valt er ook nog iets over de dosering Test Prop. 125 ml EOD te zeggen en over de dosering Winstrol tabs??

Tjees, like we should be so narrow minded... :rolleyes:

Vond het een hele doordachte opmerking van Axe, waarvoor ik hem positieve karma heb gegeven. Maar dan wordt ik ervoor uitgemaakt zijn reet te likken en krijg ik negatieve karma van Frank ook nog maar eens.

Prima, intereseert mij ook geen fl**ker hoor. Kuur lekker jochie, loop lekker breed over 't strand en... suffer with the side effects. :rolleyes:

Marky zei:
Tjees, like we should be so narrow minded... :rolleyes:

Vond het een hele doordachte opmerking van Axe, waarvoor ik hem positieve karma heb gegeven. Maar dan wordt ik ervoor uitgemaakt zijn reet te likken en krijg ik negatieve karma van Frank ook nog maar eens.

Prima, intereseert mij ook geen fl**ker hoor. Kuur lekker jochie, loop lekker breed over 't strand en... suffer with the side effects. :rolleyes:

Wat zeg je?

ik heb je postieve karma gegeven kerel. Ik heb begrepen dat het blokje karma dat in je lijst komt te staan een lichtere kleur heeft als je net begint met karma geven. Dus check het nog maar eens goed kerel ;)

Thanks voor je support :rolleyes:

Navy zei:
Als je je spullen nog niet heb aangeschaft zou je beter voor winstrol depot kunnen gaan.
Injecteren is minder zwaar voor de lever.

je kan dan 50mg eod zetten.

greetz

ik heb de spullen morgen in huis als het goed is. Dus die winny depots komen er niet meer in. Is ook een beetje een financiele kwestie.

Ik heb goed nagedacht over de kuur en ik zie wel dat hij behoorlijk in elkaar steekt, misshcien dat de nakuur anders kan. Maar ik denk dat ik het met deze nakuur ook prima red, of denkt iemand daar anders over?

Frank123 zei:
Wat zeg je?

ik heb je postieve karma gegeven kerel. Ik heb begrepen dat het blokje karma dat in je lijst komt te staan een lichtere kleur heeft als je net begint met karma geven. Dus check het nog maar eens goed kerel ;)

Thanks voor je support :rolleyes:

Hehe, sorry, in dat geval neem ik me woorden terug. ;) Alleen vreemd dat ik van 197 naar 200 ging, dat zijn maar drie punten en ik kreeg ook nog van iemand anders karma op 't zelfde moment. :s

Excuses voor de botte reactie dan, succes met de kuur. :D

i dont know kerel.

als goed is telt mijn karma nog niet veel mee, misschien zelfs nog helemaal niet. Omdat ik zelf zo wienig karma heb, telt de karma die ik geef nog amper.

Terug
Naar boven