MuscleMeat

beginnerskuur

ontopic:

voor een eerste kuur lijkt het me een redelijke kuur. Je zou idd Clomid kunnen nemen ipv Nolva, maar zoals je al zegt red je het met de nakuur die je zelf bedacht had, ook wel.

Succes.

tis op zich best een redelijke kuur. Ja mag alleen gerust de winstroll doortrekken naar 6 weken dus ook gewoon tijdens de gehele kuur. Het is heel belangrijk voorzichtig te zijn met je lever natuurlijk maar deze raakt minder snel overbelast dan de meeste denken,

succes

JK
Misterholland 2003

He frank ik ga ook ongeveer aan dezelfde kuur beginnen volgende week, kan je me vertellen hoe hij bij jou is gegaan is het een beetje bevallen???

• Topic Starter Topic Starter
als je goed gelezen had, had je gezien dat ik nog moet beginnen. Morgen gaat de eerst spuit erin.

Wel eerst nog ff naaldjes halen.

iemand nog een goede tip als reden bij de opa als ze vragen: waar heb je dat voor nodig?

Frank123 zei:
als je goed gelezen had, had je gezien dat ik nog moet beginnen. Morgen gaat de eerst spuit erin.

Wel eerst nog ff naaldjes halen.

iemand nog een goede tip als reden bij de opa als ze vragen: waar heb je dat voor nodig?

Experiment voor school? Ze moeten het met je me geven. Bij mijn apotheek is het geen probleem, al kom ik bij wijze van spreken 2 keer op dezelfde dag.

Bestel ze anders via internet. Genoeg aanbod.

Kuur ze bro!

Gr Jugger

ik werk in een verpleeghuis dus kan ze zo meenemen maar ik moest ze ook een keer bij de apo meenemen en toen heb ik ook gewoon gezegd datik de opleiding verpleegkunde doe en dat ik moet oefenen voor intramusculairspuiten

pampam zei:
ik werk in een verpleeghuis dus kan ze zo meenemen maar ik moest ze ook een keer bij de apo meenemen en toen heb ik ook gewoon gezegd datik de opleiding verpleegkunde doe en dat ik moet oefenen voor intramusculairspuiten

Ik denk dat dit wel de gouden smoes is. :thumbs:

Ok, de spuiten zijn gehaald.

Er werd verder niet om een reden gevraagd.

In de LOG-sectie staat mijn logboek.

Vandaag gaat de 2e spuit er in.

Ik had nog een vraag aan jullie. Normaal gaat bij het gebruik van AS je kracht ook omhoog toch?

Kan ik krachttoename verwachten bij mijn Test Prop + winny kuurtje???

Ok, zoals al gezegt, gaat vandaag de 2e spuit erin.

Ik zet de test prop in mijn schouder. Ik heb vandaag schouders getraind en is het dan wel verstandig om de spuit in de schouder te zetten??

Ik denk zelf dat het geen kwaad kan maar misschien hebben jullie daar een ander idee over....

Navy zei:
Clomid is meer gericht als test opstarter.
En nolva is meer gericht op anti-oestrogeen.

FF uitleggen svp... clomid als test opstarter???
nolva anti-oestrogeen???

naar mijn mening....
nolva blokkeerd de oestrogeenr eceptor, waardoor de oestrogenen niet meer hun werk kunnen doen in het lichaam, echter zullen zij wel ''vrij'' rondzwerven... verder clomid hecht zich aan de oestrogenen zelf, zodat deze gezamelijk het lichaam kunnen verlaten.
Daarnaast is het wel zo dat, wanneer je lichaam een tekort aan oestrogenen heeft, zij deze probeert aan te vullen, dit gaat gepaard met een mogelijke verhoging van het testosteron niveau, waardoor het oestrogeen niveau ook zal stijgen...

maar clomid zal dus niet direct testosteron ''opstarten''
het voert de oestrogenen af.

jw

combo nolva/clomid;

nolva zorgt dus dat de oestrogenen ''hun werk niet meer kunnen doen''
en de clomid zorgt dat ze het lichaam verlaten...

jweigeman zei:
combo nolva/clomid;

nolva zorgt dus dat de oestrogenen ''hun werk niet meer kunnen doen''
en de clomid zorgt dat ze het lichaam verlaten...

en waarom dan dat 'emotionele gevoel' als gevolg van Clomid waar veel mensen last van schijnen te hebben?
Is dat dan niet toe te schrijven aan de oestrogenen in je lichaam? Of zijn het de wisselingen/afname wat dit teweeg brengt?

Terug
Naar boven