AndroidHealthClinic

Behoud na creatine

BigTarget

Novice
Waardering
0
ik heb veel gelezen in de forums dat als er met de creatine gestopt werd, dat je dan weer trugzakt naar je oude niveau of hoogstens iets erboven :( . nu heb ik dit zelf ook meegemaakt maar is er niet een manier om dit te verkomen. ik weet dat dit niet helemaal 100% zal lukke, maar als ik nou een whey shake erbij gebruik zal ik dan minder trug vallen??

graag jullie reacties, ervaring ofniet.

alvast thnx :cool:

het blijft maar terugkomen......

hetgeen je verliest als je stopt is slechts het vocht in je spieren waar creatine voor zorgt.
de spiermassa-winst die je krijgt ten gevolge van het harder kunnen trainen door creatine, blijft.
mensen die klagen dat ze niets behouden, hebben gewoon om een of andere reden (dit kunnen zoveel dingen zijn) de krachtwinst (beter : spieruithoudingsvermogen-winst) niet kunnen uitbuiten en kunnen omzetten in meer spiermassa.
en omdat het vocht het grootste deel van de gewichtstoename is lijkt het alsof je alles verliest.

je moet gewoon het gewicht dat je de eerste weken snel aankomt NIET echt meetellen .
pas als die geweldige snelle gewichttoename stagneert (vocht) ga je tellen.

Laatst bewerkt:
ik denk, dat als je er een beetje goed bij eet, een goed schema hebt, en het mee hebt zitten, dat je er wel opvooruit gaat. Ik had zelf de eerste keer met creatine 4 kg erbij. Dat was gewone monohydraat creatine. Heb in die tijd veel gegeten goed getrained en goed geslapen.

SageFrancis zei:
ik denk, dat als je er een beetje goed bij eet, een goed schema hebt, en het mee hebt zitten, dat je er wel opvooruit gaat. Ik had zelf de eerste keer met creatine 4 kg erbij. Dat was gewone monohydraat creatine. Heb in die tijd veel gegeten goed getrained en goed geslapen.

Lees nou eens wat Muis net heeft neergezet...Ik hoop niet dat je nu telleurgesteld bent in creatine :D

• Topic Starter Topic Starter
@ muis: je hebt gelijk, :D
maar nu heb ik nog een vraag. Kan ik die whey shake samen met de creatine 's morgens in 1 shake mixe? en kan ik na de training dit ook samen pakke of toch meteen na de training de crea en en dik uur later de whey shake??? ???

zou crea niet met melk innemen.....
gewoon met water of dextrose drankje

Ik gooi altijd een schep dextrose door mn water/crea :thumb:

ja ok, maar ik ga swole v.2 proberen dus daar zitten al transportmiddelen in. maar mijn andere vraag was of ik de crea met de whey shake same kon nemen? 's morgens en/of 's avonds. de shake doe ik dan gewoon met water, k weet tis niet de lekkerste oplossing :o

denk dat dat wel kan ja.
Ik neem na de training ook whey/dextrose/crea.

BigTarget zei:
ja ok, maar ik ga swole v.2 proberen dus daar zitten al transportmiddelen in. maar mijn andere vraag was of ik de crea met de whey shake same kon nemen? 's morgens en/of 's avonds. de shake doe ik dan gewoon met water, k weet tis niet de lekkerste oplossing :o

Kan wel, maar waarom zou je? Ik neem aan dat je je crea 1 maal per dag neemt. Dus als je wakker wordt gooi je je crea met sap naar binnen. Dan eet je een stapel brood voor de carbs en daarna gooi je je shake (met melk :thumb:) naar binnen. Dan komt je crea alsnog ideaal met suikers naar binnen, en even later komt je portie carbs en eiwitten om de dag te beginnen. Succes!

Ciao, Arie

ik neem die crea 2x per dag, maar dan kan ik alsnog de 2 supps apart nemen.

Thnx voor jullie advies en get BIG

Terug
Naar boven