AndroidHealthClinic

behulpzaam filmpje

best behulpzaam

Not sure if....

De titel kwam in beeld ... sixpackshortcuts ... toen ben ik gestopt met kijken.

De titel kwam in beeld ... sixpackshortcuts ... toen ben ik gestopt met kijken.

Hij heeft het helemaal niet gehad over sixpacks, hij had het over de basis dingen zoals veel en goed eten. Verder nog wat nuttige tips voor beginners. Alleen bij het stuk over dat het je groei zou stoppen had ik mijn twijfels, maar was het er wel mee eens dat je op he 11e niet zwaar moet squatten.

"any exercise where you lift heavy weights above your head will stunt your growth"

en hier ben ik gestopt. Scientific basis: his arse.

• Topic Starter Topic Starter
Hij heeft het helemaal niet gehad over sixpacks, hij had het over de basis dingen zoals veel en goed eten. Verder nog wat nuttige tips voor beginners. Alleen bij het stuk over dat het je groei zou stoppen had ik mijn twijfels, maar was het er wel mee eens dat je op he 11e niet zwaar moet squatten.

zoals ik al zei, ik ben normaal best wel sceptisch over dit soort dingen en mensen die over sixpacks praten enzo. sommige dingen zijn wel wat raar die hij vertelt. alleen het verhaal over de goede vorm-goed eten - goed beginnen spraken mij wel aan en lijken mij wel vrij nuttig voor beginners. klopt dat stuk over die groei is onzin. al met al leek het me wel nuttig.

Terug
Naar boven