hallo dbb ers, ik ben nog niet zo lang op dit forum en wil graag een reactie op mijn volgende vraag.
19 jaar
train 3 jaar
vetpercentage 13,9
gewicht: 83 kilo
lengte : 1,78
Ik train 3 jaar, 5 keer per week,
dit is mijn kuur :
Ik ben begonnen met een kuur:
week 1: decanoate norma 400 mg
week 2 : decanoate norma 400 mg
week 3 500 mg testosterone ehanthate
week 4 500 mg testosterone ehanthate
week 5 500 mg testosterone ehanthate
week 6 500 mg testosterone ehanthate
week 7 500 mg testosterone ehanthate
week 8 nandrolone decanoate norma 500 mg
Ik wil gaan nakuren met clomid en nolva...
vraag 1 :ik wil de laatste drie weken van mijn kuur gaan kuren met winstrol om net effe iets droger uit me kuur te komen...... Maar wat is een goed dosering van winstrol
.... ik wil injectable winstrol 
vraag 2 : ik wil gaan nakuren met nolva en clomid maar wat zijn de goede doseringen per dag van deze nakuur............. Ik wil 2 weiken gaan nakuren ? ? ? ?
Ik wil gewoon antwoorden op mijn vragen ? ? en geen bullshit van tja als je dat niet weet kan je beter niet gaan kuren en bla bla..... als je zoiets wil zeggen zeg dan niets....
bedankt alvast voor die mensen die mijn echt willen en kunnen helpen.........
19 jaar
train 3 jaar
vetpercentage 13,9
gewicht: 83 kilo
lengte : 1,78
Ik train 3 jaar, 5 keer per week,
dit is mijn kuur :
Ik ben begonnen met een kuur:
week 1: decanoate norma 400 mg
week 2 : decanoate norma 400 mg
week 3 500 mg testosterone ehanthate
week 4 500 mg testosterone ehanthate
week 5 500 mg testosterone ehanthate
week 6 500 mg testosterone ehanthate
week 7 500 mg testosterone ehanthate
week 8 nandrolone decanoate norma 500 mg
Ik wil gaan nakuren met clomid en nolva...
vraag 1 :ik wil de laatste drie weken van mijn kuur gaan kuren met winstrol om net effe iets droger uit me kuur te komen...... Maar wat is een goed dosering van winstrol
.... ik wil injectable winstrol 
vraag 2 : ik wil gaan nakuren met nolva en clomid maar wat zijn de goede doseringen per dag van deze nakuur............. Ik wil 2 weiken gaan nakuren ? ? ? ?
Ik wil gewoon antwoorden op mijn vragen ? ? en geen bullshit van tja als je dat niet weet kan je beter niet gaan kuren en bla bla..... als je zoiets wil zeggen zeg dan niets....
bedankt alvast voor die mensen die mijn echt willen en kunnen helpen.........

geef ik je de volgende antwoorden.
ik heb al veel vreemde kuurtje gezien maar deze komt met stip in de top 3 binnen. Wat zijn dat toch voor mensen die dat soort adviezen geven?