MuscleMeat

belangrijke vraag......

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACUL

Novice
Waardering
0
maakt het uit als je 200 keer 5 mg tabletten neemt, of 100 keer 10 mg tabletten...
met uitzicht op de lever natuurlijk ???
het is een sus/bold/winny kuur ( al eerder gepost.....)

thanks voor de informatie :D :D

waarom wil iemand 200 keer 5mg tabletten nemen?

maar volges mij als je ze verspreid over enkele weken komt het opt hetzelfde neer

• Topic Starter Topic Starter
nou ik wil de laatste 4 weken van me kuur winstroll nemen 40 mg per dag... Maar dan moet ik dus of 100 tabletten van 10 mg nemen of 200 tabletten van 5 mg......
maar ik heb al 200 tabletten van 5 mg gehaalt.... Maar dit is toch niet schadelijker voor de lever dan 100 tabletten van 10 mg.. Want de uiteindelijke aantal mg ' s zijn het zelfde aan het einde van me kuur...

thanks.......

Als ik me goed herinner zijn de pillen net zo groot, 5 of 10mg. Mij lijkt dat je in de 5mg dan meer reststoffen hebt. Of dit schadelijk(er) is voor het lichaam weet ik niet.

Mijn voorkeur valt wel op hoger gedoseerde middelen. Ik heb zelfs gelezen ergens op dit forum dat hoger gedoseerde middelen een effectievere werking op het lichaam hebben dan lager gedoseerde middelen waarbij je meer tot je toe neemt om het zelfde aantal mg'en te bereiken, dit ging wel over injectables.

Goeie vraag eigenlijk ja
Ik denk persoonlijk dat het iDD zwaarder is voor je lever als je 200 tabs ipv 100 neemt dit omdat je lever simpelweg 200 keer een gealkaliseerde tab moet verwerken en de alkalisatie is nou juist wat de tab zo zwaar voor de lever maakt.
Simpel rekensommetje dus dus ik zou voor 100 x 10 mg gaan
Maar ik ben geen dokter dus hang me er niet aan op:D

de werkzame stof is schadelijk voor de lever,niet de vulstoffen.Meestal is dit suiker of cellulose.
Dus met een 2x 5mg zal je niet schadelijker zitten dan 1x10mg.
Die pil komt echt niet in zijn ronde vorm door je lever heen hoor:D

aan de stof zit de 17de carbon molecuul, dus in de 5mg zit evenveel "slechte stof" als in de 10mg tabs.
wat je wel moet doen is genoeg tabs per keer nemen. 5mg per keer nemen werkt niet goed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven