XXL Nutrition

Beledigen Koning? 10 jaar cel in Thailand

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Hij mag nóg niet klagen, de Zwitser Oliver Jufer. Er was twintig jaar cel tegen de 57-jarige Jufer geëist, en hij hoeft 'slechts' tien jaar te brommen.

Het "ernstige" misdrijf dat Jufer heeft gepleegd is het beledigen van de Thaise koning Bhumibol. Hij had in beschonken toestand portretten van de vorst met verf uit een spuitbus bewerkt. En daar zijn ze niet happig op in Thailand.

De Zwitser had tijdens de rechtszaak toegegeven dat hij zich had uitgeleefd met de spuitbus. Lachen, gieren, brullen natuurlijk, maar dat lachen is hem nu wel vergaan. In het ergste geval had hij tot 75 jaar veroordeeld kunnen worden.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/03/art000001C771DB4AFFD4EE.html

Wat een belachelijk artikel van de NOS trouwens, 'lachen, gieren, brullen'?

In Thailand is de koning zo goed als heilig, op zich heeft hij inderdaad met die 10 jaar nog geluk. Maar het blijft natuurlijk een achterlijk hoge straf. Kan me nog herinneren dat mijn broer in Thailand een briefje van 20 Baht uit een taxi gooide. Gelijk grote paniek, op zo'n briefje staat namelijk ook de afbeelding van de koning.

Thailand is zowieso een k*tland, alleen maar aidshoeren en junks
Toerisme is er bagger geworden en ze jagen daar iedereen weg volgens mij
Enige wat het waard is om te bezoeken volgens mij zijn die prachtige natuurgebieden en regenwouden daar

Maar 90% van de mensen gaat om een andere reden!

die koning heeft volgens mij een 'boemie' in z'n 'bol' gehad.

Wat een VARKEN.

zo. hoop dat ie dat leest :D

• Topic Starter Topic Starter
Thailand is zowieso een k*tland, alleen maar aidshoeren en junks
Toerisme is er bagger geworden en ze jagen daar iedereen weg volgens mij
Enige wat het waard is om te bezoeken volgens mij zijn die prachtige natuurgebieden en regenwouden daar

Hoe vaak ben je er geweest, Spiertje?

Nul
Hoeveel vrienden heeft spiertje die er zijn geweest: 3
en 2 daarvan zijn daar meer als 1 keer geweest

Thailand is een boeddhistisch land, ontkrachting van vereerde personen of cultuur wordt keihard gestraft.

Ondanks ik de straffen niet eerlijk vind, vind ik dat als je als gast ergens komt, je je te schikken hebt naar de cultuur.

Als je in Saudi-Arabie komt of landen als Thailand, moet je gewoon braaf zijn, dan mag er een hoop.

Prostitutie is daar een normale zaak omdat het boeddhisme zegt dat je je lusten mag laten gaan als er hard werken tegenover staat. De mooiste dochter van een familie wordt gespaard om haar huid mooi te houden en krijgt massage les. daarintegen moet elke dochter of zoon zijn of haar ouders de beste verzorging, veiligheid en ondersteuning bieden en hen vereeren. Zo zijn er nog een aantal karma punten die bijvoorbeeld je prostituee bezoeken weer kwijtschelden.

Joeloezie komt daar veel minder voor dan in dit Christelijke Europa.

Toeristen die effe komen nken zouden zich hierin wat meer moeten verdiepen, is totaal anders dan westerse dames.

Zou er weleens heen willen, maar zeker niet alleen om te nken. Heb altijd al een speciaal gevoel gehad voor oosterste filosofieen en Boeddhisme.

Koningen moeten afgeschaft worden, en snel ook. Dit is echt onvoorstelbaar, om zoiets te laten gebeuren kan je alleen spreken van een extreem achterlijk land.

Jaloezie komt minder voor? Marky, als er een volk wel jaloers is dan zijn het de Thai. Geroddel over anderen die het beter hebben is daar een soort volkssport, niet alleen onder de armeren en middenklasse. Jaloezie op het gebied van relaties is ook standaard, in Thailand komt het regelmatig voor dat een man zonder pik moet rondlopen omdat een vrouw uit jaloezie het zakie er heeft afgehakt.

Prostitutie heeft overigens weinig te maken met het Boedhisme in Thailand, meer met de hypocriete houding die ze aanhouden richting coïtusuele uitingen. Een kus in het openbaar is ten strengste verboden, maar je suf nken met minderjarige hoertjes vinden ze vrij normaal. Veel Thaise mannen hebben hun eerste coïtusuele ervaring overigens bij een h**r.

Verder blijft het een prima land om op vakantie te gaan, als je tenminste maar verder kijkt dan die schijnheilige eeuwige glimlach.

Je komt trouwens van een koude kermis thuis als je er heengaat voor de mystiek die hangt rond het Boeddhisme. Die mystiek is al lang vergaan in grote hoeveelheden Ya-Ba en Lao Khao die er wekelijks doorheen gaan bij veel Thai. Zuipen en dope gebruiken zijn ze best goed in daar. Niet voor niets dat het land zo'n beetje qua verkeersveiligheid het slechtste scoort ter wereld.

Mocht je op zoek willen gaan naar de mystische kant van het Boeddhisme zal je de afgelegen heuvelgebieden van Thailand moeten bezoeken of naar een land gaan als Bhutan.

Laatst bewerkt:
10 jaar voor zoiets :bang:
monster vrijheid van meningsuiting

Die koning krijgt van mij 10 jaar cel. Zo, opgelost!

Mocht je op zoek willen gaan naar de mystische kant van het Boeddhisme zal je de afgelegen heuvelgebieden van Thailand moeten bezoeken of naar een land gaan als Bhutan.

Dat zou ik nou best eens willen doen. Punt is alleen, ik dúrf niet naar Thailand met vakantie met die eeuwige drugs-in-tas-gestopt grapjes in dat land met de extreme altijd-schuldig-en-voor-300-jaar-in-agressieve-rioolgevangenis rechtspraak. :mad:

Als je hier een admin beledigt krijg je toch ook een ban?

Koningen moeten afgeschaft worden, en snel ook. Dit is echt onvoorstelbaar, om zoiets te laten gebeuren kan je alleen spreken van een extreem achterlijk land.

Die koning krijgt van mij 10 jaar cel. Zo, opgelost!

:thumbs:

hier mag het ook afgeschaft worden wat mij betreft

Als je hier een admin beledigt krijg je toch ook een ban?

owja

:roflol:

Thailand is een boeddhistisch land, ontkrachting van vereerde personen of cultuur wordt keihard gestraft.

Ondanks ik de straffen niet eerlijk vind, vind ik dat als je als gast ergens komt, je je te schikken hebt naar de cultuur.

Als je in Saudi-Arabie komt of landen als Thailand, moet je gewoon braaf zijn, dan mag er een hoop.

Prostitutie is daar een normale zaak omdat het boeddhisme zegt dat je je lusten mag laten gaan als er hard werken tegenover staat. De mooiste dochter van een familie wordt gespaard om haar huid mooi te houden en krijgt massage les. daarintegen moet elke dochter of zoon zijn of haar ouders de beste verzorging, veiligheid en ondersteuning bieden en hen vereeren. Zo zijn er nog een aantal karma punten die bijvoorbeeld je prostituee bezoeken weer kwijtschelden.

Joeloezie komt daar veel minder voor dan in dit Christelijke Europa.

Toeristen die effe komen nken zouden zich hierin wat meer moeten verdiepen, is totaal anders dan westerse dames.

Zou er weleens heen willen, maar zeker niet alleen om te nken. Heb altijd al een speciaal gevoel gehad voor oosterste filosofieen en Boeddhisme.

traditioneel boedhisme staat toch negatief tegenover verering van personen?
zelfs de boedha was afkerig tegenover de verheerlijking tegenover hem.

Beetje het zelfde beleid als op dbb dus.

Dat zou ik nou best eens willen doen. Punt is alleen, ik dúrf niet naar Thailand met vakantie met die eeuwige drugs-in-tas-gestopt grapjes in dat land met de extreme altijd-schuldig-en-voor-300-jaar-in-agressieve-rioolgevangenis rechtspraak. :mad:

Beetje angsthazerij, er gaan miljoenen toeristen per jaar op vakantie naar Thailand. De meesten overkomt niks, alleen als je het opzoekt heb je kans op ellende. Die verhaaltjes van er in geluisd zijn gaan er bij mij niet in echt in, zeker niet van criminelen als Machiel Kuyt.

Prima land om op vakantie naar toe te gaan. Transport is er prima geregeld voor een Zuid-Oost Aziatisch land. Hotels zijn relatief goedkoop en eten is helemaal spotgoedkoop.

Ga hier volgend jaar heen met een vriend. Is het verstandig om je tas nog even door te kijken voor je weggaat?
En nee, ik ben geen pedo:rolleyes:

Terug
Naar boven