XXL Nutrition

Beledigen Koning? 10 jaar cel in Thailand

• Topic Starter Topic Starter
Dat is altijd verstandig, maar verstandig omgaan met bagage moet je gewoon in ieder land doen. Je pakt je tassen zelf in en tot aan balie waar je bagage wordt ingenomen blijf je de bagage in het oog houden.

Dat is altijd verstandig, maar verstandig omgaan met bagage moet je gewoon in ieder land doen. Je pakt je tassen zelf in en tot aan balie waar je bagage wordt ingenomen blijf je de bagage in het oog houden.
Ja precies deed ik in Turkijke ook. Maar erna kan er ook nog wel iets ingestopt worden. Alleen beter in Holland gepakt worden denk ik maar dan!

• Topic Starter Topic Starter
Komt in Thailand niet voor, zeker niet op dat nieuwe hypermoderne vliegveld in Bangkok. Je kan er zeker genaaid worden, maar ga er maar vanuit dat 99% wat in Bang Kwang zit gewoon schuldig is. Stelletje leipo's willen met vuur spelen, dan zullen ze bloeden ook.

gisteren nog in nova meen ik een meisje dat voor 7000 dollar wel even wat drugs vanuit argentinie naar europa zou smokkelen. not.

Komt in Thailand niet voor, zeker niet op dat nieuwe hypermoderne vliegveld in Bangkok. Je kan er zeker genaaid worden, maar ga er maar vanuit dat 99% wat in Bang Kwang zit gewoon schuldig is. Stelletje leipo's willen met vuur spelen, dan zullen ze bloeden ook.

Maak daar maar een kernbom van
Want zijn weinig dingen erger als een thaise cel

Hahahaha.

Jullie zijn echt gouwe gabbers van elkaar,he?:D

Terug
Naar boven