MuscleMeat

Beleving en Placebo effect, verschil tussen orals en injects?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee,

Binnenkort wil ik starten met mijn eerste inject kuur. Hiervoor heb ik 2x oral kuurtjes gedaan.

Nou vroeg ik me af of er een groot verschil is in beleving. De meeste orals neem je onder andere een uurtje voor dat je gaat trainen in. Of het nou wel of niet direct effect heeft, het mogelijke placebo effect geeft je extra drive en beleving wanneer je in de gym staat.

Aangezien je injects 1x per week zet kan ik me voorstellen dat de beleving anders is, ik zou bijvoorbeeld naar de inject dag toeleven maar jammer dat het dan dus maar 1x per week is.

Wat is jullie ervaring?

Als je meer wilt spuiten kan je kortere esters AAS nemen.

Verder voel ik al week 1 veranderingen, meestal toename in kilo's ookal is grotendeels vocht en na een week of 3-4 ben ik echt opgepompt. Verder krijg ik niet veel kracht van het kuren ben ook vaak moe maar tijdens het trainen ben ik opeens energiek.

Ligt aan je hoeveelheden, zit nu ook in me 1ste kuur (gelijk injects) en zet 2x per week :)

Eerst totaal niet maar nu denk ik wel van yeah vanavond mag ik weer :D (net gezet toevallig haha)

Nee dat gevoel heb ik niet meer helaas

Ik leef wel een beetje meer na de dag toe. Nog 2 keer te gaan jammer genoeg :[

• Topic Starter Topic Starter
De mentale beleving is dus anders bij injects ten opzichte van orals omdat je het niet elke dag doet.

Bij mij ligt het meer de dag na de inject.
Maar eigenlijk zouden de aanwezige stoffen in je bloed toch zo constant mogelijk moeten zijn.
Verder met orals geen placebo effect omdat de drive toch al constant aanwezig is en die die niet krijg omdat ik nou net mn 2 pilletjes naar binnen heb gegooid :p

Terug
Naar boven