XXL Nutrition

Sustanon week 6

Bezoekers in dit topic

Wie is er nu stom hier? Loopt om onderbouwing te vragen op DBB. Echt, zak popcorn en een colaatje en ik lach me rot hier.
 
grappig want je vertoont gedrag om van te janken. en dan een flaw van dbb aanhalen om eigen incompetentie te verbergen.... schitterend
 
Ik heb laatst twee keer 500mg per week gezet en ben echt geen gram aangekomen. Na zes weken ben ik er maar mee gestopt. Een maatje van mij precies hetzelfde en hij had het van een andere dealer dan ik. En dat mijn dealer goede spullen verkoopt weet ik eigenlijk wel zeker.


niets aankomen van 1 gram test in de week en zeker weten dat je dealer goede spullen verkoopt ???
 
Ja ze zijn hier heel zeker van hun zaak....kijk maar uit, je trapt ze nog op hun teentjes lol
 
1 Gram test en niks aankomen whahahahaha, jonge je hebt rotzooi! rotzooi! en nog eens rotzooi !
 
Is dat een nieuwe DBB hype om om de 5 dagen te zetten? Het wordt met de dag gekker hier lol. Lees jullie je eens in over halfwaarde tijden en bloedpieken en dalen en hoe lekker ongezond dat is.

Stelletje frikandellen

@walter75, je dealert heeft je kutspul verkocht. Als je van een halve gram test in de week niet aankomt heb je gewoon olie in je lichaam gezet met niks erin.

OMG leer eens lezen.

Dat weet ie zelf niet joh.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------


Nee sorry, daar ben je te stom voor.

Wie is er nu stom hier? Loopt om onderbouwing te vragen op DBB. Echt, zak popcorn en een colaatje en ik lach me rot hier.

grappig want je vertoont gedrag om van te janken. en dan een flaw van dbb aanhalen om eigen incompetentie te verbergen.... schitterend

Jezus jongens...calm down.:rolleyes:

1 Gram test en niks aankomen whahahahaha, jonge je hebt rotzooi! rotzooi! en nog eens rotzooi !

Wat is dit voor kleuter post man? Doe normaal zeg, het is de kleurplaat sectie niet.
 
Beetje overdreven inderdaad je hebt gelijk mijn excuses, zit wat irritatie bij van wat prive omstandigheden nogmaals mijn excuses.
 
Ik heb laatst twee keer 500mg per week gezet en ben echt geen gram aangekomen. Na zes weken ben ik er maar mee gestopt. Een maatje van mij precies hetzelfde en hij had het van een andere dealer dan ik. En dat mijn dealer goede spullen verkoopt weet ik eigenlijk wel zeker.

Als je op 1000mg sust per week niks aankomt is dat geen goed teken.
Kijk, ik zou zelf ook niet echt veel groeien op die dosering aangezien ik dat stadium voorbij bent, maar ik zou op z'n minst een aantal kilo vocht pakken. Als dat niet gebeurt zou ik denken dat het fake is.

In zijn geval zou ik dat helemaal denken aangezien het zijn eerste kuur is.
De kilo's zouden er aan moeten vliegen!
 
Kan het niet zijn dat hij bunk gear aan het injecten is?
 
Kan het niet zijn dat hij bunk gear aan het injecten is?

Dat is waar Testoflesje ook naar suggereert gezien de omstandigheden en factoren waar de TS mee te maken heeft.
 
Mijn idee ook al bij het lezen na de eerste post van topicstarter.

Je hebt gewoon rommel! Vergeet niet dat Sust, Test E, en Norma Deca de meest gefakete middelen zijn!
 
Je hebt dit forum kunnen vinden, een forum die een shitload aan informatie bevat omtrent een eerste kuur... Dan laat je je ompraten door je leverancier...tuurlijk verteld deze dat hij goede kwaliteit verkoopt...ooit een verkoper horen zeggen dat hij je rommel probeert te verkopen Nu je niet je gewenste resultaat krijgt weet je wel ineens dit forum te vinden voor jou "probleem". En het is "zeker" en geen "zekker" Gezien je geen positieve resultaten boekt, lekker off gaan en tijdens je herstel even alle topics op DBB doorlezen over eerste kuren, ben je voor de volgende kuur goed ingelezen. (en gezien je EKV verhouding misschien ook wijs even de voeding sectie te bezoeken)

" Dan laat je je ompraten door je leverancier...tuurlijk verteld deze dat hij goede kwaliteit verkoopt...ooit een verkoper horen zeggen dat hij je rommel probeert te verkopen "
Wat mij sterk lijkt is dat een verkoper wat hij eigelijk zelf niet is een nieuwe klant rommel geeft. Daar heeft hij dan hellemaal niks aan. Waarom zou iemand nog iets koopen bij een dealer als het eerst wat je ooit krijgt van hem al rotzooi is.

"Nu je niet je gewenste resultaat krijgt weet je wel ineens dit forum te vinden voor jou "probleem"."
Het enigste wat ik hoop uit deze post te halen in de mening van meerdere mensen.

"lekker off gaan en tijdens je herstel even alle topics op DBB doorlezen over eerste kuren, ben je voor de volgende kuur goed ingelezen. (en gezien je EKV verhouding misschien ook wijs even de voeding sectie te bezoeken)"
Er is natuurlijk weinig te vinden over hoe je merkt dat sustanon niet werkt.(aangezien het 6 weken kan duuren) De meeste topics die je leest over test die niet werkt zijn mensen die veel te weinig eten of totaal fout trainen. Ik weet bijna zeker dat er niet veel met mijn training fout is en mijn eten is altijd boven mijn onderhoud geweest.
Nu heb ik wel mijn training verandert en nog meer gaan eten maar verwacht hier niks van.

Met de E/K/V ratio is inderdaad iets mis mee maar op dit moment kan dat totaal geen probleem zijn voor mijn spier opbouw alleen als ik zou gaan afvallen zou het een probleem worden. Ik eet liever te veel eiwitten dan teveel koolhydraten.
Maar het klopt ik moet hier meer over gaan lezen en onderzoeken hoeveel koolhydraten nou eigelijk nodig zijn in verhouding met je benodigde calorien in namen. (had nog even goed na gekeken en zit op 390/480/130)



---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------
Iemand met een 180 kilo squat weet hoe ie moet trainen dus daar zal het niet aan liggen. Dat je in die 4 weken dat je elke 3 dagen 1ml geen gewicht bijkomt is raar. Ik zou haast denken dat je fake spullen hebt
Ik weet redelijk hoe ik moet trainen natuurlijk hellemaal niet genoeg. Mijn fout is vaak dat ik teveel doe aan daarom mijn progressie stil valt. Ik begin zelf ook te denken dat het fake is of onder gedoseerd.
---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
De afgelopen 5 dagen 300/400 calorieen meer gaan eten.(al 1 kilo aangekomen) Een vriend heeft opgemerkt dat mijn gezicht vocht begint vast te houden en dat viel me nu ook op. Dit is weer een teken dat het wel werkt. Volgens mij is deze sustanon flink onder gedoseerd. Op dit moment ben ik nog steets niet overtuigt dat het nep is ik spreek met de kerel waar ik het van heb vanavond er nog een keer over. Hij zei laast nog dat ik geduld moest hebben.
 
Ken ook mensen die 180 scheef squatten, betekent niks. Maar als je met 1 gram sust niks voelt is je gear sws fake
 
Ken ook mensen die 180 scheef squatten, betekent niks. Maar als je met 1 gram sust niks voelt is je gear sws fake

Klopt je kunt 180 goed squatten in 8-12 maanden met goeie training. Ik zit op 500ml per week voor 4 weken eerst 2 weken 250ml per week nu totaal 6 weken morgen begint week 7.

Ik denk dat ik het nog 1 week de kans geef en dan stop ik.
 
Hoop dat je MG bedoeld. Bij ML is het sowieso fake :roflol:
 
Klopt je kunt 180 goed squatten in 8-12 maanden met goeie training. Ik zit op 500ml per week voor 4 weken eerst 2 weken 250ml per week nu totaal 6 weken morgen begint week 7.

Ik denk dat ik het nog 1 week de kans geef en dan stop ik.

Wat Testoflesje al zei...als je nu nog geen resultaten hebt geboekt zal de kans erg klein zijn dat het nog goed gaat komen (sowieso zal je niet bereiken wat je bereikt vanaf week 1 met goede gear).

Ga je nakuur starten indien gewenst en op zoek naar een meer betrouwbare supplier of meer betrouwbare gear.
 
Wat Testoflesje al zei...als je nu nog geen resultaten hebt geboekt zal de kans erg klein zijn dat het nog goed gaat komen (sowieso zal je niet bereiken wat je bereikt vanaf week 1 met goede gear). Ga je nakuur starten indien gewenst en op zoek naar een meer betrouwbare supplier of meer betrouwbare gear.

Ja ik heb me er maar bij neer gelegd, het is neppe gear. :mad:

Nu heb ik alleen nog 1 vraag. Is het mogelijk om totaal niet te reageren op bijvoorbeeld deze sustanon? Ik hoor dat het kan zijn dat iemands lichaam het niet goed opneemt of totaal niet gebruikt. Of is dit niet mogelijk bij testosteron injecties.
 
Ja ik heb me er maar bij neer gelegd, het is neppe gear. :mad:

Nu heb ik alleen nog 1 vraag. Is het mogelijk om totaal niet te reageren op bijvoorbeeld deze sustanon? Ik hoor dat het kan zijn dat iemands lichaam het niet goed opneemt of totaal niet gebruikt. Of is dit niet mogelijk bij testosteron injecties.

Persoonlijk nog nooit van gehoord...tenzij je wat anders injecteert dan de verpakking aan geeft.
 
Persoonlijk nog nooit van gehoord...tenzij je wat anders injecteert dan de verpakking aan geeft.

Dankjewel voor het antwoord. Ik ben nu ook benieuwt wat er nou eigelijk in de sustanon zat.

Ook iedereen die gereageerd heeft op dit topic dankjewel voor de hulp!
 
Back
Naar boven