AndroidHealthClinic

Belg computert zich het ziekenhuis in

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
Een 15-jarige jongen is oververmoeid in een ziekenhuis opgenomen nadat hij de hele kerstvakantie computergames had gespeeld. De jongen speelde gemiddeld acht uur op een dag, maar soms ook wel 24 uur aan één stuk, zegt hij. Om zo lang wakker te blijven dronk hij veel koffie en energiedrankjes. Hij speelde vooral het spel World of Warcraft. Zijn broer vond hem uitgeput in zijn kamer. Na de eerste schooldag had hij weer tot 03:00 uur 's nachts achter de computer gezeten. De huisarts liet de jongen naar het ziekenhuis brengen. Inmiddels is hij weer thuis. Zijn moeder belooft in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws haar vier aan computerspelletjes verslaafde zonen harder te zullen aanpakken.

weer die belgen he :rolleyes:

Een 15-jarige jongen is oververmoeid in een ziekenhuis opgenomen nadat hij de hele kerstvakantie computergames had gespeeld. De jongen speelde gemiddeld acht uur op een dag, maar soms ook wel 24 uur aan één stuk, zegt hij. Om zo lang wakker te blijven dronk hij veel koffie en energiedrankjes. Hij speelde vooral het spel World of Warcraft. Zijn broer vond hem uitgeput in zijn kamer. Na de eerste schooldag had hij weer tot 03:00 uur 's nachts achter de computer gezeten. De huisarts liet de jongen naar het ziekenhuis brengen. Inmiddels is hij weer thuis. Zijn moeder belooft in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws haar vier aan computerspelletjes verslaafde zonen harder te zullen aanpakken.

weer die belgen he :rolleyes:

Belgen? Mijn record is 27 uur non-stop..

in een chaletje met een paar maatjes onder invloed van veel "snelheid".. :D

Niet toevallig iemand van hier :P

Gelukkig dat mijn "game koorts" gedaan was voor dat wow uitkwam.

Gelukkig vond ik WoW ****ing lelijk en ****ing gaar.

Alles wel, als het maar niet cartoony of kiddy is. Liever wat realistischere games tenzij het een RPG is. (Oblivion, Gothic reeks)
Als je MMORPG bedoelt heb ik alleen Lineage2 een beetje gespeeld.

K heb eens een 10 day trial van wow gedaan.

K was vermist als opgegeven :p

:roflol: Wat een noobs.. die kids van tegenwoordig kunnen helemaal niks hebben.

Ach..
Hoop voor hem dat hij 't gesaved had..

Dan is 't gewoon een kwestie van ff loaden..:D

mij record staat drie nachten maar was 1 jaar geleden op lan partijtje met school.
Geloof me ben je kapot ik wist niet meer wat voor of achter was.
Tegenwoordig nog geen eens tijd meer op aan computer games te denken.

Volgens mij zitten er best veel 'gamers' hier op Dbb.

Mijn multiplayer favorieten vroeger waren Operation Flashpoint, SWAT3 Coop-mode, Rainbow Six reeks, Call of Duty 1 + 2, Splintercell: Chaos Theory Coop, America's Army en Vietcong ook nog wel gespeeld. Ik heb bijna elk spel wel gespeeld wat er uitkwam. Laatste tijd speel ik meer op mijn 360 waaronder veel racegames (met stuurtje+pedaaltjes).

Laatste game die ik veel online heb gespeeld is CoD4, maar dat is ook alweer over omdat ik door Punkbuster geen servers meer kon joinen ofzo. Game niet meer zo heel veel...

Splinter Cell, Grand Theft Auto, Project Gotham Racing, Fight Night, Fifa..

da zijn wel spellen die ik graag speel..

en qua multiplayer DoA, Tekken, NFS, PGR enz. enz.

Ik speelde vroeger veel quake 3 en counter strike, die tijd is echt voorbij

Mijn neefje is nu ook verslaafd aan wow, wat een geluk dat zijn ouders zijn computer afsluiten als het school is

WoW is maar een eng spel, als ik die shit er allemaal over hoor :p Speel je helemaal niets meer Maiskorrel?

Waar is Big T eigenlijk ???

Terug
Naar boven