XXL Nutrition

Belg computert zich het ziekenhuis in

Ik heb es 2 lans vlak na elkaar gedaan, 6 dagen gamen zonder te slapen ...
Das pas hardcore ! haha

:o:o

Grand theft auto san andreas was in de tijd superverslavend

Wat een mong**l. Echte gamers zorgen dat ze geen tijd verliezen aan doktersbezoekjes.

ik ga straks een avondje gamen tegen 4 van men neefjes op COD4 :)

was? still is.. :D af en toe met wat codes erbij.. gewoon politie, special forces en het leger afknallen, blijft leuk :P

Ik maak er geen tijd meer voor...

Ik speelde hem altijd op playstation maar die heb ik niet meer, dankzij een paar leuke cheats ook heel uitgespeeld :hedbang:

IK had hem overtijd eens aangeschaft voor op de pc maar op de pc vind ik er geen zak aan

Ik maak er geen tijd meer voor...

Ik speelde hem altijd op playstation maar die heb ik niet meer, dankzij een paar leuke cheats ook heel uitgespeeld :hedbang:

IK had hem overtijd eens aangeschaft voor op de pc maar op de pc vind ik er geen zak aan

het uitspelen wil ik niet met behulp van codes..

af en toe heb ik gewoon zin om iedereen kapot te knallen, zonder verhaallijn.. ik vind het nogal moeilijk iedereen kapot te knallen met een gun gevuld met 2 kogels :D

Whehe ik ben vaak aant gamen én aant DBBen. 2 schermpjes naast elkaar, eentje op mijn pc en eentje op mijn x360, zo kan ik mijn verslavingen combineren :D

Oververmoeid. Wat een watje.

Whehe, ik vind het best knap dat je jezelf het ziekenhuis in kan gamen.

Ondertussen cruise ik een beetje over het eiland van Hawaii in Test Drive Unlimited. Zwaar relax met stuur en pedalen haha :D

Ik ben ook wel eens oververmoeid opgenomen geweest, toen ik 168 uur achter elkaar op dbb.com zat.

vroeger heel vaak voral met final fantasy :p 2 dagen fulltime achter dat ding haha
nu soms nog een uurtje gears of war online meestal hou ik het nie langer vol want verlies altijd om de een of andere reden

vroegah 2 dagen non stop Delta Force Landwarrior gespeeld.. was ook 16e beste van de wereld in een Snipertoernooi geworden.. damn mis dat spel haha

Ik ben dus niet de enige die bepaalde online games mist :o

dus daarom zijn de ziektekosten zo hoog .. :D

Terug
Naar boven