XXL Nutrition

Nieuws Belgen zijn dom, als vanzelfsprekend!

I'm bleu, it's treu.

Dit is een uitspraak van een zeer slimme Belg.

Maar weer goed dat we België hebben afgestoten in 1830... anders was ons gemiddelde IQ drastisch gedaald!

Al met al lekker belangrijk dit soort onderzoeken!

je bent als Nederlander pas ECHT dom wanneer je zo prat gaat op je slimheid..............en anderen daarom gaan uitlachen dat ze dommer zouden zijn!

DAT is pas DOM!
;)

Hahaha, wat een professors zijn het allemaal in Nederland hoor.

Uit onderzoek is ook gebleken dat ze lelijk zijn en stinken.

Horum omnium fortissimi sunt Belgae.

Ik hoorde, dat Belgen ook dol zijn op frieten.

Onzin. Er zijn andere tests die aantoonden dat het IQ in Vlaanderen minimaal 105-110 gemiddeld is, nog andere tonen een even hoog als - of hoger IQ dan - Nederland aan. En ja, het IQ in Brussel en Wallonië ligt lager, dat is geen publiek geheim.

Oud nieuws trouwens, repost en provocerend. Toch geen slotje omdat ik niet verdacht wil worden van partijdigheid.

Contra:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1085
http://www.vtm.be/denationaleiqtest2007/index_nationale_iq_test_2007_resultaten.htm

voila das gesproken zie ;)

En wat dan met Tien voor Taal?:)
Nog nooit Nederland zien winnen, vond ik toch even vernoemenswaardig.

107 hoe zielig eigenlijk:roflol:

Hoe herken je 4 Nederlanders in een café ???

1 café, 1 tafel ,1 glas bier , 4 Hollanders en 4 rietjes....

ik ken meer domme nederlanders dan domme belg(en) en ik woon al heel menleven (m'n leven of mijn leven) in belgie , voor mij zegt dat genoeg ...

Rrrrriiiggghhhht.....:rolleyes:;)

je bent als Nederlander pas ECHT dom wanneer je zo prat gaat op je slimheid..............en anderen daarom gaan uitlachen dat ze dommer zouden zijn!

DAT is pas DOM!
;)

Dat is wel erg politiek correct......dus saai! :D

leuk maar bij mij is geen test afgenomen

allochtonen maken een land dom vooral die geiten en die apen noem geen afkomst want dan ben je gelijk racist. Ik denk dat heel veel Nederlanders erg dom zijn zeker als je kijkt in wat voor mensen ze geloven j balkende of een w bos of een agnes kant. Beperkte visie maakt mensen dom niemand klaagt zolang huisje, tuintje, auto, kinderen en 2X per jaar op vakantie kan.

Hij is gearriveerd jongens, een groot visionair, de verlichting is nabij!

:who:

Wat boeit nou de gemiddelde IQ als je zelf oerstom bent?

Ik heb alleen slimme Belgen in m'n MSN :(

Terug
Naar boven