hoeveelste moet je worden om meer te krijgen?PFf nu duurt het lang, met die hand voor hand die ze spelen
Eens ik er in zit in de money, speel ik goe met risico, ben kapot en wil slapenben al blij met 300 euro voor mijn eerste toernooi
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveelste moet je worden om meer te krijgen?PFf nu duurt het lang, met die hand voor hand die ze spelen
Eens ik er in zit in de money, speel ik goe met risico, ben kapot en wil slapenben al blij met 300 euro voor mijn eerste toernooi
![]()

gaat heel langzaam omhoog tot top 1000, dan pas goede stijgingen, maar hij zal wel bijna bustebn, heeft nog 4 big blinds.
mooi. Ik ga eens slapen, wens u nog het beste. Als ge 250 000 wint... vergeet dan niet wie u tot laat in de nacht heeft bijgestaan![]()

en gewonnen
24ken weer geluk. Nice, maar moet nog steeds fel stijgen op korte tijd nu
.
pech met die laatste kaart die valt, een aas voor hem!!en het is gedaan. toch goed gespeeld, als noob effe cashen in sunday million
.

, eerst satteliettoernooi 1ste geeindigd, en dan op de sunday million ben ik 1058ste ge-eindigt van de 8900. Zat meer in, maar heb 3 handen echt verknoeid en hierdoor 3 keer bijna de helft verloren.
Ga me de komende dagen/weken nog wat meer inlezen over poker, en blijven spelen in elk geval, i enjoyed it 
Gedaanpech met die laatste kaart die valt, een aas voor hem!!
---------- Toegevoegd om 02:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:55 ----------
Bedankt voor de bijstand hé makker, heb toch weer heel wat bijgeleerd. Ga zeker nog toernooien spelen, bestaat er ook ne saturday million? want zondag ben ik thuis en kan ik dus lang doorspelen xD
---------- Toegevoegd om 03:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:56 ----------
kga slapen zé, kan nog 3uur pitten xD
we moeten ons hier wel eens een deftig pokertopic aanmaken waarin we met de pokeraars kunnen lullen over the game en tijdens tournamenten![]()
. En pokerstars is ideaal voor tournaments en sit and gos(=toernooien die variëren tussen de 4 en 180 deelnemers), elke dag is er een groot toernooi maar de sunday million is de grootste, maar ook eigenlijk veel te dure buy in, zou enkel er proberen ingeraken via satellites als ik u was en anders meedoen in de toernooien/sit and gos met rond de 10 dollar buy-ins.NP. En pokerstars is ideaal voor tournaments en sit and gos(=toernooien die variëren tussen de 4 en 180 deelnemers), elke dag is er een groot toernooi maar de sunday million is de grootste, maar ook eigenlijk veel te dure buy in, zou enkel er proberen ingeraken via satellites als ik u was en anders meedoen in de toernooien/sit and gos met rond de 10 dollar buy-ins.