MuscleMeat

België heeft beste "dance music"

Idd, belgië is the best.

Draai of keer het hoe je het wilt Nederland is echt dé shit op vlak van electronische muziek.

Trance alleen al, Ferry Corsten, Tiësto, AvB en Sander van doorn (4/10 van de dj mag top 100 top 10)

Nederland _0_

vind jij tiesto goed ?:roflol:

die gast draait 9/10 op een plaats nog eens niet die doet gewoon als of :roflol:

Vroeger misschien. Bonzai tijden

The Subs, Sound of stereo en Lektroluv vind ik wel zeer vette artiesten uit België.

Lektroluv was toch een duitser ? ???

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Jij mag nog geen Belgische disco's binnen ,
ga nog een beetje op je wii spelen jij :aai:

vanaf 16 mag je hier discotheken binnen
tenzij ge naar de duurdere, deftiger discotheken wilt gelijk versuz dan is het 18

de laaste keer dat ik in nederland naar een discotheek sloot die automatisch om 5 uur wtf en iedereen onder de 18 moest om 3 uur eruit ???

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

die kwam toch uit canda niet ? ???

lectroluv is een belg hoor. En deadmau5 is van Canada.

Over tiesto: ik weet niet of hij live draait of niet, maar z'n muziek vind ik alvast goed.

• Topic Starter Topic Starter

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

tenzij ge naar de duurdere, deftiger discotheken wilt gelijk versuz dan is het 18

de laaste keer dat ik in nederland naar een discotheek sloot die automatisch om 5 uur wtf en iedereen onder de 18 moest om 3 uur eruit ???

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Haha wat gebeurde er na 3 uur dan ? :p ^^

Ja maar doelde op ze avatar ;)

Klinkt lekker allemaal, wel grappig dat je op mijn leeftijd je je oude muziek weer in een modern jasje terughoort.:D

Hoe goed België ook is qua dance muziek(sowieso k*t), ze hebben nog altijd datalimiet.

Hiermee bewijzen Belgen weer eens de vooroordelen :roflol:
Nederland staat ruim aan de top, een eindje naar beneden kom je de Italianen en Fransen tegen en diep, diep onderin het dal vind je België.
Als jullie in je eigen land bovenaan staan, zegt dat werkelijk niets over de rest van de wereld.

Hiermee bewijzen Belgen weer eens de vooroordelen :roflol:
Nederland staat ruim aan de top, een eindje naar beneden kom je de Italianen en Fransen tegen en diep, diep onderin het dal vind je België.
Als jullie in je eigen land bovenaan staan, zegt dat werkelijk niets over de rest van de wereld.

Lol.

Schranzen voor het leven

Whahah.. wat een belachelijke stelling.

Dance muziek is zo een beetje groot geworden dóór Nederlandse DJs/producers.

Trance, hardstyle, (early) hardcore etc.. allemaal Nederlandse producten.

Johan Gielen is zo een beetje de enige Belgische DJ/producer waarvoor ik enig respect heb.

Of zien jullie Milk Inc en Lasgo als de absolute top?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven