- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Draai of keer het hoe je het wilt Nederland is echt dé shit op vlak van electronische muziek.
Trance alleen al, Ferry Corsten, Tiësto, AvB en Sander van doorn (4/10 van de dj mag top 100 top 10)
Nederland _0_

The Subs, Sound of stereo en Lektroluv vind ik wel zeer vette artiesten uit België.

Jij mag nog geen Belgische disco's binnen ,
ga nog een beetje op je wii spelen jij![]()

Lektroluv was toch een duitser ?
---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
vanaf 16 mag je hier discotheken binnen
tenzij ge naar de duurdere, deftiger discotheken wilt gelijk versuz dan is het 18
de laaste keer dat ik in nederland naar een discotheek sloot die automatisch om 5 uur wtf en iedereen onder de 18 moest om 3 uur eruit
---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------
die kwam toch uit canda niet ?![]()
^^Lektroluv was toch een duitser ?
---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
vanaf 16 mag je hier discotheken binnen
tenzij ge naar de duurdere, deftiger discotheken wilt gelijk versuz dan is het 18
de laaste keer dat ik in nederland naar een discotheek sloot die automatisch om 5 uur wtf en iedereen onder de 18 moest om 3 uur eruit
---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------
die kwam toch uit canda niet ?![]()

Heb hem gevonden voor de liefhebbers. Het is Dr Rude - Babyboom is in the room.
http://www.youtube.com/watch?v=c-vCrFedyXM
Hoe goed België ook is qua dance muziek(sowieso k*t), ze hebben nog altijd datalimiet.
netjes!Hiermee bewijzen Belgen weer eens de vooroordelen
Nederland staat ruim aan de top, een eindje naar beneden kom je de Italianen en Fransen tegen en diep, diep onderin het dal vind je België.
Als jullie in je eigen land bovenaan staan, zegt dat werkelijk niets over de rest van de wereld.
Yep, letterlijk en figuurlijk.