AndroidHealthClinic

Belgie : ministers kennen zichzelf acht procent meer weddetoe

Corroptie!

getyped !

Gewoon N-VA die probeert kiezers te winnen

De tabellen waarop N-VA zich beroept om te spreken van een verhoging met 8 procent, waren nog niet aangepast vanwege de snelheid waarmee de begrotingsdocumenten moesten worden ingediend, luidt het.

wat is een wedde?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Iedereen weet al langer dan vandaag , dat je bang bent als de NVA aan de macht komt dat je minder dopgeld gaat krijgen .

Is het dopgeld dat je krijgt of een " ziekte-uitkering" ?

Ziekte-uitkering momenteel.

En nee, is niet daarom, ben hoofdzakelijk tegen de N-VA omdat het een vlaams-nationalistische en conservatieve partij is. 2 zaken waar ik recht tegenover sta.

En nee, is niet daarom, ben hoofdzakelijk tegen de N-VA omdat het een vlaams-nationalistische en conservatieve partij is. 2 zaken waar ik recht tegenover sta.

Heb je ooit in godsnaam hun programma van A tot Z eens goed doorlezen , ik heb het helemaal bekeken .

Er staan een paar zeer goede punten in qua afslanken van de regering en dopgeld dat met der loop van de tijd verminderd .

Ik zeg niet dat ik met al hun standpunten akkoord ga . Maar mensen die zeggen dat de NVA geen goede partij is , zijn de meest hypocriete mensen die er zijn .

Want alsof de PS, SPA , open VLD en CD&V dat wel zijn ... Toneel tot en met constant .

Zelf iedere imbeciel merkt dat ze niet eens de moeite gedaan hebben om tot een serieus door Europa aanbevolen begroting samen te stellen . De grote gevolgen moeten zelf nog komen .

De mensen gaan maar pas geloven dat Di Rupo I door en door vriendjespolitiek is als ze gaan beginnen aan het basispensioen te komen .

En de fiscale aftrekbaarheid van een woning nog minder aantrekkelijk maken ...

Na 1 mandaat ( 4jaar ) in het parlement hebben die pipo's al recht op +/- 1300 basispensioen , na 20 jaar is dit zelf al +/- 5800 NETTO .

Parlementsleden leven vanaf begin van hun carrière tot einde van hun dood in luxe en welvaart . En Di Rupo 1 zal alles doen om dit in stand te houden .

Laatst bewerkt:
Het is al niet meer relevant. Het hele plan klopt toch niet. Het mag weer opnieuw.

corruptieeee jom, tis duidelijk :rolleyes: onlangs ng ene van dexia 400000 euro premie.. hoe meer ge er nr kijkt hoe minder het u zelf interesseert ze want ge maakt u zelf toch alleen mr ambetant ;) het was te verwachten trouwnens, ne waal als premier is om moeilijkheden vragen want die trekt natuurlijk alles nr de walen & wij mogen dubbel opdraaien. allemaal fils a pappa's ! & the **** NVA is juist een goeie partij.. leest hun propaganda is wa meer :D als het aan de nva ligt dan splitsen we ons land en zijn we er vanaf van de zever. spijtig genoeg gaat da nie..

Het is al niet meer relevant. Het hele plan klopt toch niet. Het mag weer opnieuw.

Nochtans , zoon van De Croo beweerde dat de EU zeker en vast de begroting ging goedkeuren .

Ook maar omdat zijn vader Herman de Croo al ruim 40jaar int parlement zetelt en veel vriendjes heeft anders zou hij nooit partijvoorzitter geweest zijn .

Ze beweerden zoveel , nu al komen immens veel fouten van de begroting boven .

Ze dachten dat de EU het niet zo serieus ging opnemen verzekerz .

Belgische regering , bende acteurs eerste klasse met zakkenvullen als full time beroep .

Zonder NVA was dit nooit in de media gekomen en was de opslag gewoon doorgevoerd, idem voor het koningshuis. Nu het in de media gekomen is verzinnen ze snel een ad hoc excuus 'administratief foutje' LOL als je dat gelooft. Sommigen willen blijkbaar graag genaaid worden door het Belgische regime, of hebben er zelf teveel bij te winnen...

Als de Belgische groep acteurs onder de naam Di Rupo I niet snel een deftigere begroting op tafel leggen krijgen we nog eens doodleuk een boete van 700 miljoen € van de EU .

Maar geen nood , wij , de belastingbetaler zal het wel betalen ...

Heb je ooit in godsnaam hun programma van A tot Z eens goed doorlezen , ik heb het helemaal bekeken .

Er staan een paar zeer goede punten in qua afslanken van de regering en dopgeld dat met der loop van de tijd verminderd .

Ik zeg niet dat ik met al hun standpunten akkoord ga . Maar mensen die zeggen dat de NVA geen goede partij is , zijn de meest hypocriete mensen die er zijn .

Want alsof de PS, SPA , open VLD en CD&V dat wel zijn ... Toneel tot en met constant .

Zelf iedere imbeciel merkt dat ze niet eens de moeite gedaan hebben om tot een serieus door Europa aanbevolen begroting samen te stellen . De grote gevolgen moeten zelf nog komen .

De mensen gaan maar pas geloven dat Di Rupo I door en door vriendjespolitiek is als ze gaan beginnen aan het basispensioen te komen .

Na 1 mandaat ( 4jaar ) in het parlement hebben die pipo's al recht op +/- 1300 basispensioen , na 20 jaar is dit zelf al +/- 5800 NETTO .

Parlementsleden leven vanaf begin van hun carrière tot einde van hun dood in luxe en welvaart . En Di Rupo 1 zal alles doen om dit in stand te houden .

Dat kan allemaal goed zijn en ik zeg zeker niet dat ze geen goede standpunten hebben. Ben er zelfs van overtuigd dat ze die hebben, op vlak van immigratie bv vind ik hun programma echt subliem. Jammer genoeg kan ik als anti-nationalist en progressief gezind persoon niet stemmen op een partij die zichzelf als nationalistisch en conservatief bestempelen.. Bovendien ben ik ook nooit een fan geweest van Bart De Wever, die man ligt me gewoon niet, en Jan Jambon nog veel minder. Stem nog liever blanco dan dat ik op N-VA zou moeten stemmen.

Gewoon N-VA die probeert kiezers te winnen
Zoals elke partij doet ;)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 19:09 ----------

@ Conservatieve partij wat wil dit zeggen? Wanneer ben je progressief?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 19:10 ----------

Loon, zeggen ze dit niet in Nl?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 19:12 ----------

Waarom?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 19:14 ----------

Zonder NVA was dit nooit in de media gekomen en was de opslag gewoon doorgevoerd, idem voor het koningshuis. Nu het in de media gekomen is verzinnen ze snel een ad hoc excuus 'administratief foutje' LOL als je dat gelooft. Sommigen willen blijkbaar graag genaaid worden door het Belgische regime, of hebben er zelf teveel bij te winnen...
Wie zal het zeggen...
Assumpties maken is gemakkelijk.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 19:17 ----------

Nochtans , zoon van De Croo beweerde dat de EU zeker en vast de begroting ging goedkeuren .
Vond het wel grappig dat Europa Belgie op de vingers tikte.
Ik ben toch sneller geneigd om Europa te geloven tov Belgie.

Wat ze niet begrijpen is dat nva zoveel stemmen haalt, een stem voor de nva is bij veel mensen gewoon een stem tegen de traditionele partijen.
Waarom?

-Arbeiders bediende statuut.
-Hoge belastingen:
1)Slechte wegen.
2)Te veel ambtenaren ivm ons omringende landen.(niets tegen deze jobs maar het kan met minder)
3)Te veel politiekers.
-Hoge werkloosheid.
-Pensioenen zijn niet echt eerlijk.
-Wanneer op pensioen, niet alleen maar zware beroepen die vroeger op pensioen mogen (sommigen omdat ze een statuut hebben)
-FOD finacieen, nmbs, gerecht > verre van ideaal.
-Problemen die veel te lang aanslepen: bhv, pensioen debat(zilverfonds :D), arbeiders bediende statuut.

Omdat ik niet geheel realistisch/negatief wil zijn goeie zaken in het land:
Gezondheidszorg.
Onderwijs.
...

@ Conservatieve partij wat wil dit zeggen? Wanneer ben je progressief?

In België en Vlaanderen is het conservatisme meer onderwerp van politieke bespreking dan in Nederland. De N-VA is een centrum-rechtse en Vlaams-nationalistische partij waarvan de voorzitter, Bart De Wever, zich conservatief noemt en zich uitdrukkelijk beroept op het denken van Edmund Burke

Conservatief genoeg lijkt me. ;)

En imo is conservatief = bekrompen.

En als je bv het nationalisme bekrompen vind zal je normaal gezien ook wel progressief gezind zijn.

Laatst bewerkt:
Vond het wel grappig dat Europa Belgie op de vingers tikte.
Ik ben toch sneller geneigd om Europa te geloven tov Belgie.

Het was ook sarcastisch bedoeld hé , dat De Croo zo zeker ( NOT ) was dit ze deze slechte begroting gingen goedkeuren .

En in deze begroting staat dat je belastingsvoordeel als je een lening hebt lopen van een huis minder voordelig gaat zijn .

:thumbs:

Terug
Naar boven