Heb je ooit in godsnaam hun programma van A tot Z eens goed doorlezen , ik heb het helemaal bekeken .
Er staan een paar zeer goede punten in qua afslanken van de regering en dopgeld dat met der loop van de tijd verminderd .
Ik zeg niet dat ik met al hun standpunten akkoord ga . Maar mensen die zeggen dat de NVA geen goede partij is , zijn de meest hypocriete mensen die er zijn .
Want alsof de PS, SPA , open VLD en CD&V dat wel zijn ... Toneel tot en met constant .
Zelf iedere imbeciel merkt dat ze niet eens de moeite gedaan hebben om tot een serieus door Europa aanbevolen begroting samen te stellen . De grote gevolgen moeten zelf nog komen .
De mensen gaan maar pas geloven dat Di Rupo I door en door vriendjespolitiek is als ze gaan beginnen aan het basispensioen te komen .
En de fiscale aftrekbaarheid van een woning nog minder aantrekkelijk maken ...
Na 1 mandaat ( 4jaar ) in het parlement hebben die pipo's al recht op +/- 1300 basispensioen , na 20 jaar is dit zelf al +/- 5800 NETTO .
Parlementsleden leven vanaf begin van hun carrière tot einde van hun dood in luxe en welvaart . En Di Rupo 1 zal alles doen om dit in stand te houden .