Fitness Seller

Belgie : ministers kennen zichzelf acht procent meer weddetoe

Het was ook sarcastisch bedoeld hé , dat De Croo zo zeker ( NOT ) was dit ze deze slechte begroting gingen goedkeuren .

En in deze begroting staat dat je belastingsvoordeel als je een lening hebt lopen van een huis minder voordelig gaat zijn .

Sorry was te snel door het topic gegaan :o
Ik dacht dat ik had gelezen dat nva voor een vermindering van het belastingsvoordeel is.

Ja de woonbonus zal vermindert worden zoals het pensioensparen en alle andere kleine maatregeltjes.
De pensioenen van ambtenaren moesten wel bijgesteld worden. Voor mij mag het zelf een deel retro actief zijn. Dat dat een contractbreuk tja voor mij is het eerlijker dan het geluk hebben om voor een bepaalde datum geboren te zijn.

Vond het wel grappig dat Europa Belgie op de vingers tikte.
Ik ben toch sneller geneigd om Europa te geloven tov Belgie.

Misschien te voorbarig geweest.
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120109_011

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 12:07 ----------

Conservatief genoeg lijkt me. ;)

En imo is conservatief = bekrompen.

En als je bv het nationalisme bekrompen vind zal je normaal gezien ook wel progressief gezind zijn.
Conservatief is behoudsgezind? Als dit zo is dan kun je het toch niet toepassen op het communautaire deel van de nva, want ze willen verandering.

Progressief en conservatief zijn de meest misbruikte en daardoor lege begrippen in de politiek. Alsof je over alles het één of het ander kan zijn. Je bent conservatief over zaken die goed zijn zoals ze zijn en progressief over zaken die niet goed zijn zoals ze zijn of beter kunnen. Bekrompen ben je als je één van beide begrippen standaard een negatieve connotatie geeft.

Progressief en conservatief zijn de meest misbruikte en daardoor lege begrippen in de politiek. Alsof je over alles het één of het ander kan zijn. Je bent conservatief over zaken die goed zijn zoals ze zijn en progressief over zaken die niet goed zijn zoals ze zijn of beter kunnen. Bekrompen ben je als je één van beide begrippen standaard een negatieve connotatie geeft.

Dat is idd bekrompen. Maar wat ik me afvraag, als je iets wil veranderen omdat het niet goed is zoals het is, is dat dan automatisch progressief? En ben je conservatief omdat je iets zo wil laten omdat het goed is zoals het is (op dat vlak dan welteverstaan)? Ik zie conservatief eig toch meer als het niet graag willen veranderen (maar dat hoeft idd niet negatief te zijn (alhoewel het vaak wel in negatieve zin gebruikt wordt en het woord daardoor wel negatieve bijklank heeft gekregen)) en progressief als bewust vooruitstrevend willen zijn.

Misschien te voorbarig geweest.
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120109_011

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 12:07 ----------

Conservatief is behoudsgezind? Als dit zo is dan kun je het toch niet toepassen op het communautaire deel van de nva, want ze willen verandering.

Ja, maar ze willen alleen maar verandering omdat ze vinden dat het huidige systeem niet deugt. Eenmaal ze alles naar hun zin zouden gemaakt hebben zouden ze imo maar weinig meer te vinden zijn om nog plotse, grote veranderingen door te voeren.

Laatst bewerkt:
Ja, maar ze willen alleen maar verandering omdat ze vinden dat het huidige systeem niet deugt. Eenmaal ze alles naar hun zin zouden gemaakt hebben zouden ze imo maar weinig meer te vinden zijn om nog plotse, grote veranderingen door te voeren.

Het huidige systeem deugt dan ook effectief niet en werkt als geen meter...

• Topic Starter Topic Starter
Iedere imbeciel die denkt dat de 550 parlementsleden die we hebben een noodzakelijk nood is mag naast het woord naïef staan in het woordenboek .

Wat een sneaky fhkers...

Terug
Naar boven