MuscleMeat

Belgisch nekschotwapen verboden in USA

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
(Bron: GeensT.nl)

Je kan veel over ze zeggen, maar wapens maken kunnen ze daar in Belgie.

Zo is in de VS enige ophef ontstaan over de FN-Five SeveN , een pistooltje met een leuke BreeZah-naam. Senatoren in een aantal staten noemen het pistool de 'cop-killah'. Dit omdat het kleine ding extreem krachtig is: zet 8 mensen achter elkaar, en je schiet ze rustig alle acht door de nek.
Ook iemand achter een muurtje is niet veilig. Het pistool doorboort Kevlar legerhelmen en beschermingsvesten tot op 240 meter afstand, het is lichter en heeft minder terugslag dan normale 9mm's.

Oorspronkelijk was dit wapen bedoeld als 'side arm' voor militairen, maar in de VS hebben alleen burgers dit apparaat. Video's staan hierrr. Hebbedingetje voor de kerst dus. Die Belgen toch...

we own!!

door kevlar vanop 240 :eek:

Leuk toch, Amerikanenjacht :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dan weten we meteen wie er het eerst worden uitgenodigd om met hun nationale speeltjes naar Iran te komen, als dat land in 2006 aan de beurt is om binnen te vallen :D

DBC01 zei:
Dan weten we meteen wie er het eerst worden uitgenodigd om met hun nationale speeltjes naar Iran te komen, als dat land in 2006 aan de beurt is om binnen te vallen :D
DBC schat, wij verkopen gewoon de wapens, laat die domme Amerikanen maar Iran binnenvallen. :D

er is niemand hier die daaraan kan raken zeker ;)

Die is wel super lelijk. En niet zo gek dat ie muurtje doorboort want die gebruikt scherpe punt kogels.

die Belgen zijn best freaks he :D
dus nu weet je meteen ook waarom ik een topic opende over bloedvlekken :eyebrow:

Ernesto, ik begrijp dat jullie Scarface-fanclubbers liever poseren met een Glock ofzo maar in de echte wereld gebruiken ze deze gewoon om mee te schieten.

Echt waar! :D

Het uiterlijk doet er niet toe, de prestaties juist wel. En dat ie puntige munitie heeft zegt niets. De fabricage van de hardheid i.c.m. de lanceer-snelheid zorgt in de eerste plaats voor de prestatie, de punt komt het laatst.

DBC01 zei:
Ernesto, ik begrijp dat jullie Scarface-fanclubbers liever poseren met een Glock ofzo maar in de echte wereld gebruiken ze deze gewoon om mee te schieten.

Het uiterlijk doet er niet toe, de prestaties juist wel. En dat ie puntige munitie heeft zegt niets. De fabricage van de hardheid i.c.m. de lanceer-snelheid zorgt in de eerste plaats voor de prestatie, de punt komt het laatst.
Juistem! :D Volgens mij houdt Ernesto liever van roze wapens ofzo :rolleyes:

Ik hoor zojuist net dat de DBB knokploeg er 10 in plasticvorm heeft besteld toen ze de actiefiguur-spaarpunten inleverden van Spiderman.... :D

Met de Five-seveN kom je dus niet door een bakstenen muur, kevlar is een ander verhaal. En Glock is en blijft plastic fantastic, maar je kunt er niet lekker mee schieten, het wapen is veel te licht voor het kaliber waardoor er een veel te velle opslag ontstaat ;) .

In a world of compromise, some don't HK :cool: .

De penetratie komt door de kleine afmetingen van de afgevuurde projectielen.

Maarja de sub machine versie van dit wapen is er ook al geruime tijd (FN P90) Die is ook in gebruik bij de BBE etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou in a world where most guys pretend they join a fightclub, a Glock would be plastic fan-tas-tic! :D

DBC01 zei:

Aha, heb je eigenlijk wel een wapen in het echt gezien? :p

Nee ik heb het meer op Beretta's en CZ's diebiecie, een schoonheid van een pistool (vooral de Beretta) en uiterst krachtig en precies. En DAT zij de pistolen die ze in de echte wereld gebruiken.

Nee Ernest, ik heb nog noooooit een wapen in het echt gezien :rolleyes:

:roflol:

five-seven, knal ik al tijden mee met counterstrike :D

Wat een sukkels die Amerikanen. Ik vind het niet gek dat je zo'n wout neerschiet in Amerika. Als je daar één klein dingetje misdoet, kun je meteen ik weet niet hoeveel jaar krijgen.

Dan is het toch niet gek dat je niet gepakt wilt worden ? Je wordt er echt te hard aangepakt. Je wordt er zo hard aangepakt dat ze zelfs straffen moeten bedenken (om het te compenseren) wat nergens opslaat. 3x levenslang en dan nog 50 jaar erbij. (en levenslang in Amerika is ook echt tot je dood bent)

Breng de straffen naar een 'normale' duur en ik vermoed dat het daar een stuk minder wordt qua criminaliteit. Aangezien je wanneer je in Amerika iets doet, je net ze goed alles kunt doen.

heb echt een hekel aan Amerika. En vooral aan Bush

ERNESTO M. zei:
Nee ik heb het meer op Beretta's en CZ's diebiecie, een schoonheid van een pistool (vooral de Beretta) en uiterst krachtig en precies. En DAT zij de pistolen die ze in de echte wereld gebruiken.

:roflol: , geen commentaar.

Zoals ik hebben kunnen lezen wordt dit wapen juist al gebruikt door de amerikaanse politie...er was laatst een heel artikel over in de Aktueel.

Terug
Naar boven