Fitness Seller

Belgisch nekschotwapen verboden in USA

ERNESTO M. zei:
Aha, heb je eigenlijk wel een wapen in het echt gezien? :p

Nee ik heb het meer op Beretta's en CZ's diebiecie, een schoonheid van een pistool (vooral de Beretta) en uiterst krachtig en precies. En DAT zij de pistolen die ze in de echte wereld gebruiken.

:roflol: jij hebt teveel bond films gekeken

wel nederland heeft z'n xtc, wij de fiveseven en spruiten ;)

CoD zei:
Wat een sukkels die Amerikanen. Ik vind het niet gek dat je zo'n wout neerschiet in Amerika. Als je daar één klein dingetje misdoet, kun je meteen ik weet niet hoeveel jaar krijgen.

Dan is het toch niet gek dat je niet gepakt wilt worden ? Je wordt er echt te hard aangepakt. Je wordt er zo hard aangepakt dat ze zelfs straffen moeten bedenken (om het te compenseren) wat nergens opslaat. 3x levenslang en dan nog 50 jaar erbij. (en levenslang in Amerika is ook echt tot je dood bent)

Breng de straffen naar een 'normale' duur en ik vermoed dat het daar een stuk minder wordt qua criminaliteit. Aangezien je wanneer je in Amerika iets doet, je net ze goed alles kunt doen.

heb echt een hekel aan Amerika. En vooral aan Bush

Dus daar ook maar de "menselijke" nederlandse straffen invoeren? werkstraffen voor serieverkrachter/moordenaars? Heerlijk dat nederlandse linkse rechtsysteem.

En als je zo'n hekel hebt aan amerika, wees dan niet zo hypocriet en doe het ook goed. Stop met dat walgelijke van oorsprong amerikaanse bodybuilding (ja ook gebruik van amerikaanse gymmachines etc. ) En ga heeeeeeeeel snel van je pc af met dat walgelijke amerikaanse windows! Met je amerikaans ontworpen hardware!

ps: blijkbaar begrijp je geen hol van dat rechtsysteem.. je wordt veroordeeld per feit dat je begaan hebt.. stel je voert drie moorden uit dan krijg je 3x50 jaar.. en zo hoort het ook!

Laatst bewerkt:
Hmm, ik zou er best eentje willen eigenlijk, om nog veilig over straat te kunnen in A'dam Oost.

Ja, zo'n gun is wel handig, als de deurwaarder er weer is, hoef je de deur niet eens meer open te doen - gewoon erdoorheen knallen :P

Zo...Sanniej is goed op de hoogte ;) Inderdaad heeft FN eerst de P90 met de nieuwe patroon 5,7x28 ontwikkeld en later de Five-seveN.
Omdat dit kaliber zo`n doordringingsvermogen heeft (die Kevlar legerhelmen van de Amerikanen gaat er op 240 m nog steeds aan) wordt deze patroon alleen aan overheidsdiensten verkocht.
Op straat ben je beter af met een .45 want die heeft meer stopping-power.

ERNESTO M. zei:
Aha, heb je eigenlijk wel een wapen in het echt gezien? :p

Nee ik heb het meer op Beretta's en CZ's diebiecie, een schoonheid van een pistool (vooral de Beretta) en uiterst krachtig en precies. En DAT zij de pistolen die ze in de echte wereld gebruiken.

Ik heb pas een wapen in mn broek..

minigun? :D

Terug
Naar boven