XXL Nutrition

Belgisch voetbal in ban van Chinese gokmaffia.

Ik had zoiets een paar weken geleden al gehoord.

Wat is dat toch ten zuiden van Nederland? Moet ook gelijk weer aan Marseille denken!

We zijn weer vertrokken. La Louvière spant een proces aan tegen de VRT voor het uitzenden van het programma.

Nu wordt er wat gezevert en geblaat, binnen 2 maanden spreekt niemand er nog van en komt er niets verder van.

wimmeke26 zei:
En ik content dat Gent na 20 min 3 doelpunten voorstond op La Louviere..
**** BUFFALOOOOO!!1!1!!!1one!! :fu:
Ben blij dat ik niet meer naar het voetbal ga kijken, te duur, agenten die zelf hooligans zijn, nu dit...

gaat wel ver, ben benieuwd hoever dit schandaal zich uitstrekt over andere landen.

ZoutZak zei:
gaat wel ver, ben benieuwd hoever dit schandaal zich uitstrekt over andere landen.

Finland, Griekenland en Duitsland zijn al genoemd.
Geloof me, dit gebeurt overal. Ik zou niet zeggen overal in de hoogste divisies maar er is veel geld mee gemoeid, het is relatief moeilijk 'achterhaalbaar' en voor veel gasten is het snelle makkelijke kassa...

• Topic Starter Topic Starter
Charleroi- Brussels blijkt ook al omgekocht te zijn dit weekend...:(

Samu zei:
**** BUFFALOOOOO!!1!1!!!1one!! :fu:
Ben blij dat ik niet meer naar het voetbal ga kijken, te duur, agenten die zelf hooligans zijn, nu dit...

Idd..politiehooligans hebben mij eens zwaar aangepakt op Lokeren...dan stadionverbod.

Maar gelukkig heeft men nu geen fankaart niet meer nodig en ga ik kijken naar Zulte-Waregem (de revelatie) waar mijn maat D'Haemers speelt.

Naar Gent durf ik niet meer te gaan want als ze mij herkennen heb ik het zitten..

Brugge is al 2x komen verliezen op Zulte...hahaha....die boerkes :)

Verder vind ik Standard wel machtige ploeg met leuke spelers en Zuiderse sfeer maar hebben toch ook verloren thuis na winning goal van mijne maat..

grtz

Grappig, ik ging altijd naar Lokeren kijken. :D Mja ook wel genoeg dingen gezien die echt niet konden, op Beerschot bv. Echte helden die agenten.
En idd niet naar Gent gaan, heb genoeg gezien dat er plots een paar west-siders uit het publiek werden gehaald.
En Standard heeft een supersfeer, alleen spijtig dat het Walen zijn. Als je dààr gaat winnen, damn met een paar honderd man die hele spionkop overzingen. :D

Samu zei:
Grappig, ik ging altijd naar Lokeren kijken. :D Mja ook wel genoeg dingen gezien die echt niet konden, op Beerschot bv. Echte helden die agenten.
En idd niet naar Gent gaan, heb genoeg gezien dat er plots een paar west-siders uit het publiek werden gehaald.
En Standard heeft een supersfeer, alleen spijtig dat het Walen zijn. Als je dààr gaat winnen, damn met een paar honderd man die hele spionkop overzingen. :D
[Link niet meer beschikbaar]
Weet niks af van de politie in belgie, maar de politie in rotterdam rijnmond krijgt toch wel veel eer van mij.
Vooral als je het begin kijkt tegen wat voor een overmacht ze staan

Spier ik heb genoeg meegemaakt dat de politie zèlf mensen staat uit te dagen, terwijl er geen enkele hooligan rondloopt. Of dat ze mensen gaan neermeppen omdat die voor de grap een liedje zingen over de politie, terwijl ze normaal eerst de stewards moeten laten ingrijpen. Er liepen er een paar net achter die persoon, als die gezegd hadden van: "stop daarmee" was er niks gebeurd. Maar de stoere agenten moesten zo nodig direct de knuppel bovenhalen.
Of ze grijpen niet direct in, kijken vanop een afstand, laten een café volzitten met hooligans terwijl de politie zelf al had gemerkt dat er hooligans binnenzaten en de supporters dit hen ook hadden gezegd! Gevolg: na de match stormen een paar tientallen hools buiten, tussen de gewone supporters en beginnen hen neer te meppen.

Samu zei:
Spier ik heb genoeg meegemaakt dat de politie zèlf mensen staat uit te dagen, terwijl er geen enkele hooligan rondloopt. Of dat ze mensen gaan neermeppen omdat die voor de grap een liedje zingen over de politie, terwijl ze normaal eerst de stewards moeten laten ingrijpen. Er liepen er een paar net achter die persoon, als die gezegd hadden van: "stop daarmee" was er niks gebeurd. Maar de stoere agenten moesten zo nodig direct de knuppel bovenhalen.
Of ze grijpen niet direct in, kijken vanop een afstand, laten een café volzitten met hooligans terwijl de politie zelf al had gemerkt dat er hooligans binnenzaten en de supporters dit hen ook hadden gezegd! Gevolg: na de match stormen een paar tientallen hools buiten, tussen de gewone supporters en beginnen hen neer te meppen.

En dit heb jij met eigen ogen gezien? :eek:

spiertje16 zei:
En dit heb jij met eigen ogen gezien? :eek:
Yep, wat dat liedje betreft: liep eigenlijk tussen die kerel en de stewards. Waren met een stuk of 15 vrienden. Was zelfs nog een hond losgelaten enzo. :rolleyes:
Bij dat laatste was ik zelf niet aanwezig, maar een hoop vrienden van mij wel.

b*ch please, in België zitten er flikken in de cel wegens corruptie, drugshandel en moord. Alsof iemand die bij de politie zit automatisch niets op zijn kerfstok heeft.

De oproerpolitie kickt erzelf op....hoe ze mij aangepakt hebben, ben nog van plan geweest om klacht in te dienen bij comité p.

situatie:

Ik sta bij de bezoekers bij Lokeren achter goal, naast hekken bij lokeren staat oproerpolitie.

Lokeren maar 3 doelpunten kort achter elkaar..wat doet de politie, leuk zwaaien naar ons en middenvinger opsteken.

Ik reageer en scandeer wat tegen politie ( playmobiel enz..ge kent dat).

5 min voor affluiten beginnen die van Gent stadion af te breken en oproerpolitie gaat naar uitgang, ze zien mij passeren en herkennen mij, direct met 5 man bovenop mij en intimideren en uitmaken...als je niet met 2 woorden antwoorde kreeg je klap in gezicht.

Ze hebben mij spanbandjes aangedaan en na 10 min zagen mijn handen blauw en begonnen ze te zwellen...na 45 min had ik ze nog aan na herhaaldelijk gevraagd te hebben ze wat losser te doen : resultaat aangetaste zenuwen en verdoofd (geen) gevoel in handen, heeft 4 weken geduurtd vooraleer ik terug gevoel had in handen..en dit omdat ik reageerde op hun uitdagingen en dan alleen maar verbaal.

politiehooligans zijn het dus...zeker in Lokeren.

grtz

Comité P stelt volgens mij geen zak voor. Er zijn al klachten door Lokerensupporters ingediend, maar denk niet dat er veel van gekomen is.

Als het in Belgie gebeurd. en in Duitsland al gebeurd is, waarom zou het in Nederland dan niet voorkomen ??? ??? ??? :eek: :eek: :eek:

Heb hetzelfde meegemaakt met die klote flikken, toen RSCA tegen Antwerp speelde (toen nog in 1e) .Gevolg is kga alleen nog thuis en nooit meer op verplaatsing

nu snap ik waarom ajax slecht gaat blind moet ze slechtste spelers opstellen:D ajax is omgekocht

ik ken een bodybuilder die speciaal bij de politie gegaan is om er bij voetbalwedstrijden kunnen op te meppen!

Terug
Naar boven