AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

zulen precies meer nederlanders dan belgen zijn:p

• Topic Starter Topic Starter
hahahaha je zou misschien even voor de prijs kunnen informeren sanca-san....dat de mensen iets weten.
zou wel leuk zijn als ryu ,locaen jonkoww ook zouden komen en misschien dat ries en amanda dan ook komen.
En Jamesss tuurlijk ook he

Onder voorbehoud ben ik er zoals eerder gezegd

hahahaha je zou misschien even voor de prijs kunnen informeren sanca-san....dat de mensen iets weten.
zou wel leuk zijn als ryu ,locaen jonkoww ook zouden komen en misschien dat ries en amanda dan ook komen.
En Jamesss tuurlijk ook he

pfff, check dat linkje :p

ik denk dat dat ook van het aantal personen afhangt...

jij kwam ook hé?!

Onder voorbehoud ben ik er zoals eerder gezegd

komop, we hebben een bouncer nodig! :p

Sanka, die fitness... ik zie 1 klein fotootje.. ziet er niet bepaald hardcore uit, is er een beetje te trainen? heb je misschien meer pics? Verder is er wel veel te doen, das wel weer leuk :D

komop, we hebben een bouncer nodig! :p

Sanka, die fitness... ik zie 1 klein fotootje.. ziet er niet bepaald hardcore uit, is er een beetje te trainen? heb je misschien meer pics? Verder is er wel veel te doen, das wel weer leuk :D

niet direct, maar het trainen schijnt er goed ye doen te zijn

yep, activiteiten zat, daarom is er nog twijfel, maar ik dacht dat je in grope vanalles goedkoop kan combineren

Nou ik kijk wel even aan waar dit naar toe loopt, want snap er nu nog niet zoveel van wat we nou precies gaan doen..

Haha geweldig. Die belgen krijgen niet eens een meet gefixed.

Moet ik helpen jongens (10% op de entree en Ries regelt het wel;)).

klimmuur

die klimmuur is lachen geblazen voor onze massa monsters

prijs is 6 euro voor 17u
prijs is 8 eiro na 17u

dus dat weten jullie nu al

eten moet ook goe zijn alleen weet ik niet of het gezond eten is daar bedoel slaatjes en zo

als jullie willen trainen kunnen jullie ook bij hasso gym gaan in hasselt centrum maar dan moeten we voordemiddag gaan is maar open van 10u tot 13u zat

stefan geuns is uitbater voor degene onder jullie die deze naam kennen van vroeger

kijk maar op de website
Home - Hassogym - Get In Shape
begeleiding

die klimmuur is lachen geblazen voor onze massa monsters

prijs is 6 euro voor 17u
prijs is 8 eiro na 17u

dus dat weten jullie nu al

eten moet ook goe zijn alleen weet ik niet of het gezond eten is daar bedoel slaatjes en zo

als jullie willen trainen kunnen jullie ook bij hasso gym gaan in hasselt centrum maar dan moeten we voordemiddag gaan is maar open van 10u tot 13u zat

stefan geuns is uitbater voor degene onder jullie die deze naam kennen van vroeger

kijk maar op de website
Home - Hassogym - Get In Shape
begeleiding

cool, jij hebt kennis van zaken, ik neem aan dat jij ook komt :)

samen krijgen we die meet wel georganiseerd en dan laten we de haters een poepje ruiken :D

Ik zou graag met Mosquitos gaan, alleen weet hij het nog niet, als hij niet kan kom ik ook niet. Mag nog niet met de auto rijden.

cool, jij hebt kennis van zaken, ik neem aan dat jij ook komt :)

samen krijgen we die meet wel georganiseerd en dan laten we de haters een poepje ruiken :D
is wel maar open tot 13 u, wat vroeg he... vooral voor de mensen uit nederland

Terug
Naar boven