- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zou maar zorgen voor een goed slot op de benzine dop![]()

hahahaha je zou misschien even voor de prijs kunnen informeren sanca-san....dat de mensen iets weten.
zou wel leuk zijn als ryu ,locaen jonkoww ook zouden komen en misschien dat ries en amanda dan ook komen.
En Jamesss tuurlijk ook he

komop, we hebben een bouncer nodig!
Sanka, die fitness... ik zie 1 klein fotootje.. ziet er niet bepaald hardcore uit, is er een beetje te trainen? heb je misschien meer pics? Verder is er wel veel te doen, das wel weer leuk![]()
Nou ik kijk wel even aan waar dit naar toe loopt, want snap er nu nog niet zoveel van wat we nou precies gaan doen..
Haha geweldig. Die belgen krijgen niet eens een meet gefixed.
Moet ik helpen jongens (10% op de entree en Ries regelt het wel).
't Is zo lachwekkend.het ging moeilijk omdat veel mensen ni konden op bepaalde datums en omdat we toch zoveel mogelijk mensen bij de meet willen!

die klimmuur is lachen geblazen voor onze massa monsters
prijs is 6 euro voor 17u
prijs is 8 eiro na 17u
dus dat weten jullie nu al
eten moet ook goe zijn alleen weet ik niet of het gezond eten is daar bedoel slaatjes en zo
als jullie willen trainen kunnen jullie ook bij hasso gym gaan in hasselt centrum maar dan moeten we voordemiddag gaan is maar open van 10u tot 13u zat
stefan geuns is uitbater voor degene onder jullie die deze naam kennen van vroeger
kijk maar op de website
Home - Hassogym - Get In Shape
begeleiding

is wel maar open tot 13 u, wat vroeg he... vooral voor de mensen uit nederlandcool, jij hebt kennis van zaken, ik neem aan dat jij ook komt
samen krijgen we die meet wel georganiseerd en dan laten we de haters een poepje ruiken![]()