Fitness Seller

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Ik wil ff de groeten aan dbb. I love you guys and girls ;).

• Topic Starter Topic Starter
hmmm sanca wanneer moet je dat geld hebben dat ik dat weet want dan kan ik even sparen he.....

12 oktober ronden we af, dan weet ik het aantal deelnemers en dan kan ik de boel gaan regelen, de prijs zal imo schommelen tssn de 30 en 50 euro... als het zover is pm ik iedereen het rek.nr waarop ze mogen storten (giften zijn altijd welkom :D)

Ik wil ff de groeten aan dbb. I love you guys and girls ;).

:heart:

Het hangt van XXLtje af of ik mee kan. Hij beslist of ik mee mag rijden ofniet. :p

En rekening nr geef je best door via PB ;)
Voor je eigen veiligheid...

Ik ga er waarschijnlijk niet bij kunnen zijn, maar als jullie 's avonds op stap gaan kom ik misschien wel. Ik ga toch vaak naar Hasselt, dus kan ik dan even goed eens met de beestjes weggaan. Als het zover is, zal ik mijn gsm-nummer geven zodat jullie me iets kunnen laten weten waar jullie zitten.
Als dat goed is natuurlijk:).

Ik ga er waarschijnlijk niet bij kunnen zijn, maar als jullie 's avonds op stap gaan kom ik misschien wel. Ik ga toch vaak naar Hasselt, dus kan ik dan even goed eens met de beestjes weggaan. Als het zover is, zal ik mijn gsm-nummer geven zodat jullie me iets kunnen laten weten waar jullie zitten.
Als dat goed is natuurlijk:).

fine by me! :cool:

Emile de groeten terug jongen....

is er een bar in die gym? zodat je de anderen kan zien trainen?

Ik en MHr weten niet of we kunne ma t kan zijn da we wel na Hasselt afzakken zodra we kunne

mss komen we wel om iets te drinken ofzo ...

Om wat uur zou je me komen ophalen aan het station Sanca?
De meeting begint om 13u?

Om 12u-12u30? Dan kijk ik nog eens wanneer ik een trein heb :)

JAJAJAJAJA JONGENS ik ga mee, count me in!!! XXLtje pikt me op. En ik ga mee trainen. :D

Vinden jullie het erg dat ik mee ga? :o Neuh he? :D

Anders hebben jullie pech. :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven