MuscleMeat

Belgische Krant maakt zich hier goed belachelijk

Volgend mij onderschat je de werking van creatine, test is er niks bij.

Zolang je maar geen whey neemt want dan ben je pas echt verkeerd bezig

groeihormonen zijn niet eens te betalen voor jongeren tussen 14 en 18, ze weten het verschil niet tussen crea en groeihormonen, je kunt echt merken dat het weer carnaval is, iedereen begint gek te doen :D

is het carnaval? dat verklaart wel die gekke pakjes van iedereen :D

Jammere zaak weer dit voor ons Belgenlandje

In de week kreeg ik nog van een eigenaar van een supwinkeltje te horen dat zelfs mamoth hier nu verboden is, njah, dan moét je wel aan de groeihormonen om te gainen :D

echt als er een reden is waarom ik homos haat dan is het wel dat er bij elke bb'ing artikel, video of bericht er weer een paar snel bij zijn met hun smerige reacties alsof het om hun draait. En als andere mensen er wat van zeggen over ze zijn ze meteen racisten. Rot een heel t*ring eind op. Mogen al lang blij zijn dat ze zo ver geaccepteerd worden in de maatschappij en nu moeten we hun smerige fantasien ook elke dag bijwonen. Hou het lekker voor je zelf.

jozef t duupje, Boortmeerbeek

Kawa kleine derde been of niet zo eenmooi gespierde vent als die op de foto mag wel eens bij mij komen slapen hoor ..zelfs zonder zijn wonderonderboek .

Beledigend? Ongepast? Meld het ons13/02/10 09u13

Laatst bewerkt:
1 op de 12 jongeren aan de hormonen? Lijkt me erg, erg overdreven.
Misschien 8% van de sportschool bezoekers, maar 8% van alle jongeren, no way!

echt als er een reden is waarom ik homos haat dan is het wel dat er bij elke bb'ing artikel, video of bericht er weer een paar snel bij zijn met hun smerige reacties alsof het om hun draait. En als andere mensen er wat van zeggen over ze zijn ze meteen racisten. Rot een heel t*ring eind op. Mogen al lang blij zijn dat ze zo ver geaccepteerd worden in de maatschappij en nu moeten we hun smerige fantasien ook elke dag bijwonen. Hou het lekker voor je zelf.

Ik zou jou ook gewoon keihard doen hoor :)

Ik zou jou ook gewoon keihard doen hoor :)

msn/cam?
2qkq9vm.gif

het zijn trouwens geen potten van performence die daar staan of wel? Weet iemand dat zeker?

nu je het zegt, kan ook maximize zijn... Of nog iets anders.

Ik was vroegah vaste klant voor die potten, maar dat is al 7 jaar geleden.

OMG, stond er ergens tussen "hoe groter de arm en beenspieren, hoe lomper het verstand"

haha nu hebben ze een label loze foto van omega 3 capsules staan :roflol:

Terug
Naar boven